Web Analytics Made Easy - Statcounter

عضو مجلس خبرگان رهبری گفت: افرادی که در مراسم راهپیمایی ۹ دی‌ماه حضور پیدا کردند با شعور، اخلاص، عقلانیت و بصیرت تشخیص دادند ‌که نظام اسلامی توسط فتنه شیطانی در حال تهدید است. ۰۹ دی ۱۳۹۷ - ۱۳:۱۳ استانها قم نظرات - اخبار استانها -

آیت‌الله علی ملکوتی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در قم، با گرامیداشت حماسه 9 دی اظهار داشت: در مراسم راهپیمایی 9 دی‌ماه سال 88 حضور داشتم و این حماسه، راهپیمایی‌های ملت ایران علیه رژیم طاغوت را تداعی کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

افرادی که در مراسم راهپیمایی 9 دی‌ماه حضور پیدا کردند با شعور، اخلاص، عقلانیت و بصیرت تشخیص دادند ‌که نظام اسلامی توسط فتنه شیطانی در حال تهدید است و در برابر این فتنه با مشت‌های گره‌کرده ایستادگی و به دشمن و فتنه گران نه گفتند.

عضو مجلس خبرگان رهبری با تأکید بر لزوم بزرگداشت حماسه 9 دی عنوان کرد: تا زمانی که فتنه گران توبه نکردند حضور در مراسم بزرگداشت 9 دی ضرورت دارد. مردم همواره حامی انقلاب و ولایت‌فقیه هستند، با توجه به اینکه نظام اسلامی است و رهبری نظام انسانی وارسته، مؤمن، پاک، متدین و فقیه جامع‌الشرایط است مردم برای خود واجب می‌دانند از نظام اسلامی حمایت کنند.

ملت ایران در برابر زیاده‌خواهی‌های دشمنان می ایستندعضو مجلس خبرگان: سران فتنه توطئه دشمنان برای براندازی نظام را دنبال می‌کردنددشمنان بدانند ‌ملت ایران هیچ‌گاه ‌دست از ولایت فقیه برنمی‌دارند‌ آیت‌الله ملکوتی با تأکید براینکه ایستادگی در برابر استکبار وظیفه همگان است، تصریح کرد: 40 سال است با استکبار مقابله کردیم و استکبار در منطقه نوکر و عوامل دارد و از همه امکانات برای مقابله با ایران اسلامی استفاده می‌کند، جنگ حق و باطل همواره وجود داشته ‌و طبق وعده الهی پیروزی از آنِ حق است.

انتهای پیام/ ز

R7854/P/S6,62/CT1

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۱۷۰۹۰۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آیت‌الله خاتمی: «وعده صادق» خواست عمومی مردم بود

عضو هیأت رئیسه مجلس خبرگان رهبری عملیات «وعده صادق» را نشانه ضربِ شست جمهوری اسلامی ایران به دنیا دانست و گفت: این پاسخ تنبیهی ده‌ها پیام داشت و تنها به رژیم صهیونیستی خلاصه نشد، بلکه سایر دشمنان ایران حساب کار خود را کردند که با کشور قدرتمندی روبرو هستند.

به گزارش جماران، آیت‌الله «سید احمد خاتمی» در گفت‌وگویی با اشاره به عملیات موشکی و پهپادی ایران به مراکز نظامی رژیم صهیونیستی، گفت: در آیات قرآن کریم، خداوند متعال با اوصافی مانند قاهر، قهار، ذوانتقام و شدیدالعقاب وصف شده است که ذات مقدس رُبُوبی دارد. اما انتقامی که در بشر وجود دارد با خداوند متفاوت است. انتقام بشر برای تَشفی و خُنک شدن دل و انتقام خداوند مجازات کردن اوست. بنابراین ذات مقدس ربوبی مجازات با نااهلان و انتقام بجا است.

وی افزود: پاسخ جمهوری اسلامی ایران به جنایات رژیم غاصب صهیونیستی در حمله به کنسولگری کشورمان در دمشق اقتضای الهی بود. این عملیات مصداق «أَشِدَّاءُ عَلَی الْکُفَّارِ» است و این اقدام بجا مبنای فقهی و قرآنی دارد.

عضو هیأت رئیسه مجلس خبرگان رهبری در واکنش به نخستین عملیات مستقیم ایران به اسرائیل با پرتاب موشک‌ها و پهپادهای سپاه به پنج نکته اشاره و اظهار کرد: نخست اینکه ما اهل شعار نیستیم و اهل عمل هستیم و چون اهل عمل هستیم پای آن ایستاده‌ایم. مقام‌معظم‌ رهبری در خطبه‌های نماز عید فطر فرمودند: «رژیم صهیونیستی تنبیه خواهد شد» و تنبیه هم شد. این عملیات نشان داد که ما دشمن را عملا پشیمان می‌کنیم و این پیام مهم که بر گرفته از اقتدار نظام اسلامی است را هم بدخواهان داخلی و هم دشمنان خارجی اقتدار نظام اسلامی به عینه مشاهده کردند.

آیت الله خاتمی در بیان دومین نکته به ابعاد فرهنگی پاسخ ایران به تعرض اسرائیل به خاک ایران پرداخت و افزود: پیش از آنکه «وعده صادق» صورت بگیرد، کاری فرهنگی انجام شد. برای همه ملت جا افتاد، در پی حمله دشمن به خاک کشورمان همگان منتظر پاسخ محکم ما بودند و این یک خواست عمومی بود که نشان داد در عرصه‌های دیگر هم اگر قوی وارد کار فرهنگی شویم موفق خواهیم شد. این عملیات، محور وحدت مردم از هر سلیقه‌ای شد. آنچنان که در این عرصه موفق شدیم و مردم در مصاحبه‌هایی که داشتند، کلمه رایج آنها سیلی محکم ایران به دشمنان بود و در عین حال از کسانی‌که پاسخ دشمن و جنایت اسرائیل در حمله به خاک ایران را دادند تشکر کردند.

وی، سومین نکته را در هدف‌گیری جمهوری اسلامی ایران در پاسخ به اسرائیل دانست و اظهار کرد: تدبیری که در پاسخ ما انجام شد از چند جهت قابل توجه است، نخست آنکه به هیچ وجه به مردم تعرض نشد. دوم: مراکز اقتصادی مورد هدف قرار نگرفت. سوم: مرکز نظامی که به کنسولگری ایران حمله شد، مورد هدف قرار گرفت که این تدابیر شایسته تحسین و تمجید است.

عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم در تبیین عامل چهارم، تصریح کرد: عملیات سپاه، ده‌ها پیام داشت و تنها در پاسخ به رژیم صهیونیستی خلاصه نشد، بلکه سایر دشمنان ایران حساب کار خود را کردند که با کشور قدرتمندی به نام ایران روبه‌رو هستند. مقام‌معظم‌رهبری تاکید دارند که باید قوی شویم و این دستور قرآن است و جمهوری اسلامی ایران، هم در عرصه موشکی نشان داد قدرت بزرگ منطقه است و هم در عمل با «وعده صادق» ضربِ شست ایران را به دنیا نشان دادیم.

آیت الله خاتمی با بیان اینکه باید مراقب جنگ روانی دشمن باشیم، گفت: زیرا بعد از عملیات سپاه، در سطح وسیع مردم را ترساندند که رژیم صهیونیستی چنین و چنان می‌کند، در حالی که هیچ غلطی نتوانست بکند، حتی در شورای امنیت هم نتوانستند قطعنامه علیه کشورمان تصویب کنند. در مجموع این کار، شایسته تحسین برای نیروهای مسلح و افتخاری هم برای آنها که فرمانده کل قوایی چون مقام معظم رهبری امام خامنه ای (دامه برکاته) دارند.

دیگر خبرها

  • وزیر ارشاد: در «فتنه» فرهنگی سال گذشته حجاب مورد هجمه قرار گرفت؛ خودم را موظف دانستم در صف اول دفاع از آن بایستم
  • آیت‌الله خاتمی: «وعده صادق» خواست عمومی مردم بود
  • پیام نماینده مردم لرستان در مجلس خبرگان رهبری در پی عملیات غرورآفرین و مهم «وعده صادق»
  • عملیات سپاه پاسداران روح تازه‌ای در کالبد جبهه مقاومت دمید
  • مجلس خبرگان رهبری بیانیه صادر کرد
  • عملیات سپاه، روح تازه‌ای در کالبد جبهه مقاومت دمید
  • مجلس خبرگان رهبری: وعده صادق روح تازه‌ای در جبهه مقاومت دمید
  • حمایت مجلس خبرگان از تنبیه اسرائیل توسط سپاه پاسداران
  • دشمنان چشم دیدن پیشرفت سیستان و بلوچستان را ندارند
  • وضعیت آبرسانی و جمع آوری فاضلاب در جزیره خارگ به سرانجام برسد