Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-20@02:17:48 GMT

آخرین خبرها از تیم فجر سپاسی

تاریخ انتشار: ۹ دی ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۱۷۵۶۶۲

آخرین خبرها از تیم فجر سپاسی

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز،  جوانی مدیر روابط عمومی باشگاه فجر در خصوص آخرین وضعیت تیم فجر گفت: علی امیری مهاجم تیم فجر شهید سپاسی بصورت توافقی جدا شد و به احتمال زیاد مقصد بعدی این بازیکن تیم‌های تهرانی است.

وی همچنین در خصوص خبر جدایی پیمان سلمانی دروازبان فجر هم اضافه کرد: سلمانی در فضای مجازی خبر خداحافظی خود را اعلام کرده، اما مسئولین باشگاه هنوز در فکر حفظ این بازیکن هستند، ولی خوشبختانه با پیوستن سعید جلالی راد از پدیده مشهد، جای نگرانی وجود ندارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تمرینات فجری‌ها این روز‌ها زیر نظر داوود مهابادی سرمربی تازه اضافه شده این تیم در حال برگزاریست.

فجر شهید سپاسی در هفته نخست دور برگشت لیگ دسته یک فوتبال باشگاه‌های کشور، ۲۰ دی ماه میزبان اکسین البرز است.
انتهای پیام/م

آخرین وضعیت زردپوشان در نقل و‌انتقالات نیم فصل

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: فوتبال وزارت ورزش و جوانان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۱۷۵۶۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

همدانی: تجربه استقلال تعیین کننده است

کارشناس فوتبال با بیان اینکه شمس آذر انتحاری بازی خواهد کرد گفت: تجربه استقلال می تواند سه امتیاز را برای این تیم به همراه داشته باشد.

به گزارش مشرق، به ستار همدانی در خصوص دیدار روز جمعه استقلال برابر شمس آذر قزوین گفت: شمس آذر حریف آسانی برای استقلال نخواهد بود و آبی ها باید هوشیار باشند که مقابل این تیم امتیاز از دست ندهند ، شمس آذر در دور رفت بهتر از دور برگشت نتیجه گرفت اما این دلیل نمی شود که استقلال خود را از پیش برنده بداند ، شمس جوان و با انگیزه است و بدنبال این است که با گرفتن امتیاز مقابل استقلال هم موقعیت خود را در صدر جدول بهبود ببخشد و هم رقبای استقلال را خوشحال کند و در مجموع شمس آذر با اینکه اولین فصل حضورش در لیگ برتر است اما عملکرد موفقی داشته است .

وی در خصوص شرایط استقلال هم گفت: استقلال با بردی که مقابل آلومینیوم به دست آورد با روحیه ای خوب آماده دیدار برابر شمس آذر شده است،خط دفاع آبی ها مقابل آلومینیوم بدون اشتباه بود و مدافعان استقلال به همراه حسینی آماده بخوبی از دروازه استقلال حراست کردند ، در خط هافبک با اینکه مهدی پور مصدوم شد و چندین ماه نمی تواند برای استقلال بازی کند اما بازیکنان دیگر خلا این بازیکن را پر کرده و با تمام توان جنگیدند تا میانه میدان را از دست ندهند.

وی ادامه داد: در خط حمله هم بلانکو به اوج آمادگی رسیده و به یک گلزن تمام عیار تبدیل شده و حالا همه از او انتظار دارند در هفته های پیش رو باز هم بتواند برای استقلال گل زنی کند ، استقلال مقابل شمس آذر می تواند از تجربه‌اش استفاده کرده و برنده از زمین خارج شود،درست است که شمس آذر تیمی جوان و با انگیزه است اما تجربه بازیکنان استقلال را ندارد و کار برای شمس مقابل استقلال سخت خواهد بود .

همدانی در خصوص انتقادهایی که از استقلال بابت بردهای اقتصادی گرفته می شود تصریح کرد : هدف استقلال قهرمانی در لیگ است و هر مربی برای رسیدن به آن شیوه مخصوص به خود را ارایه می کند ، پس نمی توان به تیمی که با تفکرات سرمربی اش هفته های زیادی است که صدرنشین جدول و مدعی قهرمانی است انتقاد کرد ، ضمن اینکه استقلال بعد از سپاهان و تراکتور بیشترین گل زده را داشته و در حال حاضر بهترین خط دفاع لیگ را هم در اختیار دارد بنابراین این بهتر است برخی آقایان بجای انتقاد های غیر کارشناسانه نقدهای داشته باشند که کادر فنی و بازیکنان از آن استفاده کنند نه اینکه این دوستان بدنبال تخریب استقلال باشند .

منبع: مهر

دیگر خبرها

  • آخرین خبرها از سیل جنوب | اینجا هنوز در محاصره آب است
  • همدانی: تجربه استقلال تعیین کننده است
  • وضعیت شهر اصفهان عادی است/ادامه پرواز هواپیماها در فرودگاه شهید بهشتی
  • وضعیت بهتری در خصوص رشد اقتصادی و کاهش بیکاری نسبت به گذشته داریم
  • آخرین وضعیت کشتی توقیف شده اسرائیل توسط ایران از زبان معاون رئیسی
  • آخرین وضعیت کشتی توقیف شده رژیم صهیونیستی توسط ایران
  • آخرین خبرها از ساخت پایتخت ۷ / دستمزد نجومی سلبریتی‌ها اصلاح می‌شود
  • فیلم/ آمار عجیب پلیس راهور در خصوص عابرین پیاده!
  • آخرین خبرها از ساخت پایتخت ۷ | دستمزد نجومی سلبریتی‌ها اصلاح می‌شود
  • آخرین خبرها از وضعیت فرودگاه‌های استان کرمان