Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ناطقان»
2024-04-24@23:38:37 GMT

پخش فیلم رابطه جنسی درصداوسیما!

تاریخ انتشار: ۹ دی ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۱۷۳۷۳۸

پس از انتشار سهوی یک فیلم سینمایی از سیمای کیش که بخشی از آن سانسور نشده بود، کارمندان خاطی این مرکز برکنار و توبیخ شدند. ناطقان: در یکی از شب‌های گذشته فیلمی سینمایی از شبکه کیش پخش شد که متأسفانه در بخشی از آن صحنه‌های مبتذل از این فیلم حذف نشده بود.
انتشار این فیلم اعتراض‌هایی را در فضای مجازی و حقیقی از سوی کیشوندان در پی داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این رابطه از صدا و سیمای کیش خبر می‌رسد که کارمندان خاطی برکنار و توبیخ شدند.
بدین منظور مدیرکل صدا و سیمای مرکز کیش با عذرخواهی از عموم شهروندان و مردم شریف و ولایی ایران اسلامی و به ویژه جزیره کیش به دلیل پخش تصاویر نامناسب از سیمای این مرکز که منجر به جریحه‌دار شدن اذهان عمومی شده است، گفت: متاسفانه به‌دلیل اهمال، کوتاهی و البته عملی ناخواسته از سوی برخی از کارکنان این مرکز، تصاویری نامناسب در بخش کوتاهی از یک فیلم سینمایی پخش شد که در این خصوص بررسی‌ها انجام شده، عوامل دخیل در این اتفاق ناخواسته، به ترتیب از پست‌های سازمانی خود برکنار و توبیخ شدند.
نجابت با تاکید بر اینکه در نظار‌ت‌های اولیه، تمامی تصاویر نامناسب مشخص و قرار بر حذف آن بوده است افزود: متاسفانه به دلیل اهمال مدیران و ناظران برنامه، این تصاویر پخش شده است.
وی بار دیگر با عذرخواهی بابت پخش این تصاویر تاکید کرد: مدیران و کارکنان ولایت‌مدار، ساعی و پرتلاش مرکز کیش همچون گذشته با رویکرد مردم‌مداری، با تولید و پخش برنامه‌های مخاطب محور، می‌کوشند رضایت همشهریان و گردشگران جزیره را فراهم کند.
منبع: فارس برچسب ها: رابطه جنسی ، صداوسیما ، کیش ، سانسور

منبع: ناطقان

کلیدواژه: رابطه جنسی صداوسیما کیش سانسور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت nateghan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ناطقان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۱۷۳۷۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آسفالت نامناسب خیابان شهید رودکی در ارومیه

به گزارش سرویس شهروند خبرنگار خبرگزاری صداوسیما، کیفیت معابر شهری، بهبود وضعیت نامطلوب آسفالت خیابان‌‌ها و معابر کوچه‌ها یکی از عوامل موثر در کیفیت زندگی شهروندان است .

کنده کاری خیابان‌ها و پیاده‌روها توسط اکثریت سازمان‌ها  مهم‌ترین دشمن آسفالت خیابان‌هاست، که سبب نارضایتی شهروندان به ویژه رانندگان می شود.

تحقیقات نشان می‌دهند  یک سوم از آسیب‌هایی که به خودرو وارد می‌شود در  اثر دست اندازها و اسفالت نامناسب است.

شهروند خبرنگاری از ارومیه  با انتقاد از وضع آسفالت  در خیابان رودکی خواستار  رسیدگی مسوولان شده است.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • جدول پخش برنامه‌های سیمای مرکز آذربایجان غربی پنجم اردیبهشت
  • وضعیت نامناسب بافت‌های فرسوده در شهرها
  • پروژه های درمانی و بهداشتی فیروزکوه افتتاح شد
  • ماجرای رابطه جنسی یک مرد انگلیسی با اجساد
  • بررسی ظرفیت‌های ِصداوسیمای کرمان برای اجرایِ طرحِ مولدسازی
  • وضعیت نامناسب استان یزد در زمینه مجوز الکترونیکی
  • جنجال رابطه جنسی عجیب مرد انگلیسی در بیمارستان!
  • رابطه جنسی مرد انگلیسی با اجساد
  • جدول پخش برنامه‌های سیمای مرکز آذربایجان غربی سوم اردیبهشت
  • آسفالت نامناسب خیابان شهید رودکی در ارومیه