Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، مهران حموله، مدیرکل پست خوزستان گفت: اتحادیه پستی جهانی (UPU) هر ساله مسابقه نامه نگاری ویژه نوجوانان را در سطح دنیا با هدف ترویج فرهنگ مکاتبه و آشنایی نوجوانان با اهمیت و نقش خدمات پستی برگزار می‌کند که موضوع این مسابقه برای هرسال متفاوت و از سوی اتحادیه انتخاب و اعلام می‌گردد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی بیان داشت: اداره کل پست استان خوزستان نیز هرساله در راستای برنامه‌های شرکت ملی پست ضمن اطلاع رسانی این مسابقه جهانی، نوجوانان توانای خوزستان را به شرکت در این مسابقه دعوت می‌کند.

حموله با اشاره به اینکه شرکت در این مسابقه در کنار آشنایی نوجوانان با فرهنگ مکاتبه و نقش پست و خدمات پستی در سطح جهانی شاخص فرهنگی خوزستان را ارتقا خواهد داد، افزود: در این راستا استعداد نوجوانان خوزستان نیز در سطح ملی و بین المللی معرفی و شناسانده خواهد شد.

مدیرکل پست خوزستان مهلت شرکت در مسابقه نامه نگاری سال ۲۰۱۹ با عنوان "نامه‌ای به قهرمان خود بنویسید" را ۱۲ اسفند امسال اعلام و اظهار کرد: نوجوانان با حداکثر ۱۵ سال سن می‌توانند در این مسابقه شرکت کنند و هیات داوران شرکت ملی پست از میان نامه‌های رسیده به دبیرخانه، نامه برتر ملی را انتخاب و سپس به اتحادیه پستی جهانی برای شرکت در سطح جهانی ارسال می‌کنند.

این مقام مسئول، دست نویس بودن نامه‌های ارسالی در حداقل ۲ و حداکثر ۴ صفحه A۴ به صورت یک رو و رعایت موارد مربوط به نامه نگاری نظیر درج آدرس گیرنده و فرستنده، تاریخ و امضای پایانی را از مقررات این مسابقه عنوان نمود.

مهران حموله اذعان داشت: به نامه‌های برگزیده این مسابقه جوایز مدال طلا، نقره و برنز به ترتیب به نفرات اول تا سوم بین المللی از اعطای گواهینامه و جوایز ارزنده اهدا می‌گردد.

وی صندوق پستی ۸۸۱۱-۱۵۸۷۵، روابط عمومی شرکت ملی پست جمهوری اسلامی ایران را به عنوان آدرس گیرنده برای ارسال نامه‌های شرکت کنندگان در مسابقه نامه نگاری معرفی کرد و خواستار همکاری و حمایت سازمان‌های مرتبط با امور کودکان و نوجوانان و فرهنگی در زمینه شرکت نوجوانان خوزستان در این مسابقه شد.

انتهای پیام/گ

انتشار فراخوان شرکت در مسابقه نامه نگاری

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: اخبار فرهنگی اداره پست

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۱۷۳۳۴۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سوالات مسابقه شانزدهمین روز ماه مبارک رمضان اعلام شد

به گزارش خبرنگار مهر، بر اساس اجرای طرح قرآنی «زندگی با آیه‌ها» که در ایام ماه مبارک رمضان در سطح کشور به اجرا درآمده است، روزانه مسابقه‌ای پیامکی در استان کردستان اجرا می‌شود.

سوالات این مسابقه پیامکی به صورت چهار جوابی است که علاقمندان به شرکت می‌توانند با ارسال عدد گزینه صحیح به سامانه پیامکی ۳۰۰۰۱۹۸۸ در این مسابقه شرکت کنند.

روزانه به پنج برگزیده این مسابقات به قید قرعه ۵ میلیون ریال جایزه نقدی اهدا می‌شود.

سوال روز شانزدهم:

کدام آیه مبارکه، به نبرد پیامبران با بزرگترین دشمنشان که حاکمان مستبد هستند اشاره می‌کند؟

۱_ آیه ۷ و ۸ سوره زلزال

۲_ آیه ۱۶۲ سوره انعام

۳_ آیه ۲۴ سوره طه

۴_ آیه ۹ سوره اسرا

کد خبر 6063434

دیگر خبرها

  • فراخوان برای اعتصاب‌های جدید در آلمان
  • سوال مسابقه روز هفدهم طرح «زندگی با آیه‌ها» در آران و بیدگل
  • سوال مسابقه هفدهمین روز ماه مبارک رمضان اعلام شد
  • سوالات مسابقه هفدهمین روز ماه مبارک رمضان اعلام شد
  • جوانگرایی ویسی در مسابقه درون خانوادگی(عکس)
  • گلایه راه‌آهن شمالغرب از بدعهدی شرکت شهرک‌های صنعتی
  • سوالات مسابقه شانزدهمین روز ماه مبارک رمضان اعلام شد
  • نامه نگاری پروانه فروهر و مصدق به مناسبت سال نو
  • صنعت پتروشیمی بر مدار مهار تورم و رشد تولید در یک‌هزاروچهارصدودو
  • فروش لیسانس فناوری برای کاربرد گرافن در صنعت رنگ و پوشش