Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری بسیج از لرستان، رضا زینی‌وند مقدم شامگاه امشب در دیدار با خانواده شهیدان علیرضا و غلامرضا حیدریان اظهار کرد: ارزش و مقام شهدا والا بوده و دیدار با خانواده معظم آن‌ها مایه امید و انگیزه برای سایرین است.

وی خاطرنشان کرد: شهدای فرهنگی و نهضت سوادآموزی که شهیدان حیدریان نیز در این زمره قرار دارند افتخار بزرگی برای فرهنگیان محسوب می‌شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرکل آموزش و پرورش لرستان انقلاب و امنیت امروز را حاصل خون شهدا عنوان و تصریح کرد: امروز اقتدار و استواری نظام جمهوری اسلامی به برکت خون شهدا است، اگر توطئه‌های دشمنان نتوانسته انقلاب اسلامی را زمین‌گیر کند تنها به برکت رشادت و جان‌فشانی شهدا و ایثارگران است.

زینی‌وند مقدم بیان داشت: در راستای تجلیل از مقام شامخ شهدا نخستین یادواره شهدای نهضت لرستان بیستم دی‌ماه جاری در استان برگزار می‌شود.

مدیرکل آموزش و پرورش لرستان با اشاره به تجلیل 13 شهید نهضت استان در یادواره مذکور گفت: نهضت سوادآموزی بیش از 170 شهید را تقدیم انقلاب کرده که سهم لرستان از این تعداد 13 شهید گرانقدر است.

انتهای پیام/

منبع: بسیج نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت basijnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بسیج نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۱۷۷۱۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری نخستین یادواره ۲۸ شهید فرهنگ، هنر و رسانه کهگیلویه و بویراحمد

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای کهگیلویه و بویراحمد، مشاور وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در امور ایثارگران در این یادواره که به همت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی کهگیلویه و بویراحمد برگزار شد با بیان اینکهشهدای هنرمند و رسانه نقش بی بدیلی در دوران دفاع مقدس داشتند گفت: فعالان رسانه اتفاقات دوران جنگ تحمیلی را روایت کردند و به همین دلیل است که هم اکنون ما می توانیم آنها را مرور می‌کنیم. اصغر امیرنیا افزود: نقش عالی رسانه در تبیین و اطلاع رسانی وقایع مختلف بخصوص دوران دفاع مقدس موثر کاملا مشهود است و شهدای فرهنگ، هنر و رسانه علاوه بر نقش حسین گونه، نقش زینبی را هم ایفا کردند. مشاور وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در امور ایثارگران خاطرنشان کرد: اگر شهدای فرهنگ هنر و رسانه نبودند بسیاری از اتفاقات جنگ تحریف می‌شد و این شهدا بسیار مظلوم بودند چراکه باید دو نقش را ایفا می‌کردند. امین درخشان، مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کهگیلویه و بویراحمد نیز در ادامه این یادواره گفت: اگر در عرصه ایثار و شهادت حرف برای گفتن داریم بخش عمده آن به واسطه تلاش‌های فعالان فرهنگی، هنری و رسانه‌ای است. درخشان با اشاره به برگزاری دومین کنگره ملی ۲۰۰۰ شهید استان کهگیلویه و بویراحمد اظهار کرد: در این راستا ۲۵۰۰ برنامه فرهنگی و هنری در رشته‌های مختلف از جمله ۳۰ فیلم و مستند، ۲۰ سرود و ۱۰ قطعه موسیقی فاخر تولید می‌شود. در پایان این یادواره از ۲۸ خانواده شهید عرصه فرهنگ هنر و رسانه استان کهگیلویه و بویراحمد تجلیل شد. همچنین از ۱۲ هنرمند نام آور استان کهگیلویه و بویراحمد در جشنواره‌های ملی و بین المللی تقدیر شد.

دیگر خبرها

  • شهدا عزت کشور و نظام جمهوری اسلامی هستند
  • برگزاری سومین یادواره سردار شهید سید محمد حجازی در کوهدشت
  • گذر نهضت سوادآموزی از وضعیت حاضر به مدل‌های جدید طبق برنامه هفتم
  • برگزاری نخستین یادواره ۲۸ شهید فرهنگ، هنر و رسانه کهگیلویه و بویراحمد
  • بیجار سرزمین شهدا و مجاهدت های خاموش است
  • یادواره ۳۲ شهید امدادگر اردبیل برگزار می‌شود
  • برگزاری یادواره شهدا در ملکان
  • بزرگداشت شهید حسین انتظاریان اردکانی در عقدا
  • یادواره منطقه‌ای شهدای ایل کلهر
  • ششمین جلسه شواری سیاست‌گذاری کنگره ۲۵۰۰ شهید امدادگر برگزار شد