Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایکنا»
2024-04-25@13:52:19 GMT

امدادگران اردبیلی به ۱۴۷۷ حادثه دیده کمک کردند

تاریخ انتشار: ۹ دی ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۱۷۰۰۱۵

امدادگران اردبیلی به ۱۴۷۷ حادثه دیده کمک کردند

به گزارش ایکنا از اردبیل، رامین معبودی، مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان اردبیل، امروز، ۹ دی ماه، در بازدید از پایگاه امداد و نجات جاده‌ای هلال احمر در گردنه الماس خلخال افزود: از این تعداد ۸۸۰ نفر در حوادث ناشی از برف و کولاک، ۴۴۷ نفر در حوادث جاده‌ای، ۵۰ نفر در حوادث شهری، ۴۷ نفر در طوفان، ۳۶ نفر در حوادث کوهستان، ۱۰ نفر در سیل و آبگرفتگی، سه نفر در خدمات حضوری، سه نفر ریزش آوار و یک نفر در حادثه صنعتی و کارگاهی امدادرسانی شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی با اشاره به اینکه در این حوادث ۲۳۹ نفر مصدوم شدند، گفت: ۲۶ نفر از مصدومان حوادث با کمک نیرو‌های جمعیت هلال احمر به صورت سرپایی درمان شده و ۶۲ نفر هم با آمبولانس‌های مستقر در پایگاه‌های امداد و نجات به مراکز درمانی انتقال یافته اند.
وی افزود: این حوادث با به کارگیری ۱۴۸ تیم عملیاتی و ۵۳۷ نیروی عملیاتی جمعیت هلال احمر ساماندهی شد.
معبودی گفت: در این حوادث ۱۲۱ دستگاه آمبولانس، ۸۶ دستگاه خودرو ست نجات، ۱۰ دستگاه خودرو کمک دار پشتیبانی و یک دستگاه خودرو سنگین از سوی امدادگران به کار گرفته شد.
او بیان کرد: گردنه الماس خلخال جزو معدود گردنه‌های سخت و صعب العبور کشور است که بیشترین سطح خدمات امداد رسانی به در راه ماندگان جاده خلخال - اسالم و خلخال - پونل از طریق امدادگران و نجاتگران مستقر در پایگاه امداد و نجات جاده‌ای هلال احمر واقع در این گردنه ارائه می‌شود.
انتهای پیام

 

منبع: ایکنا

کلیدواژه: خبرگزاری بین المللی قرآن ایکنا اردبیل اجتماعی هلال احمر قرآن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۱۷۰۰۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تصادف در گنبد ۷ مصدوم برجا گذاشت

رضا حاجیلری در گفت‌وگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: برخورد پژو ۴۰۵ با ۲۰۶ در محور آق قال به گنبد کاووس - بعد از روستای سلاق یلقی - انتهای دور برگردان باعث حادثه شد.

وی افزود: در پی این حادثه یک دستگاه آمبولانس به همراه ست نجات و یک تیم به محل اعزام شدند.

معاون امداد و نجات جمعیت هلال‌احمر گلستان تعداد کل افراد حادثه دیده و مصدوم را ۷ نفر اعلام کرد و گفت: یک نفر از حادثه دیدگان از طریق جمعیت هلال‌احمر و مابقی توسط اورژانس به مراکز درمانی استان انتقال داده شدند.

کد خبر 6085830

دیگر خبرها

  • ریزش سقف واحد مسکونی در آباده و حضور امدادگران
  • امدادرسانی ۱۶ تیم سیلاب در سیل زیرکوه
  • بند خاکی روستای سالک‌آباد شکسته شد / امدادرسانی ۱۶ تیم هلال
  • بند خاکی روستای سالک‌آباد هم شکسته شد/امدادرسانی ۱۶ تیم سیلاب هلال‌احمر خراسان‌جنوبی در سیل زیرکوه
  • یک کشته و شش مجروح در جاده آغمزار به راز
  • امدادرسانی به۱۱۲نفردرمناطق تحت تاثیرآبگرفتگی توسط هلال احمرگلستان
  • رهاسازی پیکر فرد فوت شده در اثر ریزش آوار توسط امدادگران هرمزگانی
  • نجات مرد ۳۸ ساله آسیب دیده از ارتفاعات لیالستان
  • امدادرسانی ۵ ساعته به حادثه تصادف در جاده طبس/۸ نفر مصدوم شدند
  • تصادف در گنبد ۷ مصدوم برجا گذاشت