Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار ورزشی ایلنا، با رسیدن به ژانویه و فصل زمستان تیم‌های اروپایی به صرافت تقویت خود افتاده‌اند و هر روز خبر از جابجایی بازیکنان مختلف در سطح اروپا شنیده می‌شود. لحظه به لحظه با ما باشید با تمام اتفاقاتی که پیرامون مبحث نقل و انتقالات در فوتبال اروپا خواهد افتاد و ما آن را به اطلاع شما خواهیم رساند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

یکشنبه 30 دسامبر:

* مذاکرات نهایی رئال با ریورپلاته برای انتقال ازکیل پالاسیوس انجام شده است. انتقالی که به نظر می رسید بعد از برگزاری فینال لیبرتادورس نهایی شود، فعلا معلق شده و هنوزمشخص نیست که چه زمانی شاهد رسمی شدنش خواهیم بود.

* یکی از نام‌های جذاب فصل نقل و انتقالات زمستانی ایسکو بازیکن تیم رئال مادرید است. این بازیکن که با سانتیاگوسولاری دچار مشکل شده خواهان جدایی از رئال مادرید است. پیش از این از چلسی به عنوان جدی‌ترین مشتری ایسکو نام برده می‌شد اما حالا از منچستریونایتد هم به عنوان رقیب چلسی در جذب این هافبک تکنیکی نام برده می‌شود.

* تیم آرسنال در نقل و انتقالات زمستانی به دنبال جذب یک مدافع میانی است و از متس هوملس و مهدی بن عطیه به عنوان گزینه‌های توپچی‌ها نام برده می‌شود.

* پولیشیچ وینگر آمریکایی تیم دورتموند قصد جدایی از این تیم در زمستان را دارد و چلسی را خواهان خود می‌بیند. ساری سرمربی ایتالیایی لسی به سبک بازی پولیشیچ علاقه دارد و می‌خواهد هر طوری که شده او را به استمفورد بریج بیاورد.

* میلینکوویچ ساویچ هافبک میانی تیم لاتزیو بار دیگر مورد علاقه سیمئونه قرار گرفته و این مربی آرژانتینی به سران باشگاه اتلتیکومادرید توصیه کرده او را جذب کنند.

* سیمونه زازا که در تورینو توپ می‌زند مورد توجه تیم میلان قرار گرفته و مسئولان این باشگاه در صورت جدایی هیگواین به سراغ این مهاجم ایتالیایی خواهند رفت.

* لاتزیو در پی به خدمت گرفتن متئو دارمیان مدافع نیمکت نشین منچستر یونایتد است و مذاکراتی را با سران این باشگاه انجام داده است.

* استفانو پیولی سرمربی فیورنتینا در پی به خدمت گرفتن یک مهاجم نوک برای تیمش است و جدی ترین گزینه برای پیوستن به این تیم لوییس موریل مهاجم سویا می‌باشد.

* کالوم اودسون هودوی وینگر جوان و تکنیکی چلسی مورد توجه بایرن مونیخ قرار گرفته و باواریا‌یی‌ها قصد به خدمت گرفتن وی را دارند.

* منچستر سیتی و گواردیولا سخت به دنبال یک جانشین مطمئن برای فرناندینیو هستند و به همین خاطر به دنبال جذب سبایوس از رئال مادرید هستند.

منبع: ایلنا

کلیدواژه: نقل و انتقالات اروپا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۱۶۷۷۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیکان ۲-۲ هوادار؛ از گل لحظه آخری تا پاس گل رونالدینیویی، یک فوتبال جذاب!

پیکان و هوادار به تساوی دو - دو رضایت دادند.

طرفداری | پیکان موفق شد بازی دو بر صفر باخته را با نتیجه مساوی تمام کند.

پیکان و هوادار در چهارچوب هفته بیست‌وچهارم لیگ برتر به مصاف هم رفتند. ابتدا هوادار با دو گل سفیدچقایی (۲۱) و شاکری (۲۸) از پیکان پیش افتاد. پاسِ گل اول هوادار از سوی داریوش شجاعیان با حرکتی رونالدینیویی ثبت شد.

پیکان در ادامه به خوبی فشار آورد و با گل‌های آزاده (۳۱) و زمانی (۸۶) موفق شد این دیدار را به تساوی بکشاند.

از دست ندهید ????????????????????????

شب دلچسب عثمان دمبله مقابل تیم سابق اشک‌های ستاره نوجوان بارسلونا بعد از حذف حمله مجازی هواداران بارسلونا به آرائوخو: برو بایرن مونیخ! مایلی کهن: قلعه نویی بابت کلمه مردک شکایت کرده اما این که معنی بدی ندارد

دیگر خبرها

  • پلی به گذشته - برتری 5-1 بارسلونا مقابل چلسی و صعود به نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا (2000/4/18) / فیلم
  • خوش‌تیپ، جذاب، جسور؛ تقابل رم ده روسی و لورکوزن آلونسو در نیمه نهایی لیگ اروپا
  • پیکان ۲-۲ هوادار؛ از گل لحظه آخری تا پاس گل رونالدینیویی، یک فوتبال جذاب!
  • توماس مولر: رئال مادرید و بایرن مونیخ یکی از بزرگترین بازی‌های فوتبال دنیاست
  • پیش‌بینی هری کین از تقابل با ستاره رئال: جنگ جذاب!
  • (ویدئو) پنالتی‌های جذاب دیدار رئال مادرید - منچسترسیتی
  • لحظه به لحظه با داغ‌ترین شب فوتبال اروپا
  • ترکیب احتمالی حساس‌ترین بازی فوتبال اروپا
  • تنها بازیکن رئال که رنگ پیروزی در اتحاد را دیده!
  • یک شایعه جذاب در تبریز: مربی موفق تیم ملی در تراکتور؟