Web Analytics Made Easy - Statcounter

نماینده مردم کاشمر در مجلس شورای اسلامی گفت: شفافیت نباید تنها مختص نمایندگان مجلس باشد بلکه آرای سایر نهادها نیز باید شفاف باشد.

بهروز بنیادی در گفت‌وگو با ایسنا عنوان کرد: با کمک فضای مجازی امروز آرای همه نمایندگان مجلس شورای اسلامی در اختیار مردم قرار دارد و به ندرت افرادی داریم که در این خصوص بخواهند مخفی‌کاری کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



این عضو کمیسیون بهداشت و درمان مجلس اظهار کرد: با توجه به این‌که نمایندگان مجلس شورای اسلامی به دنبال شفافیت آراء هستند در همین خصوص سامانه‌ای نیز طراحی شده است.

نماینده مردم کاشمر در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: شفافیت نباید تنها مختص نمایندگان مجلس باشد، بلکه آرای شورای نگهبان، شورای عالی انقلاب فرهنگی و... نیز باید شفاف باشد.

بنیادی اظهار کرد: امروزه شفاف‌سازی در مسائل دغدغه همه است و خود من نیز جزء موافقان شفافیت هستم و معتقدم باید این اقدام صورت گیرد. شفاف‌سازی باید در خصوص کل حاکمیت باشد و باید بر مبنای مجاری قانونی و مستندات دقیق انجام شود نه این‌که بدون ارائه مدرک به دنبال تشویش اذهان باشیم.

نماینده کاشمر در ادامه در پاسخ به این سوال که نماینده تا چه اندازه در تعیین فرماندار و یا مدیران منطقه خود نقش دارد؟ افزود: نماینده در گزینش مدیران منطقه هیچ نقش مستقیمی ندارد. در خصوص انتخاب فرماندار، استاندار نظر خود را اعلام می‌کند و برای سایر مدیران فرماندار مسئول انتصابات است.

وی عنوان کرد: در خصوص مسئولان شهرستان فقط به فرماندار مشاوره داده می‌شود اما تحمیلی نیست چون اگر نماینده‌ای بخواهد مدیری را تعیین کند، نخواهد توانست بر عملکرد وی نظارت و اعتراض داشته باشد.

بنیادی گفت: خط قرمز ما رضایت مردم است اگر هم مردم نسبت به عملکرد مدیری اعتراض داشته باشند به نماینده عالی دولت در شهرستان اطلاع داده می‌شود.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: شفافيت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۱۷۱۳۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

زیرساخت‌های جزیره خارگ تقویت می‌شود

به گزارش خبرنگار مهر، جعفر پورکبگانی صبح یکشنبه از برگزاری نشست‌های دوره‌ای با مردم خارگ به منظور بررسی مشکلات و نیازهای آنان خبر داد و اظهار داشت: وظیفه خود می‌دانم که به نمایندگی از شما در مجلس شورای اسلامی برای تحقق برنامه‌های اولویت‌داری که می‌تواند منجر به توسعه و پیشرفت این جزیره شود، تلاش کنم.

وی افزود: اولویت‌های توسعه اقتصادی و برنامه‌هایی که برای جذب سرمایه‌گذاری، ایجاد فرصت‌های شغلی، توسعه بخش‌های مختلف اقتصادی و ترویج کسب و کارهای محلی کارآمد و مؤثر باشد، باید احصاء شود.

نماینده منتخب بوشهر، گناوه، دیلم و خارگ در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: در این مسیر توسعه به عنوان نماینده شما مردم عزیز، بر بهبود زیرساخت‌های حمل و نقل بار و مسافر، ارتقا امکانات شهری، بهبودزیرساخت‌های بهداشتی و درمانی، فرهنگی و آموزشی و ارتباطات خارگ تاکید دارم.

کد خبر 6084268

دیگر خبرها

  • ایرادات شورای نگهبان به طرح مالیات بر سوداگری رفع شد
  • نقدعلی، نماینده مجلس: نیروی انتظامی قبل از آنکه لایحه حجاب به سرمنزل مقصود برسد پیش‌دستی کرد؛ قدردان شماییم/ نمایندگان نسبت به معیشت این عزیزان اقدام کنند که هر روز شهدایی را تقدیم می‌کنند
  • انتقادات تند ذوالنوری از قالیباف در صحن مجلس /قدرت باید به نمایندگان برگردد
  • مجلس باید «نماینده‌محور» باشد نه رییس‎‌محور
  • سوالات بسیج دانشجویی از نامزدهای انتخابات برای شناخت بیشتر
  • باید بسترهای مشارکت مردم در امر رونق اقتصاد و جهش تولید را فراهم آوریم/ از بازدید نماینده‌های مجلس از زندان‌ها استقبال می‌کنیم
  • محمودوند، نماینده خرم‌آباد: آقایانی که حرف رهبر انقلاب در خصوص دختربچه‌های مظلوم و معصوم را قبول نداشتند، همه‌کاره انتخابات بودند! درد از این بزرگ‌تر؟
  • ماجرای ۵ اخطار رهبری به مجلس انقلابی | نماینده‌ای داشتیم که به «مهسا امینی» فقط فحش نمی‌داد!
  • زیرساخت‌های جزیره خارگ تقویت می‌شود
  • نماینده‌ای داشتیم که به مهسا امینی فقط فحش نمی‌داد