Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- یک شرکت در تگزاس علاوه بر ساخت خودرو‌های زرهی می‌تواند خودرو‌های معمولی را به خودرو‌های ضد گلوله تبدیل کند. به گزارش خبرنگار گروه فضای مجازی خبرگزاری میزان، یک شرکت در تگزاس علاوه بر ساخت خودرو‌های زرهی می‌تواند خودرو‌های معمولی را به خودرو‌های ضد گلوله تبدیل کند. شیشه‌های به کار رفته در این خودرو‌ها حتی در برابر گلوله آکی ۴۷ نیز مقاوت می‌کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ضخامت این شیشه در حدود ۵ سانتی متر است.
به منظور تبدیل خودروی معمولی به خودروی ضد گلوله کارکنان خودرو را از کف تا سقف اندازه گیری می‌کنند. سپس تمامی قطعات از بدنه خودور جدا می‌شوند.   کد ویدیو دانلود فیلم اصلی
بدنه خودرو با زره نظامی و باک خودرو با نایلون باستیک پوشانده می‌شود. سایر قسمت‌های خودرو نیز با استیل پوشانده می‌شود. در نهایت لاستیک‌های خودرو با لاستیک‌های ضد گلوله تعویض می‌شود.
اگر قصد دارید خودروی خود را ضد گلوله کنید باید مبلغ ۳۶۰.۰۰۰ پوند را برای هزینه این کار به شرکت تقدیم کنید.




انتهای پیام/

خبرگزاری میزان: انتشار مطالب و اخبار تحلیلی سایر رسانه‌های داخلی و خارجی لزوماً به معنای تایید محتوای آن نیست و صرفاً جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه‌ای منتشر می‌شود.

 

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: خودرو ضد گلوله ساخت شرکت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۱۷۵۲۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خودروی رانا پلاس طرح مادران چه زمانی تحویل داده می‌شود؟

متقاضیان خودروی رانا پلاس طرح مادران در سال ۱۴۰۱ اقدام به ثبت نام کرده اند، اما با وجود گذشت بیش از یکسال به گفته آنها هنوز این خودرو تحویل داده نشده است.

شهروند خبرنگار ما با ارسال پیام از مسئولان درخواست رسیدگی کرد.

متن پیام شهروند خبرنگار
باسلام، سال ۱۴۰۱ خودروی رانا پلاس در طرح مادران ثبت نام کردیم الان سال ۱۴۰۳ هم آمد، اما خبری از تحویل این خودرو‌ها نیست. از ما مجدد مابه التفاوت دریافت کردند و هر روز مسائل جدید به ما ارائه می‌دهند، اما همچنان در انتظار تحویل خودرو هستیم.

برای یادگیری اصول تصویربرداری خبری به صفحه «آموزش تصویربرداری برای شهروندخبرنگاران» مراجعه کنید.

 

باشگاه خبرنگاران جوان شهروند خبرنگار شهروند خبرنگار

دیگر خبرها

  • انفجار خودرو بمب‌گذاری شده در الرقه سوریه
  • رنو پی کی ۴۰۰ میلیون شد / انفجار قیمت خودروی نوستالژیک!
  • رنو پی کی ۴۰۰ میلیون شد؛ انفجار قیمت خودروی نوستالژیک!
  • گرانترین خودروی برقی آفرود چینی در راه است
  • کشف ۲ دستگاه خودرو سرقتی در میرجاوه
  • تصاویری از تصادف همزمان ۳ خودروی شوتی در جاده کوهستانی | چپ شدن قطاری!
  • دستگیری دزدان جادوگر با شلیک گلوله!
  • بلاتکلیفی ۲۰۰۰ خودروی برقی وارداتی
  • خودروی رانا پلاس طرح مادران چه زمانی تحویل داده می‌شود؟
  • بومی سازی بیش از ۴ هزار قطعه تخصصی در نیروگاه بندرعباس