Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «رکنا»
2024-04-24@09:44:53 GMT

تشییع جنازه کودک دو ساله یمنی+فیلم و عکس

تاریخ انتشار: ۹ دی ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۱۷۲۷۸۴

تشییع جنازه کودک دو ساله یمنی+فیلم و عکس

‍‍‍‍‍‍

رکنا: کودک دو ساله یمنی که مادرش از دولت آمریکا شکایت کرده بود تا بتواند برای بودن در کنار فرزند بیمارش ویزا ورود به خاک آمریکا دریافت کند به خاک سپرده شد.

حجم ویدیو: 5.35M | مدت زمان ویدیو: 00:00:43

به گزارش گروه ترجمه رکنا، شورای روابط آمریکا و اسلام اعلام کرد: کودک دو ساله یمنی که مادرش از دولت آمریکا شکایت کرده بود تا بتواند برای بودن در کنار فرزند بیمارش ویزا ورود به خاک آمریکا دریافت کند، درگذشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این کودک یمنی که عبدالله حسن نام داشت، در یک بیمارستان کودکان در اوکلند درگذشت. علی حسن، پدر این کودک، که شهروند آمریکاست و در استاکتون کالیفرنیا زندگی می کند، او را اوایل پاییز برای درمان یک اختلال ژنتیکی مغزی به این شهر آورده بود. مادر این کودک که شیما سویله نام دارد، تابعیت آمریکا ندارد و در مدتی که برای دریافت ویزا ورود به آمریکا تلاش می کرد، در مصر به سر می برد.

حسن و همسرش پس از ازدواج در کشور جنگ زده یمن در سال 2016، به مصر مهاجرت کردند. سویله از سال 2017 در تلاش بود روادید بگیرد تا کل خانواده به آمریکا برود. بر اساس ممنوعیتی که دولت آمریکا در دوره ریاست جمهوری دونالد ترامپ Trump وضع کرده است، شهروندان یمن و چهار کشور دیگر که اکثریت جمعیت آن ها مسلمان هستند، همراه با کره شمالی و ونزوئلا، برای ورود به آمریکا با محدودیت های شدیدی مواجه اند.

سرانجام این مادر، روادید آمریکا را دریافت کرد و در 19 دسامبر (10 روز پیش) فرزند بیمارش را که اکنون از دنیا رفته است، در آغوش گرفت.

اخبار 24 ساعت گذشته رکنا را از دست ندهید

 

حوادث اختصاصی رکنا را اینجا بخوانید:

تلخ ترین فیلم دیده نشده از حادثه اتوبوس علوم تحقیقات ! +صدای ناله های دانشجویان تجاوز به یک زن کینه جو در فرودگاه! +عکس رابطه های شوم عامل اصلی انتقال ایدز بین زنان ایرانی ! همسرم مقابل چشمان من با زنان غریبه ارتباط داشت / من هم با افشین تلافی کردم مهم ترین اخبار 24 ساعت گذشته رکنا جزییات پرداخت سود سهام عدالت/ معاملات سهام عدالت آزاد شد !؟ 3 اعدامی زیر طناب دار رفتند اما زنده ماندند! / در گنبد رخ داد تکرار فاجعه /سقوط خونین اتوبوس دانش آموزان ارومیه ای از روی پل ! تیرباران یک مرد آبادانی در نقطه صفر مرزی + جزییات سقوط زن 16 ساله از آمبولانس/ جنین چه سرنوشتی پیدا کرد؟ + عکس مدتی است 2 مرد نقابدار ترس را به جان اهالی جاجرم انداخته اند عمل زیبایی پسر عجیب و غریب برای ازدواج با زن زیبا+ عکس 2 مرد در نیم ساعت تازه عروس تهرانی را به خاک سیاه نشاندند +فیلم و عکس جزئیات جدید از پرونده خاشقجی / می‌دانم چگونه او را مثله کنم! تصویر تکاندهنده از دفن جسد زن مشهدی در باغچه خانه+ عکس جسد

منبع: رکنا

کلیدواژه: ترامپ Trump اخبار حوادث جنازه عکس شکایت فیلم کودک دو ساله عکس فیلم دختر تصادف اتوبوس دانشجویان زندگی تحقیقات خانواده حادثه تصادف اتوبوس تصادف اتوبوس دانشگاه آزاد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۱۷۲۷۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تیراندازی مرگبار کودک ۵ ساله به‌سمت خاله‌اش

به گزارش گروه اجتماعی ایسکانیوز، سرهنگ نبی‌الله قاسمی با اشاره به حادثۀ تیراندازی منجر به فوت در این شهرستان گفت: عوامل نیروی انتظامی ساعت ۱۷ عصر روز گذشته در پی اطلاع مرکز فوریت‌های ۱۱۰ مبنی‌بر یک فقره تیراندازی منجر به فوت در یکی از روستاهای اطراف خرم‌آباد بلافاصله در محل حادثه حاضر شدند.

بیشتر بخوانید: راز مرگ تلخ پسر ۲۲ ساله گمشده برملا شد

او اضافه کرد: یک کودک پنج ساله بر اثر سهل‌انگاری شخص دارندۀ سلاح مجاز در حین بازی با سلاح به‌سمت خالۀ خود که حدود ۱۴سال دارد شلیک و او بر اثر این حادثه فوت می‌کند.

فرمانده انتظامی خرم‌آباد تأکید کرد: فقط افرادی که پروانه سلاح به‌نام آن‌ها است مجاز به استفاده و نگهداری از سلاح هستند و در صورت بروز حوادث برابر قانون با این افراد برخورد می‌شود.

او بیان کرد: از دارندگان سلاح مجاز درخواست می‌شود سلاح خود را دور از دسترس کودکان نگهداری کنند که شاهد بروز حوادث مرگبار نباشیم.

انتهای پیام/

کد خبر: 1228165 برچسب‌ها اخبار حوادث

دیگر خبرها

  • ربودن کودک ۴ ساله با خودرو مادرش
  • تیراندازی مرگبار کودک ۵ ساله به سمت خاله ۱۴ ساله‌
  • کودک ۵ ساله خرم‌آبادی خاله‌ ۱۴ ساله‌اش را کشت!
  • کارشناس یمنی: «وعده صادق»، اسرائیل را به لاک دفاعی فرو برد
  • پرتناقض‌ترین سن کودک کدام است؟
  • کودک چهار ساله در خرسان غرق شد/عملیات جستجو ادامه دارد
  • ادامه تلاش برای یافتن کودک چهار ساله غرق شده در رود خرسان
  • تیراندازی مرگبار کودک ۵ ساله به‌سمت خاله‌اش
  • آگوست لندمستر، کارگری که به هیتلر سلام نازی نداد / مِیِر لانسکی، حسابدار مافیا / دولیتل واکنش آمریکا پس از حمله به پرل هاربر / مراسم تشییع جنازه ژوزف استالین
  • غرق شدگی کودک ۹ ساله‌ شبستری در استخر