Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، احسان صفایی، مدیر شبکه بهداشت و درمان هندیجان گفت: نخستین مورد ابتدا به بیماری اسهال خونی ۲۰ آذرماه سال جاری در شهرستان هندیجان مشاهده گردید و با بررسی صورت گرفته مشخص شد که از طریق آب به این افراد منتقل شده است.

وی با اشاره به اینکه اقدامات لازم برای کنترل این بیماری در حال انجام است بیان داشت: تا ۳۰ یا ۴۰ روز آینده نیز ممکن است موارد ابتلا به این بیماری به صورت تک گیر مشاهده شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

صفایی تصریح کرد: کار آهک پاشی جدول‌های روباز در شهرستان در حال انجام است و میزان کلر در مغازه‌های تصفیه آب (آب شیرین کن) زیر نظر کارشناسان این شبکه به حد مطلوب رسیده است.

مدیر شبکه بهداشت و درمان هندیجان اذعان داشت: از شهروندان هندیجان درخواست داریم تا نسبت به شستشو و ضدعفونی کردن مخازن آب در خانه، نگه نداشتن آب بیش از ۷۲ ساعت، استفاده نکردن از آب باران که بیشتر از ۲۴ ساعت مانده باشد، استفاده نکردن از سبزیجات خود رو خارج شهر، خرید نکردن آب، سبزیجات و صیفی جات از افراد دوره گرد و ... اقدام نمایند.

انتهای پیام/گ

شیوع بیماری اسهال خونی

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: بهداشت اخبار پزشکی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۱۷۶۶۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

«بازی اختاپوس» از شبکه یک سیما

به گزارش خبرگزاری صداوسیما،  این مجموعه مستند به کارگردانی و تهیه کنندگی محمد فیاضی، به موضوع شکل‌گیری رژیم صهیونیستی و عملیات طوفان‌الاقصی می پردازد.

«بازی اختاپوس» روایتی متفاوت از جنایت‌های رژیم صهیونیستی است که در ۱۰ قسمت تولید شده است و وحید رونقی روایت آن را بر عهده دارد.

این مستند محصول مشترک مستند سیما و موسسه اندیشه شهید آوینی است که هر شب ساعت ۲۳ پخش و روز بعد ساعت ۱۷ تکرار می شود.

 

دیگر خبرها

  • «همیشه با هم» در «پا به ماه» روی آنتن شبکه دو
  • فعالیت ۷۵۰۰ آزمایشگاه پزشکی در کشور / کرونا؛ تجهیزات آزمایشگاهی را فرسوده کرد
  • استفاده هزار و ۱۰۰ بیمار هموفیلی اصفهان از فرآورده‌های خونی
  • استفاده هزار و ۱۰۰ بیمار هموفیلی اصفهان از فراورده‌های خونی
  • با ۷ مرحله آلزایمر آشنا شوید؛ از تغییرات خاموش تا فراموشی کامل
  • جان باختن بیش از یک هزار تن بر اثر بیماری های عفونی در افغانستان
  • ۱۳ مرکز متخلف در اردستان به مراجع قضایی معرفی شد
  • «بازی اختاپوس» از شبکه یک سیما
  • سونامی دیابت در ایران/ بسیاری از مبتلایان به دیابت از بیماری خود بی اطلاع هستند
  • آغاز آماده‌سازی سلول بنیادی درمان پیسی در جهاد دانشگاهی فارس