Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاري آريا - رئيس ستاد بازسازي عتبات عاليات آران و بيدگل از مشارکت بانوان هنرمند آران و بيدگل در مفروش کردن صحن حضرت زهرا(س) در حرم حضرت علي(ع) خبر داد
محمدتقي حقيقيان در گفت‌و‌گو با خبرنگار تسنيم از کاشان، اظهار داشت: در حال حاضر 90 تخته فرش به دست تواناي بافندگان آران و بيدگل درحال بافت است که صحن مطهر حضرت زهرا سلام (س) در حرم امام علي (ع) را مفروش مي‌کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


رئيس ستاد بازسازي عتبات عاليات آران و بيدگل افزود: با تلاش بانوان هنرمند آران و بيدگل 2000 مترمربع از صحن حضرت زهرا (س) در نجف اشرف مفروش مي‌شود که در چندين کارگاه در حال بافت است.
حقيقيان تاکيد کرد: اين 2000 متر در حرم علوي با دستان بيش از 330 بانوي هنرمند در آران و بيدگل بافته مي‌‌شود که 800 متر از اين فرش‌‌ها آماده تحويل شده است.
وي ادامه داد: هم اکنون 90 دار قالي در 38 نقطه و کارگاه شهرستان، براي بافت فرش‌هاي دست بافت صحن حضرت زهرا (س) مهيا شده است.
حقيقيان با بيان اينکه فرش‌ها در اندازه‌هاي 14 متر مربعي بافته مي‌شود، افزود: فرش‌ها بافت دست بانوان آران و بيدگل از جنس بهترين نوع کرک و ابريشم و به صورت نفيس تهيه مي‌شود.
وي با بيان اينکه براي هر مترمربع فرش بالغ بر 3 ميليون تومان هزينه مي‌شود که همه توسط خير تهيه شده است تصريح کرد: تاکنون خيرين زيادي در بازسازي عتبات عاليات ما را حمايت کردند و اين امر خدا پسندانه در تمامي مراحل عمراني تا مفروش کردن اماکن مقدس ياري‌گر ما هستند.

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۱۷۴۲۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ارسال بیش از ۲ هزار موکت و پتو به مناطق سیل‌زده سیستا‌ن‌وبلوچستان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز یزد، سید علی طباطبائی فر اظهار داشت: به دنبال تشدید بارندگی، برخی مناطق استان سیستان و بلوچستان دچار سیلاب شده است که تیم‌های امدادی در منطقه مشغول امدادرسانی هستند.

وی افزود: هلال احمر یزد در راستای همدلی و کمک به هم‌وطنان در استان سیستان‌وبلوچستان، آماده خدمت رسانی است.

معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر استان یزد تصریح کرد: بدین منظور با هماهنگی سازمان امداد و نجات، هزار و ۴۰۰ تخته موکت و ۶۵۰ تخته پتو از یزد با یک دستگاه تریلی و یک دستگاه فوسو به مناطق سیل زده سیستان وبلوچستان بارگیری و ارسال شد.

گفتنی است بیش از این ۱۰ تیم متشکل از ۴۰ نیرو امدادی هلال احمر استان یزد با ۹ خودرو امدادی به همراه تجهیزات سیلاب و موتور پمپ و ... به مناطق سیل زده سیستان و بلوچستان اعزام شده و همچنان در این مناطق مشغول امدادرسانی هستند.

دیگر خبرها

  • حضور در یادواره‌ شهدا وظیفه‌ای ملی و انسانی است
  • اعزام بیش 83 هزار زائر در حج 1403 
  • قالی‌بافان دلسردی می‌بافند / سایه‌اندازی رکود و کاهش صادرات بر فرش اردبیل
  • مردم در مقابل جنگ نرم دشمن هوشیار باشند
  • استطاعت بیش از ۸۲ هزار زائر برای حج آینده تایید شد
  • مشکلات محله تاریخی قاضی از زبان شهروند آران و بیدگل + تصاویر
  • ارسال بیش از ۲ هزار موکت و پتو به مناطق سیل‌زده سیستا‌ن‌وبلوچستان
  • نگاهی به حال و روز ناخوش گذر تاریخی ابولولو در آران و بیدگل + فیلم
  • امدادرسانی‌ نیروهای عملیاتی هلال احمر به ۲۸ هزار و ۵۰۴ نفر در جنوب سیستان و بلوچستان
  • کلافگی رانندگان از رانندگی در جاده فرسوده آران و بیدگل - ابوزیدآباد + فیلم