Web Analytics Made Easy - Statcounter

شبکه استانی کیش جمعه شب بخش‌هایی مستهجن از یک فیلم را بدون سانسور پخش کرد.

گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، زینب چراغی؛ طبق قوانین نظام در صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران، فیلم‌های غیر ایرانی با رعایت موازین و قوانین جمهوری اسلامی قابل پخش می باشد و برخی از این فیلم ها با استفاده از امکانات و ابزار های مدرن، قابلیت سانسور و پخش در صدا و سیمای جمهوری اسلانی را خواهد داشت؛ اما در اقدامی عجیب صدا و سیمای کیش که فیلمی بدون سانسور را در لیست درحال پخش خود داشت، شامگاه جمعه، ۷ دی ماه این ناهنجاری را به نهایت رسانده و صحنه‌هایی مستهجن از این فیلم را پخش کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!
این اقدام قابل تامل، واکنش‌های مختلفی را در برداشت.
 یکی از دانشجویان پردیس بین المللی کیش در این باره می‌گوید: این سریال که مدتی است از شبکه استانی کیش در حال پخش می باشد، متاسفانه جمعه شب بخش هایی مستهجن از فیلم را نیز بدون سانسور پخش کرد.
این دانشجوی بسیجی می افزاید: البته پخش فیلم‌های زبان اصلی در صدا و سیمای کیش نیز قبلا اتفاق افتاده و چندین بار تذکراتی به این مجموعه و ریاست آن داده ایم، اما هر بار با بی توجهی از کنار این تذکرات رد شدند و به پخش فیلم‌های مبتذل از شبکه ادامه دادند. پیش از این، فیلم‌های زبان اصلی تا حد معاشقه در صدا و سیمای کیش پخش می‌شد، ولی اینبار فیلمی از این شبکه به نمایش گذاشته شد که کاملا مستهجن بود.
این دانشجو اضافه می کند: این فیلم واقعا مستهجن و غیرقابل انتشار است و حتی در صدا و سیمای کشور‌های خارجی نیز چنین فیلمی پخش نمی‌شود، که در کیش این اتفاق افتاد.

بسیج دانشجویی خواستار برخورد قاطع علی عسگری با مدیریت ارشد صدا و سیمای کیش است
وی ادامه می دهد: در همین راستا و با توجه به بی توجهی‌های صدا و سیمای کیش به تذکرات شورای تبیین و بسیج دانشجویی، بیانیه‌ای به علی عسگری، رئیس سازمان صدا و سیما ارسال و از وی درخواست کردیم تا سریعا به این موضوع رسیدگی کند و پس از آن، اقدام به نشر این بیانیه در کانال‌های اطلاع رسانی و شبکه‌های مجازی گوناگون کردیم.  
این دانشجوی بسیجی می گوید: خواستار توبیخ ریاست آن و برخورد قاطع و جدی با مدیریت ارشد این مجموعه هستیم تا دیگر شاهد پخش چنین فیلم‌هایی در شبکه‌های تلویزیونی نباشیم.   با پخش فیلم‌های مستهجن، فعالیت صدا و سیمای کیش زیرسوال می‌رود
این فعال دانشجویی می افزاید: شبکه کیش اکنون به پویایی رسیده و نباید با پخش چنین فیلم‌هایی فعالیت صدا و سیمای کیش را زیرسوال برد. برای جلوگیری از تکرار این اتفاق، باید رسیدگی به این موضوع را در اولویت قرار گیرد.    لازم به یاآوری است؛ ساعتی پیش مدیرکل صدا و سیمای مرکز کیش با عذرخواهی از عموم شهروندان و مردم ولایی ایران اسلامی و به ویژه جزیره کیش، به دلیل پخش تصاویر نامناسب از سیمای این مرکز که منجر به جریحه‌دار شدن احساسات عمومی شده است، گفت: متاسفانه به‌دلیل اهمال، کوتاهی و البته عملی ناخواسته از سوی برخی از کارکنان این مرکز، تصاویری نامناسب در بخش کوتاهی از یک فیلم سینمایی پخش شد که در این خصوص بررسی‌ها انجام شده، عوامل دخیل در این اتفاق ناخواسته، به ترتیب از پست‌های سازمانی خود برکنار و توبیخ شده‌اند.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: عبدالعلی علی عسگری صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران برنامه های تلویزیونی صدا و سیما فیلم های مستهجن فیلم های مبتذل صدا و سیمای کیش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۱۷۳۰۴۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بن گویر: همین حالا باید وارد رفح شویم

رفح، جنوبی‌ترین منطقه در غزه اکنون محل استقرار بیش از یک میلیون و ۵۰۰ هزار آواره فلسطینی است که از مناطق دیگر این باریکه به آخرین پناهگاه موجود روی آورده اند. با این حال، تهدید مقامات صهیونیست برای انجام عملیات نظامی در این منطقه، باعث بروز نگرانی‌های بین المللی شده است. 

به گزارش الجزیره، ایتمار بن گویر، وزیر امنیت داخلی رژیم صهیونیستی و از مقامات راستگرای افراطی این رژیم امروز (دوشنبه) خواستار انجام عملیات نظامی در رفح شد. 

وی در مصاحبه با رادیو ارتش اسراییل اعلام کرد: ارتش باید همین حالا وارد رفح شود. ما باید این کار را حتی بدون حمایت آمریکا انجام دهیم. 

بن گویر در پاسخ به سوالی در این باره که این عملیات نظامی حتی بدون حمایت آمریکا باید انجام شود؟، گفت: قطعا چنین است. من باید این موضوع را به شما یادآوری کنم که ما تاکنون اقدام انجام چندین جنگ مختلف بدون حمایت آمریکا و تمامی جهان کرده ایم. 

سخنان وزیر امنیت داخلی رژیم صهیونیستی پس از آن مطرح می‌شود که تل آویو درپی عدم استفاده آمریکا از حق وتو پیرامون قطعنامه شورای امنیت برای استقرار آتش بس در غزه، از لغو سفر هیات عالی رتبه به واشنگتن برای رایزنی پیرامون حمله به رفح خبر داد. 

آمریکا به دنبال آن است که مانع از عملیات نظامی در منطقه رفح شود. گرچه واشنگتن حمله به این منطقه را خط قرمز خود اعلام کرده، اما هیچ تنبیه مشخصی برای وقوع چنین رخدادی مطرح نکرده است. جو بایدن، رئیس جمهور آمریکا تاکید دارد واشنگتن در هر حالی متعهد به حمایت نظامی از تل آویو است.

باشگاه خبرنگاران جوان بین‌الملل خاورمیانه

دیگر خبرها

  • برنامه‌های صدا و سیمای زنجان در شب قدر اعلام شد
  • مدیرکل صداوسیمای کردستان چهره برتر سال معاونت استان‌ها شد
  • رفع اختلال شبکه مخابراتی چند روستای مسجدسلیمان
  • منطقه آزاد بانه-مریوان دریچه‌ای به سوی توسعه اقتصادی کردستان
  • تبدیل کیش به جزیره ایران آینده
  • مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش میهمان ویژه برنامه کیشانه
  • شکیرا: جدایی از پیکه؟ از بند شوهر آزاد و رها شدم!
  • بن گویر: همین حالا باید وارد رفح شویم
  • اعلام سهمیه نفت سفید فصل بهار در زنجان
  • تداوم نهضت دیجیتال سازی شبکه‌های رادیویی و تلویزیونی درمناطق روستایی