Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، سرهنگ کارآگاه علی ولیپور گودرزی، معاون مبارزه با جرایم جنایی پلیس آگاهی تهران بزرگ اظهار کرد: در ساعت ۲۲:۳۰ روز شنبه مورخه ۰۸/۱۰/۱۳۹۷ کشف جسدی در یک خانه مسکونی در منطقه نارمک تهران به اداره دهم ویژه قتل و تیم تشخیص هویت پلیس آگاهی تهران بزرگ اعلام شد.

با حضور کارآگاهان پلیس آگاهی تهران بزرگ در محل کشف جسد و بررسی صحنه، مشخص شد مردی حدودا ۵۰ ساله که مدیرعامل شرکتی خصوصی در زمینه حمل و نقل عمومی نیز بوده با شلیک یک تیر از سلاح شکاری به ناحیه سر خود، به زندگی خود پایان داده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در بررسی صحنه کشف جسد دست نوشته‌ای از متوفی کشف شد که در آن قید شده که متوفی به خاطر سرقت بیش از ۷ میلیارد تومان از اموال شرکتش اقدام به این کار کرده و در پایان دست نوشته‌اش نیز تعدادی از افراد را به عنوان متهمان این سرقت ۷ میلیارد تومانی معرفی کرده است.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: حوادث

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۱۷۰۹۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری سارق اشیای قیمتی بانوان کهنسال در قم

سرهنگ منوچهر ترکمندی گفت: پیرو وقوع چندین فقره سرقت طلاجات بانوان کهنسال توسط یک مرد حدودا ۳۵ ساله، دستگیری سارق در دستور کار کارآگاهان پلیس آگاهی استان قرار گرفت.

جانشین پلیس آگاهی قم افزود: شگرد این سارق که با خودرو بدون پلاک در ساعات روز، در مناطق پایین شهر پرسه زده و افراد مونث مسن که بصورت تنها در حرکت بودند را شناسایی و با مانور متقلبانه طلاجات افراد کهنسال را گرفته و سریع متواری می‌شد و بعد از رفتن متهم، شاکی متوجه سرقت طلاجات خود می‌گشت.

سرهنگ ترکمندی با اشاره به اینکه کارآگاهان این پلیس با انجام یک سری اقدامات فنی و پلیسی اقدام به شناسایی و دستگیری سارق مذکور شدند، گفت: از متهم تعداد سه حلقه انگشتر طلا که در همان روز سرقت کرده بود کشف شد.

جانشین پلیس آگاهی استان در پایان اعلام کرد: با توجه به عدم ثبت شکایت‌های افراد مونث در سامانه پلیس، مالباختگان عزیز این پرونده جهت شناسایی متهم و اموال مسروقه می‌توانند به پایگاه یکم پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی استان قم مراجعه کنند.

باشگاه خبرنگاران جوان قم قم

دیگر خبرها

  • پشت پرده ‌خرید و فروش اموال دزدی
  • انهدام باند ۲۰۰ میلیارد ریالی سارقان منزل
  • کشف ۸ فقره سرقت قطعات و محتویات داخل خودرو در زنجان
  • یک دستگاه خودرو سرقتی در بیجار کشف شد
  • دستگیری سارق اشیای قیمتی بانوان کهنسال در قم
  • دستگیری سارق طلاجات بانوان کهنسال در قم
  • تقویت واحد‌های گشت پلیس آگاهی جهت امنیت شهروندان در نوروز
  • تقویت واحدهای گشت پلیس آگاهی جهت امنیت شهروندان در نوروز
  • افزایش کشفیات از ابتدای اجرای طرح نوروزی پلیس
  • عاملان سرقت مسلحانه در شاهین شهر دستگیر شدند