Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-24@04:48:46 GMT

درخشش غیرمنتظره ستاره خجالتی چلسی (عکس)

تاریخ انتشار: ۹ دی ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۱۷۵۸۷۴

انگلو کانته، هافبک فرانسوی چلسی، امروز موفق شد تک گل سه امتیازی و حساس تیمش را مقابل کریستال پالاس به ثمر برساند.

به گزارش "ورزش سه"، چلسی بعد از شروعی فوق العاده در هفته های ابتدایی لیگ برتر یکی از مدعیان قهرمانی لقب گرفت ولی نتایج پر فراز و نشیب تیم مائوریتسیو ساری در هفته های اخیر باعث افزایش فاصله آنها با صدر جدول شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اما با پیروزی میلیمتری چلسی مقابل کریستال پالاس، حالا آنها می توانند طی هفته های آتی خود را به بالای جدول نزدیک تر از همیشه کنند.

 

امروز چلسی موفق شد با تک گل مهم انگلو کانته در اوایل نیمه دوم که چند هفته قبل در دیدار حساس برابر منچسترسیتی نیز موفق به گلزنی شده بود، سه امتیاز دیدار برابر تیم شگفتی ساز هفته های اخیر را از آن خود کند و انگلو کانته سومین گل خود در فصل جاری را برای آبی های لندن به ثمر رساند تا در پایان هفته بیستم، بهترین روند گلزنی خود را در لیگ برتر به ثبت برساند.

 

چلسی با این پیروزی با توجه به یک بازی بیشتر از منچسترسیتی، حالا به فاصه یک امتیازی این تیم رسیده و می تواند طی هفته های آینده خود را به عنوان یکی از مدعیان قرار گرفتن در رتبه های بالای جدول معرفی کند.

 

 

 

 

انگولو کانته چلسی

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: انگولو کانته چلسی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۱۷۵۸۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیروزی پورتو در شب درخشش مهدی طارمی

پورتو در این هفته لیگ پرتغال میهمان کاساپیا بود و مهدی طارمی از ابتدا در ترکیب تیم پورتو قرار داشت. پورتو توسط گالنو در دقیقه ۳۱ به گل رسید، اما چند دقیقه بعد گل تساوی را دریافت کرد، اما در نیمه دوم گل پیروزی بخش پورتو توسط مهدی طارمی در دقیقه ۵۶ ساخته شد و گونزالس حکم به برتری شاگردان کونسیسائو داد.

به این ترتیب پورتو رتبه سوم را از براگا پس گرفت و ۶۲ امتیازی شد. اسپورتینگ با ۷۸ امتیاز در رتبه نخست جدول قرار دارد.

دیگر خبرها

  • آرسنال ۵-۰ چلسی: تحقیر آبی‌ها و صدرنشینی، بهتر از این نمی‌شد!
  • آرسنال، چلسی را به خاک و خون کشید
  • وقتی درخشش کای هاورتس حرص توییتر چلسی را در می‌آورد! / عکس
  • پاداش آنچلوتی به ستاره‌های رئال پس از پیروزی
  • پیروزی پورتو در شب درخشش مهدی طارمی
  • پیروزی پورتو در شب درخشش طارمی
  • درخشش دوباره طارمی؛ ستاره ایرانی به اوج برگشت!
  • لیگ‌یک/ بازگشت شیرین شاگردان روانخواه در خانه
  • رکورد تاریخی ال‌کلاسیکو در اختیار بازیکنی غیرمنتظره
  • ستاره‌های تیم بی‌ستاره نکونام | درخشش چند مهره در ترکیب صدرنشین