Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایران آنلاین»
2024-04-25@21:04:24 GMT

بهاروند و اصفهانیان استعفاء نمی دهند

تاریخ انتشار: ۹ دی ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۱۶۷۷۹۵

بهاروند و اصفهانیان استعفاء نمی دهند

حیدربهاروند، رئیس سازمان لیگ برتر و فریدون اصفهانیان، رئیس کمیته داوران با وجود اینکه بازنشسته هستند قصد استعفاء از سمت خود را ندارند!

تا زمان برگزاری مجمع عمومی فدراسیون فوتبال زمان زیادی باقی نمانده است و این در حالی است که قرار بود همه مدیران بازنشسته فدراسیون فوتبال تا پیش از فرا رسیدن زمان برگزاری مجمع عمومی از سمت خود استعفاء دهند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

استعفای محمدرضا ساکت، علی کفاشیان، عباس ترابیان و ... در همین راستا بوده است. در صورتی که فریدون اصفهانیان و حیدر بهاروند از سمت خود استعفاء ندهند مجمع عمومی در مورد آنها تصمیم گیری خواهد کرد.

بر اساس تلاش های فدراسیون فوتبال و نامه نگاری با معاونت حقوقی مجلس شورای اسلامی تنها قرار شد عضویت مدیران بازنشسته در هیات رئیسه فدراسیون فوتبال به قوت خود باقی بماند به این خاطر که عضو هیات رئیسه کار اجرایی در فدراسیون فوتبال انجام نمی دهد و بر همین اساس حقوقی نمی گیرد و تنها هفته ای یک بار، آنهم به مدت دو الی سه ساعت در جلسات هیات رئیسه شرکت می کند.

 سازمان لیگ برتر به فدراسیون فوتبال پول هم می دهد

در مورد سازمان لیگ برتر گفته می شود به عنوان یک شرکت خصوصی به ثبت رسیده و جالب اینکه نه تنها از فدراسیون فوتبال بودجه ای دریافت نمی کند بلکه به فدراسیون فوتبال پول هم می دهد و بر همین اساس حیدر بهاروند قصد استعفاء از سمت خود را ندارد.

قرار است جلسه مجمع عمومی فدراسیون فوتبال روز 19 دی برگزار شود./ ورزش سه

---

منبع: ایران آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۱۶۷۷۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

علی رشیدی دبیرکل فدراسیون کبدی شد

به گزارش خبرگزاری مهر و به نقل از روابط عمومی فدارسیون کبدی، با حکم عباس اورسجی رییس فدراسیون کبدی، علی رشیدی به عنوان دبیرکل فدراسیون کبدی انتخاب شد.
رشیدی دانش آموخته کارشناسی ارشد مدیریت ورزشی بوده و پیش از این به مدت ۷ سال مسولیت روابط عمومی و بین الملل فدراسیون را در کارنامه خود داشته است.

پیش از رشیدی عباس فرهمندمهر به مدت ۶ سال دبیری این فدراسیون را برعهده داشت.

کد خبر 6086502

دیگر خبرها

  • مجوز برگزاری مجمع انتخاباتی دوومیدانی صادر شد
  • تایید صلاحیت ۶ کاندیدای ریاست فدراسیون ورزش‌های رزمی
  • تکلیف کمیسیون‌های فدراسیون دوومیدانی مشخص شد
  • دعوت از پولادگر برای حضور در مجمع تکواندوی آسیا
  • برگزاری نشست کمیسیون‌های سه گانه فدراسیون دوومیدانی | انتخاب روسا و نمایندگان کمیسیون ها در مجمع
  • برگزاری نشست کمیسیون‌ ورزشکاران و مربیان فدراسیون دوومیدانی
  • ژیمناستیک ایران، آماده خروج از دوران برزخ
  • تائید ۶ کاندیدا برای حضور در انتخابات فدراسیون ورزش‌های رزمی
  • دعوت از پولادگر برای حضور در مجمع عمومی اتحادیه تکواندو آسیا
  • علی رشیدی دبیرکل فدراسیون کبدی شد