Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-16@11:21:30 GMT

۲۵ پزشک متخصص جذب دانشگاه علوم پزشکی شاهرود شدند

تاریخ انتشار: ۹ دی ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۱۷۶۳۳۷

۲۵ پزشک متخصص جذب دانشگاه علوم پزشکی شاهرود شدند

به گزارش خبرنگار مهر، رضا چمن عصر یک شنبه در آیین معارفه متخصصان جدید الورود به میزبانی سالن همایش های بیمارستان بهار شاهرود با بیان اینکه ۲۵ پزشک متخصص جدید جذب این دانشگاه شدند، ابراز داشت: این تعداد نیرو متخصصانی از جمله جراح مغز و اعصاب، ارتوپد، چشم، پوست، روانپزشک و رادیولوژی را شامل می شود که با جذب این تعداد کمبود متخصص در شاهرود برطرف شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ضمن بیان اینکه با جذب این تعداد پزشک متخصص تعداد متخصصان این شهرستان به ۱۵۷نفر افزایش یافت، اضافه کرد: کمبود منابع مالی پایدار و تاخیر در پرداخت مطالبات پزشکان از سوی سازمان های بیمه گر مهمترین مشکل تمام دانشگاه های علوم پزشکی کشور محسوب می شود.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی شاهرود بابیان اینکه شرکای وزارت بهداشت در طرح تحول سلامت می بایست حمایت بیشتری از پزشکان داشته باشند، ابراز داشت: با تمام این مشکلات در دانشگاه علوم پزشکی شاهرود موضوع کمبود متخصصان به طور جد پیگیری می شود.

چمن اضافه کرد: این تعداد پزشک متخصص که جذب دانشگاه علوم پزشکی شدند در شهرستان های میامی و شاهرود خدمت رسانی می کنند و به این ترتیب شاهد رضایتمندی مردم از بهداشت و درمان خواهیم بود.

کد خبر 4327933

منبع: مهر

کلیدواژه: پزشک متخصص دانشگاه علوم پزشکی شاهرود رضا چمن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۱۷۶۳۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف نزدیک به ۶۰۰ قلم تجهیزات پزشکی قاچاق در سمنان

ایسنا/سمنان رئیس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی استان سمنان از کشف نزدیک به ۶۰۰ قلم تجهیزات پزشکی قاچاق در این استان خبر داد.

دکتر کامران قدس امروز (۲۶ فروردین ماه) اظهار کرد: این تجهیزات از سوی معاونت غذا و داروی دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی استان و در قالب طرح نوروزی امسال در شهرستان‌های تحت پوشش دانشگاه کشف شده است.

وی با بیان اینکه در طرح ستاد نوروزی ۱۴۰۳ حدود ۵۸۰ قلم ملزومات و تجهیزات پزشکی قاچاق کشف شد، ادامه داد: از ۲۴ اسفند ماه ۱۴۰۲ تا ۱۸ فروردین ماه امسال معاون، مدیران و کارشناسان معاونت غذا و داروی دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان ۲۱ مورد بازرسی از واحدهای تولیدی، فرآورده‌های خوراکی، آشامیدنی، آرایشی و بهداشتی و ۲۱ مورد گشت مشترک از واحدهای عرضه‌کننده فرآورده‌های سلامت‌محور در مناطق تحت پوشش این دانشگاه انجام دادند.

وی بیان کرد: در این مدت ۱۴ مورد بازدید از واحدهای تولید و عرضه‌کننده ملزومات و تجهیزات پزشکی، شش مورد بازدید از شرکت‌های پخش دارو، دو مورد بازدید از شبکه‌های بهداشت و درمان و ۴۹ مورد بازدید از داروخانه‌های تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان انجام شد و در این بازدیدها ۵۸۰ قلم ملزومات و تجهیزات پزشکی و ۳۴ قلم فرآورده‌های سلامت‌محور تاریخ گذشته و قاچاق توسط حوزه غذا و داروی این دانشگاه کشف شد.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی استان افزود: در قالب این طرح، برای ۱۰ فقره فرآورده‌های غذایی شامل نمک، لواشک، شکلات و ... به مقدار ۲۱۸۵ تن گواهی صادرات، صادر و در راستای تشدید نظارت بر فرآورده‌های خوراکی و آشامیدنی موجود، از ۱۰۰ مورد از محل‌های عرضه این فرآورده‌های غذایی بازدید شد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • برپایی بیمارستان صحرایی در دانشگاه علوم پزشکی کرمان
  • محکومیت چشم پزشک متخلف در مشهد
  • جزییات افزایش ویزیت پزشکان اعلام شد/ پزشک متخصص ۱۸۹ هزار تومان
  • تعداد پزشکان اعزامی به حج کم شد/ ۳۸۰ پزشک عازم حج تمتع می شوند
  • موافقت با تاسیس دو رشتۀ تحصیلات تکمیلی در دانشگاه علوم پزشکی تربت حیدریه
  • کشف بیس از ۵۰۰ قلم تجهیزات پزشکی قاچاق در سمنان
  • وضعیت مصدومان‌شیمیایی سردشت بررسی شد/ ۸۰ نفر در صف ارزیابی
  • کشف نزدیک به ۶۰۰ قلم تجهیزات پزشکی قاچاق در سمنان
  • همه با هم برای جوانی جمعیت
  • خدمات پزشکان متخصص تویسرکان در درمانگاه خیریه