Web Analytics Made Easy - Statcounter

غلام رضا تاجگردون نماینده مردم گچساران و باشت در مجلس شورای اسلامی با گذاشتن پستی در اینستاگرام یک نکته تلخ را برای مردم شهرستان های بویراحمدو دنا یاداور شد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از چهارفصل؛ غلامرضا تاجگردون  نماینده مردم گچساران و باشت در مجلس شورای اسلامی در صحفه شخصی خود در فضای مجازی عکسی را منتشر کرد که در آن سه نماینده استان به همراه هم از فرودگاه گچساران عازم تهران شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

---

 

 بعد از سانحه هواپیمایی تهران-یاسوج در بهمن ماه سال گذشته تا امروز که حدود یک سال از این موضوع می گذرد، فرودگاه یاسوج عملا تعطیل شده است و پروازی در آن صورت نگرفته است.

 

حال نمایندگان استان از فرودگاه گچساران عازم تهران می شوند؛ البته این که فرودگاهی به غیر از مرکز استان وجود دارد که قابلیت پروازهای منظم را داشته باشد بسیار خوب بوده و یک مزیت برای استان و شهرستان است، اما بدون شک مرکز استان نیز به فرودگاه نیاز مبرم دارد چرا که مسئولان کشوری که قصد ورود به این استان را دارند سفر هوایی را به سفرهای زمینی ترجیح می دهند.

 

نبود پرواز در فرودگاه یاسوج کار را به جایی کشاند که مسئولان استانی برای استقبال از معاون رئیس جمهور تا شیراز رفتند و این موضوع وجهه مناسبی برای استان کهگیلویه و بویراحمد نداشت.

 

یکی دیگر از نکات جالب توجه این عکس این بود که مدت زیادی از قرار گرفتن نمایندان استان در یک قاب می گذشت و این عکس نشان از اتحادی است که می تواند کهگیلویه و بویراحمد را از محرومیت ها رهایی بخشد به شرط آن که مطالبات مردمی در دستور کار قرار داشته باشد و پاشنه اتاق وزرا و دولتمردان را از جا دربیاورند.

 

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۱۷۶۹۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

این مرد کیف پول ۷۲ میلیون تومانی را به صاحبش برگرداند

به گزارش خبرآنلاین،حسین دشتوان کارگر واحد خدمات در سالن ترانزیت ترمینال داخلی فرودگاه بین‌المللی شهید هاشمی‌نژاد مشهدمقدس، کیف حاوی ارز خارجی را پیدا کرد.

فارس در خبری نوشت: این کارگر خدماتی فرودگاه مشهد در حین انجام وظیفه با کیف پولی مواجه شد که در بررسی آن حاوی مقداری وجه نقد، دلار و مدارک هویتی به ارزش۷۲۰ میلیون ریال بود را سپس به سپاه تحویل داده تا به صاحبش بازگردانده شود.

گفتنی است، عزت نفس، مسئولیت‌پذیری و امانت‌داری مشخصه برجسته کارکنان و کارگران ولایی و ارزشی فرودگاه بین‌المللی شهید هاشمی‌نژاد مشهدمقدس است.

۴۷۲۱۷

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1898352

دیگر خبرها

  • اسحاق جهانگیری: گفتم حاضر نیستم زن و بچه‌ام را سوار پیکان کنم /در جلسه با نمایندگان و حدادعادل گفتم اجازه نمی دهم تولید ال ۹۰ را متوقف کنید
  • راه‌اندازی دومین پایگاه اورژانس هوایی کهگیلویه و بویراحمد در گچساران
  • نقدعلی، نماینده مجلس: نیروی انتظامی قبل از آنکه لایحه حجاب به سرمنزل مقصود برسد پیش‌دستی کرد؛ قدردان شماییم/ نمایندگان نسبت به معیشت این عزیزان اقدام کنند که هر روز شهدایی را تقدیم می‌کنند
  • این مرد کیف پول ۷۲ میلیونی را به صاحبش برگرداند
  • این مرد کیف پول ۷۲ میلیون تومانی را به صاحبش برگرداند
  • بازگرداندن کیف پول ۷۲ میلیون تومانی به صاحبش
  • انتقادات تند ذوالنوری از قالیباف در صحن مجلس /قدرت باید به نمایندگان برگردد
  • مجلس باید «نماینده‌محور» باشد نه رییس‎‌محور
  • کناره گیری یک عضو دیگر حزب حاکم محافظه کار انگلیس
  • باید بسترهای مشارکت مردم در امر رونق اقتصاد و جهش تولید را فراهم آوریم/ از بازدید نماینده‌های مجلس از زندان‌ها استقبال می‌کنیم