Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، آتش پاد علی تراب‌پور، رییس سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اهواز گفت: ساعت ۱۳ و ۱۴ دقیقه امروز یکشنبه ۹ دی‌ماه با تماس تلفنی شهروندی با سامانه ۱۲۵ سازمان، آتش‌سوزی یک مغازه فست‌فود در منطقه عین ۲ گزارش شد.

وی اظهار داشت: آتش‌نشانان به محض رسیدن به محل حادثه با زبانه‌های آتش و دود زیادی مواجه شدند که از درب و پنجره‌های مغازه متصاعد می‌شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

آتش پاد تراب‌پور در ادامه بیان کرد: ماموران آتش‌نشانی با فن فشار مثبت اقدام به خارج کردن دود کرده و با استفاده از دستگاه‌های تنفسی و تجهیزات تخصصی، ضمن شروع عملیات اطفا، اقدام به قطع برق و گاز کردند.

رییس سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اهواز اذعان داشت: آتش‌نشانان با رعایت اصول ایمنی و با استفاده از لوله‌های آبرسان در کوتاه‌ترین زمان ممکن شعله‌های حریق را مهار و از گسترش حریق به واحد‌های تجاری همجوار جلوگیری نمودند.

وی افزود: خوشبختانه این حادثه، صدمات جانی در پی نداشت.

انتهای پیام/گ

مهار آتش در مجتمع تجاری

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: آتش نشانی حوادث

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۱۷۴۱۶۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مهار آتش سوزی منزل مسکونی در ده مجنون کرمانشاه

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز کرمانشاه  به نقل از روابط عمومی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری کرمانشاه ساعت ۷:۴۳ صبح امروز، چهارشنبه (۲۸ فروردین) حادثه آتش سوزی منزل مسکونی در محله ده مجنون به ستاد فرماندهی سازمان آتش نشانی اعلام شد. بلافاصله آتش نشانان ایستگاه های شماره ۲ و نجات مرکزی به محل حادثه اعزام و آتش سوزی را مهار نمودند. این حادثه صدمات جانی در پی نداشت و علت آن در دست بررسی است. 

دیگر خبرها

  • تلاش آتش نشانان شیرازی جهت جستجو و نجات ۲ کودک
  • حریق انبار لوازم الکتریکی در بزرگراه پیامبر اعظم(ص) مشهد مهار شد
  • اطفاء حریق انبار لوازم الکتریکی در بزرگراه پیامبر اعظم(ص) با نجات یک مصدوم(۳۱ فروردین ۱۴۰۳)
  • حریق ناگهانی خودرو در خیابان نواب قزوین
  • آتش سوزی مرگبار در شرق تهران
  • اطفای حریق انبار ضایعات در دورود
  • مرگ مرد ۶۰ ساله در محله مجیدیه
  • مرگ دردناک مرد میانسال در میان شعله‌های آتش
  • مهار آتش سوزی منزل مسکونی در ده مجنون کرمانشاه
  • آتش سوزی منزل مسکونی در محله ده مجنون کرمانشاه مهار شد