Web Analytics Made Easy - Statcounter

تهران- ایرنا- رئیس کلانتری نصر تهران گفت: سارق آرم خودروهای خارجی مدل بالای پارک شده در کنار خیابان که قیمت برخی از این آرم ها به دو میلیون تومان می رسید دستگیر شد و به سرقت 350 فقره آرم اعتراف کرد.

به گزارش روز یکشنبه ایرنا از پایگاه اطلاع رسانی پلیس؛ سرگرد عباس جمشیدی در این خصوص اظهار داشت: نیمه شب گذشته ماموران انتظامی کلانتری 137 نصر هنگام گشت زنی شبانه، متوجه رفتار مشکوک فردی شدند که کوله ای به همراه داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی بیان داشت: ماموران انتظامی برای بررسی موضوع وی را تحت بازجویی اولیه قرار دادند و سپس در بازرسی از کوله اش، تعداد زیادی آرم خودروهای مدل بالا کشف کردند.
جمشیدی، عنوان کرد: متهم که فردی 34 ساله بود برای تحقیقات به کلانتری منتقل و به سرقت آرم خودروهای مدل بالا اعتراف و اقرار کرد که تعدادی از اموال مسروقه را در مخفیگاهش پنهان کرده است.
این مقام مسئول با اشاره به هماهنگی با مقام قضائی برای بازرسی از مخفیگاهش، ادامه داد: از داخل یک مبل راحتی منزل وی، مقادیر زیادی آرم انواع خودرو از جمله بی.ام.و و بنز کشف و به کلانتری منتقل شد.
کلانتر محله نصر گفت: متهم علت سرقت را اعتیاد به مواد مخدر که در 2 ماه گذشته گریبان گیرش شده، است عنوان کرد و گفت: انگیزه اش تأمین هزینه های مصرف شیشه بوده است.
این مقام انتظامی با بیان اینکه متهم به سرقت 350 آرم خودرو اعتراف کرد، افزود: ارزش ریالی برخی از این آرم ها تا 2 میلیون تومان می رسد که کارشناسان ارزش ریالی اموال کشف شده را 120 میلیون تومان برآورده کرده اند.
وی خاطر نشان کرد: متهم که آرم های سرقتی را از طریق سایت های فروش کالا می فروخت در اختیار مرجع قضائی قرار گرفت.
پلیس شناسایی مال باختگان را آغاز کرده است.
تهرام/8138// 6139

منبع: ایرنا

کلیدواژه: اجتماعي دستگيري سارق پليس پايتخت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۱۷۴۴۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۲۵ سارق در عملیات پلیس اصفهان دستگیر شدند

سرهنگ حسین بساطی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: مرحله دیگری از طرح امنیت محله محور با هدف کنترل و کاهش آسیب‌های اجتماعی و برخورد با سارقان طی ۷۲ ساعت گذشته در شهرستان اصفهان به اجرا گذاشته شد.

وی افزود: در این راستا مأموران با اقدامات هوشمندانه پلیسی موفق شدند ۲۵ سارق که عمدتاً از افراد سابقه دار بودند را شناسایی و در چند عملیات منسجم و ضربتی آنها را دستگیر کنند.

فرمانده انتظامی شهرستان اصفهان با اشاره به کشف ۵ دستگاه خودرو مسروقه، کشف ۱۰ فقره سرقت داخل خودرو، ۵ فقره سرقت کابل و ۴ فقره سایر سرقت‌ها در این عملیات تصریح کرد: متهمان دستگیر شده پس از تشکیل پرونده برای انجام اقدامات قانونی به مرجع قضائی تحویل داده شدند.

کد خبر 6078040

دیگر خبرها

  • دستگیری ۳ سارق احشام با ۹ فقره سرقت در اسفراین
  • دستگیری سارق موتورسیکلت در طبس
  • دستگیری سارق ساختمان در حال ساخت در همدان
  • ۴ سارق در مهریز دستگیر شدند 
  • سارقان و مالخران اموال ساختمان‌های نیمه ساز در گرگان دستگیر شدند
  • ۲۵ سارق در عملیات پلیس اصفهان دستگیر شدند
  • دستگیری سارق مسلح سوپر مارکت در تهران
  • دستگیری سارق مسلح سوپر مارکت
  • دستگیری سارق خودرو سهروردی
  • دستگیری سارق باغات و کشف ۵ فقره سرقت در همدان