Web Analytics Made Easy - Statcounter

حسن روشن، پیشکسوت استقلال گفت: هیچ حسابی روی استقلال در لیگ قهرمانان باز نکنید.

طرفداری-حسن روشن، پیشکسوت استقلال درباره اینکه شنیده می‌شود سرور جپاروف در آستانه بازگشت به استقلال قرار دارد، اظهارداشت:

این بازیکن اگر همان جپاروف سال گذشته باشد، موافق بازگشت او هستم. البته نکته مهم این است که قرارداد او چند ساله خواهد بود و به نظرم این بازیکن کمتر از ۱/۵ فصل قرارداد امضا نمی‌کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گزارش میزان، وی افزود:

در تمام قرارداد‌هایی که باشگاه به دلیل نیاز مبرم به بازیکن می‌بندد، بیشتر به بازیکن بها می‌دهد و به نفع آنها می‌شود تا اینکه باشگاه سودی ببرد در حالی که استقلال باشگاه بزرگی است و فرق دارد با تیم‌هایی مثل راه آهن و... . به نظرم قرارداد جپاروف را برای نیم فصل باید امضا کنند تا ببینیم این بازیکن چقدر آماده است و بعد باشگاه برای ماندن او در فصل بعد تصمیم بگیرد.

پیشکسوت تیم فوتبال استقلال درباره بازی‌های سخت این تیم در لیگ قهرمانان آسیا تصریح کرد:

هیچ حسابی روی استقلال در لیگ قهرمانان باز نکنید. چه جپاروف به استقلال بیاید و چه نیاید وضعیت استقلال در این جام طوری است که نباید شکل تیم را به هم زد و انتظار بالایی داشت.

روشن در خصوص شرایط تیم ملی پیش از شروع بازی‌های جام ملت‌های آسیا گفت:

کی‌روش جدیداً موقعیت خودش را رو می‌کند. دیگر می‌داند که رفتنی و البته خسته هم شده است. کی‌روش در مورد اینکه مردم منتظر رویا نباشند صحبت کرده اما باید به او گفت ما ۵۱، ۴۷ و ۴۳ سال پیش این رویا را داشتیم و قهرمان آسیا شدیم. حتی ۳۹ سال پیش اگر جنگ نمی‌شد به جای مقام سومی قهرمان می‌شدیم.

پیشکسوت فوتبال ایران در ادامه درخصوص قهرمانی در جام ملت ها گفت:

با توجه به صحبت‌های ناامید کننده کی‌روش بعید می‌دانم قهرمان جام ملت‌ها شویم.

وی ادامه داد:

عملکرد مرد پرتغالی در این ۸ سال صفر بوده و اگر نیمکت تیم ملی را ترک کند باید دوباره از صفر شروع کنیم. او کمک مربی بزرگی در منچستر بود. اوفارل زمانی که در منچستریونایتد بود دو سال شبانه‌روزی با مربیان ایرانی بود. هفته‌ای یک بار با مربیان تیم‌های ما جلسه داشت. ۱۰ ماه ایران بود و ۲ ماه مرخصی می‌رفت اما کی‌روش ۲ ماه ایران است و ۱۰ ماه مرخصی می‌رود. مقصر کسانی هستند که با کی‌روش به این شکل قرارداد بسته‌اند. وقتی تیم ملی به جام‌های جهانی رفت به نظرم تیم ملی ایران ایران باعث مطرح شدن دوباره کی‌روش شد.

روشن خاطرنشان کرد:

همه بازی‌های تدارکاتی ما با تیم‌های ضعیف فلسطین، سیرالئون و بولیوی و... بوده تا پیروز میدان شویم و کی‌روش پاداشش را بگیرد. اقتدار فوتبال ایران کجا رفته که باید با تیم‌های ضعیف بازی کند و مساوی هم بگیرد. زمانی ما با فرانسه، آلمان و آرژانتین بازی می‌کردیم حالا باید با تیم‌های ضعیف بازی کنیم که نکند شکست بخوریم.

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۱۶۹۳۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جعفری: ناداوری نبود ملوان رقیب استقلال و پرسپولیس در کورس قهرمانی می‌شد/ سپاهان همیشه خطرناک است

رحمان جعفری در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری علم و فناوری آنا، در خصوص نتایجی که ملوان بندرانزلی در این فصل از لیگ برتر گرفته و دیدار حساسی که با سپاهان در هفته بیست و چهارم لیگ برتر دارد، اظهار کرد: این فصل توانستیم جایگاهی که ملوان در طول تاریخ داشته برگردانیم. با درایت تارتار و همدلی بچه‌ها توانستیم به این نتایج برسیم. خیلی امید داریم تا برابر سپاهان برنده شویم و گام بزرگی به سوی کسب سهمیه لیگ قهرمانان آسیا برداریم.  

وی ادامه داد: پیش از گفته بودیم بازی به بازی پیش می‌رویم. بازی با تیم قدرتمند سپاهان جنبه ۶ امتیازی دارد و درست است که در هفته‌های اخیر نتایج خوبی نگرفته ولی سپاهان همیشه تیم خطرناکی بوده و خواهد بود، اما تلاش می‌کنیم تا به هدف خود برسیم و در نهایت بتوانیم برنده شویم و به سهمیه آسیایی نزدیک شویم.

هافبک ملوان در مورد اینکه تیمش در بازی با پرسپولیس قربانی اشتباهات داوری شد و نظرش در خصوص عملکرد داوران در دیدار‌های ملوان چیست، یادآور شد: تا زمانی که VAR به تمامی مسابقات لیگ برتر فوتبال ایران نیاید مشکلات داوری به قوت خود باقی است. نمی‌توان گفت اشتباهات داوری عمدی است. به عنوان مثال در صحنه گل آفساید پرسپولیس به تیم ما، خیلی سخت بود در یک لحظه آفساید میلی‌متری را کمک داور تشخیص دهد. می‌شد اعلام آفساید کند و بعد مشخص شود آفساید نبوده است. انسان دچار اشتباه می‌شود و عمدی در آن نیست.  

جعفری افزود: تا وقتی تکنولوژی VAR وارد تمامی بازی‌های لیگ برتر فوتبال ایران نشود تهمت‌ها زده می‌شود، ولی به نظر من همه داوران ما پاک کار می‌کنند. توان آنها در همین سطحی است که شاهد آن هستیم و بیش از این نمی‌شود از داوران انتظار داشت. داوران بزرگ دنیا اشتباه می‌کنند و VAR به کمک آنها می‌آید تا قضاوت درستی داشته باشند. اگر این تکنولوژی بیاید عدالت هم به داوری ایران بازمی‌گردد، در بازی با پرسپولیس ناحقی علیه ملوان نبود و ناداوری صورت گرفت. تا آن جایی که به یاد دارم بر روی ناداوری ۷ امتیاز از دست ما خارج شده که اگر این امتیاز‌ها را داشتیم به راحتی در رده سوم جدول بودیم و حتی توان رقابت با استقلال و پرسپولیس را در کورس قهرمانی داشتیم.  

 

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • پروین: پرسپولیس قهرمان لیگ می‌شود/ هر کسی دلش با تیم است، می‌ماند
  • پروین: جای بازیکن پولکی در پرسپولیس نیست؛ با اوسمار قهرمان می‌شویم
  • روشن شدن مشعل المپیک 2024 توسط شناگر فرانسوی
  • روشن شدن مشعل المپیک ۲۰۲۴ توسط شناگر فرانسوی
  • جعفری: ناداوری نبود ملوان رقیب استقلال و پرسپولیس در کورس قهرمانی می‌شد/ سپاهان همیشه خطرناک است
  • روشن: چشم امید بازیکنان استقلال به نکونام است
  • روشن: نکونام چشم و امید بازیکنان استقلال است
  • حسن روشن: استقلال ستاره ندارد ولی یک تیم واقعی است
  • روشن:  شک نکنید استقلال می‌تواند به قهرمانی برسد
  • توخل: مصدومیت کینگزلی کومان تاسف‌آور است؛ اکنون با آرامش برای بازی آرسنال آماده می‌شویم