Web Analytics Made Easy - Statcounter

احسان پهلوان، هافبک بازیساز تیم فوتبال تراکتورسازی تبریز می گوید هر بازیکنی از نیمکت‌ نشینی ناراحت می‌شود، اما من همیشه گفته‌ام که تابع تصمیم کادر فنی هستم.

طرفداری - احسان پهلوان، درباره آخرین وضعیت تیم فوتبال تراکتورسازی تبریز گفت:

ما از روز پنجشنبه تمرینات را شروع کردیم و بچه‌ها با انگیزه مضاعفی تمرین می‌کنند تا برای نیم‌فصل دوم آماده شویم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تلاش ما این است که در بین مدعیان باشیم و برای قهرمانی تلاش می‌کنیم.

به نقل از تسنیم، وی در خصوص شانس قهرمانی تراکتورسازی در لیگ برتر امسال تصریح کرد:

رقابت بین تیم‌های بالای جدول فشرده است و نمی‌توان پیش‌بینی کرد چه تیمی قهرمان می‌شود. ما هم جزو مدعیان هستیم و اگر تقویت شویم، با قدرت بیشتری در نیم‌فصل دوم حاضر خواهیم شد. نکته مهم این است که در نیم‌ فصل دوم با تیم‌های پرسپولیس، استقلال، سپاهان و پدیده که جزو مدعیان اصلی قهرمانی هستند در تبریز روبه‌رو می‌شویم. همین‌طور با تیم‌هایی چون پیکان، پارس جنوبی، صنعت نفت آبادان و نفت مسجدسلیمان.

پهلوان که امسال در تراکتورسازی در بعضی از بازی‌ها روی نیمکت نشست، در مورد این موضوع هم تصریح کرد:

هر بازیکنی از نیمکت‌نشینی ناراحت می‌شود، اما من در گذشته هم گفته‌ام که تابع تصمیم کادر فنی هستم. همیشه وقتی در زمین هستم، تلاش می‌کنم تا بهترین عملکرد را داشته باشم و امیدوارم شرایطم در نیم‌فصل دوم بهتر شود.

هافبک تراکتورسازی با اشاره به بازگشت آنتونی استوکس به این تیم خاطرنشان کرد:

امیدوارم استوکس هر چه زودتر در تمرینات حاضر شود. این بازیکن از لحاظ فنی کیفیت خوبی دارد و با گل‌هایی که زد، نشان داد که به درد تراکتورسازی می‌خورد.

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۱۷۰۰۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اختصاصی - اولین حرف‌های یحیی در مورد تراکتور!

به گزارش "ورزش سه"، یحیی گل‌محمدی، سرمربی پیشین تیم پرسپولیس و کاپیتان سابق تیم ملی فوتبال ایران در حالی که این روزها شایعات زیادی را پیرامون سرمربیگری در تراکتور پیش روی خود می‌بیند، گفتگویی کوتاه را با خبرنگار ما در این خصوص انجام داد.

گل‌محمدی در ابتدا با تائید مذاکرات با باشگاه تراکتور اظهار داشت: من هیچ مشکلی برای کارکردن ندارم، با تراکتور مذاکرات زیادی داشتم. من بازیکن و مربی این تیم بودم و روزهای خوبی را همراه با مردم تبریز گذراندم.

او درباره علاقه به کار کردن در تبریز عنوان کرد: شهر تبریز و هواداران تراکتور را خیلی دوست دارم و باید از این فرصت استفاده کنم و از لطفی که هواداران تراکتور در این چند روز به من داشتند، تشکر کنم. من عاشق کار کردن در کشورم هستم و همیشه آماده خدمت به جوانان کشورم خواهم بود.

یحیی در مورد تاخیر در امضای قرارداد با تراکتور گفت: به دلیل مشکلات شخصی از باشگاه زمان خواستم تا به آنها رسیدگی کنم.

کاپیتان اسبق تیم ملی ایران که سابقه کار در تیمهای مختلف لیگ برتری را دارد، در سالهای گذشته با کسب سه قهرمانی لیگ برتر، یک قهرمانی جام حذفی و صعود به فینال لیگ قهرمانان آسیا، خود را به عنوان یکی از پرافتخارترین چهره‌های لیگ برتری معرفی کرده است.

او همچنین در اواخر دهه 1360 به عنوان بازیکن در تیم تراکتور حضور داشت و همچنین در لیگ هفدهم یک دوره کوتاه در قامت سرمربی پای به تبریز گذاشت و حالا در آستانه سومین دوره حضور در تبریز است.

دیگر خبرها

  • اختصاصی - اولین حرف‌های یحیی در مورد تراکتور!
  • انتظاری:آلومینیم حریف چغری برای پرسپولیس است/ وقتی استقلالی‌ها صدرنشین هستند چطور می‌گویند نمی‌خواهند قهرمان شویم؟
  • خولین آلوارز: سیتی این فصل هم دبل می‌کند
  • رافت: نیمکت پرسپولیس از استقلال قویتر است
  • رانگنیک به نیمکت بایرن مونیخ نزدیک شد
  • انریکه: رکورد را خراب کردی، هیچکس از امباپه نپرسیده بود
  • انریکه: افسوس، از کیکی سوال کردی و رکورد خراب شد!
  • گل محمدی و تراکتورسازی در دقیقه ۹۰ | گران‌ترین سرمربی لیگ جذب شد؟
  • اینزاگی: می‌خواستیم همین امشب قهرمان شویم
  • واکنش تراکتورسازی به انتقال بزرگ | تکلیف سرمربی پرشورها مشخص شد؟ + عکس