Web Analytics Made Easy - Statcounter

آیت الله محمود رجبی گفت: زنده نگه داشتن حماسه ۹ دی باید به عنوان یک حضور افتخار آمیز در عرصه اجتماعی باقی بماند و مردم این حضور پر افتخار را به نسل آینده منتقل کنند. ۰۹ دی ۱۳۹۷ - ۱۴:۲۴ رسانه ها خواندنی نظرات - اخبار رسانه ها -

به گزارش گروه رسانه های خبرگزاری تسینم، آیت الله محمود رجبی پژوهشگر فرهنگی و دینی در گفتگو با قدس آنلاین، با بیان اینکه غرب به دنبال تکرار تجربه های تجزیه ای خود در ایران بود، گفت:حماسه 9 دی بزرگداشت زنده نگاه داشتن یاد و خاطره حضور حماسی مردم در برابر توطئه های انقلاب مخملی از پیش طراحی شده دشمن بود؛ دشمنان غربی درصدد بودند تا با استفاده از تجارب خود در تجزیه شوروی سابق ایران را تجزیه کرده و بر کشور ما مسلط شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی در این باره افزود:  بی شک حضور مردم در حماسه 9 دی از چند جهت شایان توجه و بزرگداشت آن ضرورت دارد؛ اولین نکته مورد نظر در شعارهای مردمی 9 دی در بیعت با مقام معظم رهبری نمودار می شود. بیعت مجدد با مقام معظم رهبری یکی دیگر از دلایل زنده نگاه داشتن حماسه 9 دی به شمار می رود.

 این پژوهشگر دینی و فرهنگی اظهار داشت: مردم در بیعت با مقام معظم رهبری و حضور حماسی در صحنه 9 دی یک بار دیگر با رهبری بیعت کردند که از نظر آنها سمبل ارزشها و مقدسات دینی و انقلابی به شمار می رود. مردم مشاهده کردند که مزدوران چگونه در کشور فتنه گران به ارزشهای اسلام، مکتب اهل بیت علیهم السلام، انقلاب و آرمانهای انقلاب اهانت شد، بنابراین بیعت مجدد با رهبر به عنوان سمبل سه عنصر یاد شده باید همیشه مورد اهتمام قرار بگیرد.

آیت الله محمود رجبی با تاکید بر زنده نگاه داشتن حماسه 9 دی، گفت: مسلما مردمی که دغدغه ارزشهای دینی دارند باید حماسه 9 دی را  بزرگ و زنده نگاه دارند؛ هر ایرانی دل نگران ارزشهای انقلاب است باید این حماسه را بزرگ نگه دارد؛ هر ایرانی دل نگران اهانت به مکتب اهل بیت (ع) است باید حماسه 9 دی را زنده نگه دارد.

  وی دراین باره افزود: زنده نگه داشتن حماسه 9 دی باید به عنوان یک حضور افتخار آمیز در عرصه اجتماعی باقی بماند و مردم این حضور پر افتخار را به نسل آینده منتقل کنند؛ بی شک ملت ما نیز مصادیق استکبار ستیزی هستند که خداوند متعال در قرآن کریم از پیروان حضرت ابراهیم و حضرت محمد (ص) یاد کرده است.

کارشناس و پژوهشگر دینی و فرهنگی با تاکید بر تداوم استکبار ستیزی ملت ایران خاطر نشان کرد: راز الگو بودن پیروان این دو پیامبر الهی در قرآن کریم استکبار ستیزی است، این حضور حماسی مصداقی از استکبار ستیزی مورد توصیه قرآن است، بنابراین اعلام بیعت باید به عنوان الگویی برای نسل های آینده کشور باقی بماند و در توطئه های بعدی دشمنان چراغ راه و رهنمودی برای آینده ملت باشد تا به خوبی و به موقع توطئه دشمن را شناخته و به موقع در صحنه ها  حضور بیابند و حضور آنها با تمام ظرفیت وامکانات باشد.

انتهای پیام/

بازگشت به صفحه رسانه‌ها

R41383/P/S9,1299/CT12

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۱۷۲۲۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیام حضرتعالی مایه دلگرمی و اطمینان خاطر جامعه کشتی است

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی فدراسیون کشتی، متن پیام به شرح زیر است:

«با سلام و احترام خدمت رهبر معظم و فرزانه انقلاب اسلامی (دامه برکاته)؛

پیام شما در پی قهرمانی تیم های ملی کشتی آزاد و فرنگی در رقابت های آسیایی قرقیزستان، مایه دلگرمی و اطمینان خاطر جامعه کشتی است.

به عنوان عضو کوچکی از ایران بزرگ اسلامی، برایمان مایه مباهات و افتخار است که توانستیم بار دیگر دل رهبر فرزانه انقلاب اسلامی و مردم عزیز را شاد کنیم و امیدواریم که با دعای خیر حضرتعالی و مردم شریف، در میادین بین المللی آینده موفق باشیم.»

کد خبر 6081368

دیگر خبرها

  • رژیم صهیونیستی پاسخ شیطنت‌های خود را با دفاع مقتدرانه جمهوری اسلامی گرفت
  • توئیت عضو دفتر رهبر انقلاب، درباره کشف حجاب از دیدگاه مقام معظم رهبری
  • شیوه‌نامه مشارکت مردم برای تحقق تاکیدات رهبر معظم انقلاب تدوین شود
  • نمایش اقتدار و تجدید بیعت ارتش با انقلاب اسلامی در استان گیلان
  • پیام حضرتعالی مایه دلگرمی و اطمینان خاطر جامعه کشتی است
  • قدردانی جامعه کشتی از رهبر معظم انقلاب
  • فرمانده مرزبانی فراجا با خانواده شهید گلستانی دیدار کرد/ حامل سلام رهبر معظم انقلاب هستم
  • ۲۹ فروردین در تاریخ حماسه آفرینی های ملت ایران همیشه جاودان است
  • پیام تبریک رهبر معظم انقلاب به قهرمانان کشتی آزاد و فرنگی
  • ماجرای تعریف رهبر انقلاب از همسرشان در حضور یک پزشک | هدیه ای که پس داده شد