Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامى استان آذربایجان غربى در حکمى رابط پارلمانى جدید اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامى با معاونت پارلمانی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامى و مجمع کل نمایندگان مجلس شوراى اسلامى استان را ابلاغ صادر کرد.

به گزارش برنا آذربایجان غربی ، دکتر ناصر خدایارى در حکمى مهندس سیدمیکائیل محمدى را به عنوان رابط جدید امورمجلس اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامى استان با معاونت پارلمانی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامى و مجمع کل نمایندگان مجلس شوراى اسلامى استان منصوب کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


در حکم وى آمده است با توجه به ضرورت توسعه ، تعمیق و تقویت ارتباطات مناسب با نمایندگان محترم امور مجلس و معاونت پارلمانى وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامى به منظور ایجاد تعامل و حصول به سیاست هاى فرهنگى ، و اینکه در چهارچوب سیاست هاى دولت تلاش و اهتمام لازم را به عمل آورید وى به این سمت منصوب مى شوید.

مهندس سیدمیکائیل محمدى داراى دانش آموخته هنر(( گرافیک )) و مهندسى مکانیک هواپیما و دانش آموخته کارشناسى ارشد مطالعات منطقه اى از دانشگاه شهید بهشتى تهران می باشد. وى مشاور چندین دستگاه هاى اجرایى استان هاى مختلف از جمله ادارات فرهنگ و ارشاد اسلامى استان ها و مشاور نمایندگان مجلس شوراى اسلامى هم بوده است.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: آذربایجان غربی فرهنگ و ارشاد مکانیک نمایندگان مجلس وزارت فرهنگ و ارشاد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۱۷۱۹۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انتصاب مشاور فرماندار و مدیر روابط عمومی و امور بین الملل فرمانداری تهران

به گزارش جام جم آنلاین از روابط عمومی فرمانداری تهران، احمد قیومی معاون استاندار و فرماندار تهران روز شنبه ۲۵ فروردین ماه با صدور حکمی اسماعیل فتاحی را به سمت مشاور و مدیر روابط عمومی و امور بین الملل فرمانداری تهران منصوب کرد.

در بخشی از متن این حکم آمده است: امید است با استعانت از درگاه خداوند متعال و تحت توجهات حضرت ولیعصر (عج) و پیروی از منویات مقام معظم رهبری (مدظله العالی) و با روحیه انقلابی، همه همت خویش را صرف انعکاس اخبار و رویدادهای فرمانداری و نیز تحقق برنامه ها و ماموریت های محوله نمائید.

دیگر خبرها

  • استفاده از ظرفیت شورای فرهنگ عمومی برای تحقق شعار سال
  • وزیر ارشاد: در «فتنه» فرهنگی سال گذشته حجاب مورد هجمه قرار گرفت؛ خودم را موظف دانستم در صف اول دفاع از آن بایستم
  • فعالیت ۱۵۶ خانه محیط زیست درآذربایجان‌غربی
  • اطلاعیه معاونت پارلمانی ریاست جمهوری درخصوص اظهارات برخی نمایندگان درباره تحولات بازار ارز
  • حمایت جدی وزارت فرهنگ از ترویج عفاف و حجاب
  • اسماعیلی: امرو‌ز روز نصرت سپاهیان اسلام بر جنود شیطان و یوم الله است
  • رژیم غاصب صهیونیستی در بین جهانیان تحقیر شد
  • انعقاد تفاهم نامه همکاری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی با کتابخانه‌های عمومی مازندران
  • یک انتصاب جدید در معاونت آموزشی وزارت بهداشت
  • انتصاب مشاور فرماندار و مدیر روابط عمومی و امور بین الملل فرمانداری تهران