Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری بسیج از اسدآباد، جانباز و پاسدار وظیفه شهید «شمس الله مرادی داراب» فرزند برات‌علی متولد ۱۳۴۵ از روستای پیر شمس الدین شهر اسدآباد که از دوران کودکی در خانواده مذهبی خود و تحت تربیت پدر و مادری مومن و دیندار با احکام دینی و شرعی و اخلاق انسانی آشنا بود.

خانواده شهید مرادی داراب یکی از خانواده‌های انقلابی و دارای مسئولیت اجتماعی است که از اول پیروزی انقلاب در خدمت نظام اسلامی و جامعه بوده و در دفاع مقدس چندین نفر از جوانان این خانواده از رزمندگان دفاع مقدس بودند و در این راه آسیب‌های جسمی و روحی را متحمل شدند و برای حفظ امنیت و استقلال و اقتدار کشور در جبهه‌ها با دشمن مهاجم جنگیدند و سهم قابل قبولی در ایجاد سرافرازی کشور انقلابی ایران عزیز دارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شهید شمس الله نیز جوانی با آگاهی نسبت به امور جامعه و مسائل دینی که در جهت حراست از ارزش‌های اسلامی و انسانی حرکت می‌کرد و دارای وجوه رفتارهای اجتماعی رصایت بخشی در جامعه بود چه قبل از سربازی و چه در دوره سربازی یکی از رزمندگان اسلام بود و در دوره سربازی در سپاه به عنوان راننده قایق در عملیاتهای غواسی  فعال بود این شهید عزیز در تاریخ ۳ دی ماه ۱۳۶۵ در ام القصر دچار مجروحیت‌های اعصاب و روان و شیمیایی شد و سال‌های زیادی با رنج و درد دست و پنجه نرم کرد و در تاریخ ۲۶ شهریور ماه سال ۱۳۷۴ در بیمارستان بقیه الله سپاه در تهران به درجه رفیع شهادت نائل شد و به جمع همرزمانش در رضوان الهی پیوست.

روحش شاد و یادش زنده و جاودان باد.

انتهای پیام/

منبع: بسیج نیوز

کلیدواژه: اسدآباد دفاع مقدس خانواده شهدا انقلاب اسلامی ایثار و شهادت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت basijnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بسیج نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۱۶۵۴۹۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

طلاب به بحث تولید علم ورود کنند

به گزارش خبرنگار مهر، آیت‌الله محمدرضا ناصری در دیدار معاون امور طلاب حوزه علمیه کشور و نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری با تاکید بر اینکه باید طلاب اثرگذار برای جامعه در حوزه های علمیه تربیت شود، اظهار کرد: باید قدرت تفکر و اندیشه بزرگ را در تمامی مراکز آموزشی از مدارس گرفته تا دانشگاه ها و حوزه های علمیه تقویت کنیم.

وی با بیان اینکه طلاب خود باید در این زمینه نقش آفرین باشند، افزود: طلاب باید با اثرگذاری در مدارس در قالب طرح های مختلف، قدرت اندیشه و تفکر و تدبیر را در دانش آموزان تقویت کنند.

آیت الله ناصری با اشاره به اینکه تولید علم، دغدغه رهبر معظم انقلاب است، عنوان کرد: اینکه مونتاژ کاری انجام شود، تولید علم اتفاق نمی افتد بلکه تولید علم، ساخت محصول از صفر تا صد با تفکر و اندیشه و استفاده از ابزارهای داخلی است.

نماینده ولی فقیه در استان یزد با بیان اینکه اگر دانش آموز و دانشجوی ما متفکر و خلاق بار بیاید، در آینده مدیرانی خلاق خواهیم داشت، یادآور شد: مدیری که در سیستم آموزشی سطحی نگرانه رشد کرده باشد، در دوران مدیریت خود با کوچکترین تلاطمی دچار بحران می شود و قدرت تصمیم گیری برای عبور از مشکلات ندارد.

وی تصریح کرد: سیستم آموزشی که سطحی نگری را در کودکان ما نهادینه کرده، آنها را به جایی نمی رساند و همه از دانش آموزان و دانشجویان گرفته تا طلاب باید آموزش های عمقی ببینند.

آیت الله ناصری تاکید کرد: القاء تفکر، تدین و تعقل از مواردی است که طلاب باید در آن پیشتاز باشند و در این زمینه با دغدغه پیش بروند.

وی اظهار کرد: اگر افراد جامعه تفکر و تعقل و تدین نداشته باشند، قدرت تشخیص حق از باطل را نخواهند داشت و در این صورت دشمن می تواند به هر شکلی که می خواهد بر کشور تسلط پیدا کند و با دروغ پردازی های خود، به اهدافش دست پیدا کند.

امام جمعه یزد بر لزوم کار جدی در دانشگاه فرهنگیان تاکید کرد و گفت: طلاب باید به این دانشگاه ورود کنند زیرا دانشجویان این دانشگاه، معلمان جامعه هستند و اگر آموزش آنها صحیح باشد، آنگاه می توانند شاگردانی تربیت کنند که به واقع آینده ساز این کشور باشند.

حجت الاسلام رفیعی، معاون امور طلاب حوزه علمیه کشور و نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری نیز در این دیدار به بیان آماری از طلاب متاهل، وضعیت سربازی طلاب، شرکت طلاب در جشنواره های ورزشی و فرهنگی، جذب طلاب در ارگانها و ... پرداخت.

کد خبر 6079684

دیگر خبرها

  • سربازی امام زمان(عج) در این روزگار هزینه دارد
  • همه خانواده جامعه ایثارگری صاحب مسکن می‌شوند
  • راه اندازی هیئت صلح جانبازان
  • شهادت جانباز ۷۰ درصد کلیوند عباسی در اهواز
  • «در لباس سربازی» در قاب شبکه امید
  • «در لباس سربازی» از شبکه امید
  • پیام تسلیت فرمانده سازمان بسیج مستضعفین در پی درگذشت حاج محمد کیانی
  • اعزام مشمولان دانشگاهی و غیر دانشگاهی به خدمت سربازی
  • طلاب به بحث تولید علم ورود کنند
  • دیدار مقامات قضائی استان با خانواده شهدا