Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش سرویس بسیج عشایری خبرگزاری بسیج، نهم دی ۸۸ جلوه ای از شکوه پیوند عمیق امت با امام خویش بود که در سیل خروشان انسان های عاشق و ولایت مدار متجلی شد. روزی که فتنه گران و دشمنان نظام مقدس جمهوری اسلامی در میان امواج سیل خروشان امت اسلامی نفسشان برید و مرگ را به چشمانشان دیدند و مردم حسینی منش ایران اسلامی نشان دادند که پیوند اعتقادی و عاطفی امت و ولایت تمامی رشته های فتنه فتانه ها را از پنبه کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


اکنون در آستانه سالگرد خروش ملت عاشورایی و بصیر حسینی ایران اسلامی عشایر کشور اعلام می دارند، همانگونه که در سال ۸۸ ملت بیدار ایران اسلامی با خروش و بیداری خود مقابل فتنه گران خود فروخته ایستاده و با سرکوب و کور کردن چشم نفاق، پیروزمندانه به مسیر حق خود ادامه داد، جامعه عشایر کشور در کنار ملت شریف و شهادت طلب ایران به جهانیان و به خصوص اربابان نظام سلطه یک بار دیگر یادآوری می کند که حتی اگر تمام دنیا در مقابل دین و عزم راسخ آنها صف کشی کند، نخواهند توانست بر عزم و اراده و ارادت این ملت به دین و شریعت اسلام و رهبری ولی فقیه کوچکترین خدشه ای وارد کند و چه بسا تمام قد در برابر فتنه آنها خواهند ایستاد. و اگر دشمنان بخواهند در برابر دینمان بایستند، در مقابل تمام دنیای آنان خواهیم ایستاد.


جامعه عشایر کشور ضمن گرامیداشت حماسه ۹ دی و تقدیر و تشکر از ملت شریف و مومن ایران به خاطر مجاهدت‌ها و بصیرت بی‌نظیر ایشان در دفاع از ارزش های انقلاب اسلامی و پیروی از ولایت فقیه، بار دیگر با آرمان‌های الهی امام راحل عظیم الشأن (ره) و مقام عظمای ولایت حضرت آیت‌الله العظمی خامنه‌ای (مدظله العالی) تجدید میثاق می‌کند و اعلام می‌دارد تمام توان خود را برای حفظ دستاوردهای انقلاب اسلامی و آرمانهای نظام و انقلاب به کار خواهند بست و در راه تحقق این اهداف ازکمترین داشته خود که جان ناقابلشان است دریغ نخواهند کرد.

منبع: بسیج نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت basijnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بسیج نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۱۶۷۱۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

(اینفوگرافیک) تمام «نه»‌های رهبر انقلاب به سلاح اتمی

اخیراً در فضای رسانه‌ای توئیتی مبنی بر آمادگی جمهوری اسلامی ایران بر ساخت سلاح اتمی منتشر شده است. با مروری بر بیانات مقام معظم رهبری در سال‌های مختلف در می‌یابیم که در دکترین دفاعی- امنیتی جمهوری اسلامی ایران چنین رویکردی وجود ندارد و توئیت منتشر شده به هیچ عنوان با بیانات رهبر انقلاب اسلامی و سیاست‌های کلان جمهوری اسلامی تطابق ندارد.

اینفوگرافی طراحی شده توسط مرکز اسناد انقلاب اسلامی نشان‌دهندهٔ تمام "نه"های رهبر انقلاب به سلاح اتمی است:

دیگر خبرها

  • بیانیه حوزه علمیه خواهران استان یزد در حمایت از طرح نور فراجا
  • پاسداران سرباز ولایت و انقلاب اسلامی هستند
  • همه دستاوردهای امروز ایران اسلامی، از برکات نهضت امام راحل است
  • تمام «نه»های رهبر انقلاب به سلاح اتمی + عکس
  • (اینفوگرافیک) تمام «نه»‌های رهبر انقلاب به سلاح اتمی
  • علم الهدی: دشمنان اسلام چشم به ولایت معصوم دارند
  • تمام فتنه‌های علیه کشور با حضور مردم خنثی شد
  • انجام ۵۰ هزار پیوند کلیه در ایران/تقدیر از ۳ پزشک پیشکسوت عرصه پیوند کشور در بیمارستان فرهیختگان
  • پیوند میدان و دیپلماسی‌
  • فتنه‌های بسیاری را پشت سرگذاشتیم تا به وعده صادق رسیدیم