Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «صراط نیوز»
2024-04-19@14:41:02 GMT

تلفیقی‌های کمیسیون عمران مجلس انتخاب شدند

تاریخ انتشار: ۹ دی ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۱۷۸۰۳۶

صراط:

صدیف بدری نماینده مردم اردبیل و سخنگوی کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با فارس، در تشریح نشست عصر امروز کمیسیون متبوعش،‌ اظهار داشت:‌ در این نشست محمدرضا ملکشاهی نماینده مردم خرم‌آباد، شادمهر کاظم زاده نماینده دهلران و همچنین شهرام کوسه غراوی نماینده مردم مینودشت در مجلس برای عضویت در کمیسیون تلفیق بودجه 98 انتخاب شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: در جلسه امروز همچنین بررسی آخرین وضعیت طرح آمایش استان ها و رویکرد جدید دولت در اعتبارات عمرانی استان‌ها بود، بر اساس گزارش سازمان برنامه و بودجه، برای تمام 31 استان کشور قرارداد و مشاور ذی صلاح انتخاب شده و تاکنون 26 استان توانسته طرح آمایش استانی خود را تهیه کند.

و سخنگوی کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی در ادامه تصریح کرد: در نشست امروز مقرر شد که کمیته ویژه ای برای بررسی مشکلات پیش روی طرح آمایش استانی تشکیل شود و در نشست دیگری گزارش ها و اطلاعت جمع آوری شده مورد بحث و بررسی قرار گیرد.

منبع: صراط نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.seratnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «صراط نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۱۷۸۰۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

باغ‌های قصردشت نیازمند بازنگری اقتصادی و زیست محیطی است

نماینده مردم شیراز و زرقان در مجلس شورای اسلامی معتقد است که باغ‌های قصردشت نیازمند بازنگری طرح‌های اقتصادی و زیست محیطی است. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از شیراز، علیرضا پاک‌فطرت شامگاه پنجشنبه در یک کنفرانس خبری با بیان اینکه حفظ باغ‌های قصردشت ابتدا به آب نیاز دارد، اظهار داشت: آبیاری باغ‌های قصردشت غرقابی است.

وی با طرح سوالی مبنی بر اینکه آیا می‌توان منابع آب ویژه باغ‌های قصردشت را تامین کرد، افزود: ساختمان‌های بلندمرتبه در جوار باغ‌ها موجب وسوسه باغداران شده است. عمر طرح باغ‌های قصردشت 10 سال بوده و باید پس از آن بازنگری می‌شده، اما در 24 سال گذشته این مهم انجام نشده است.

نماینده مردم شیراز و زرقان در مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اینکه می‌توان باغ‌ها را علمی‌تر اداره کرد، گفت: با توجه به تحولات اجتماعی و تغییرات جمعیتی در کلانشهر شیراز و حتی تغییرات اقلیمی، باید باغ‌های قصردشت بازنگری اقتصادی و زیست محیطی شوند.

پاک‌فطرت از رسانه‌ها خواست که در دور دوم انتخابات مجلس، مردم را تشویق به حضور کنند تا نماینده با قدرت بالاتری به مجلس راه یابد.

وی معتقد است که اخذ بودجه بیشتر با چانه‌زنی بیشتر همراست و بیش از 50 درصد لابی یک نماینده هم به میزان رأی وی بستگی دارد.

نماینده مردم شیراز و زرقان در مجلس همچنین با اشاره به وضعیت فعلی اقتصادی، گفت: بیشترین ضرر با افزایش تورم، ابتدا متوجه خود دولت است، چرا که ه رچه اجناس گرانتر شود، تورم هم بالاتر می‌رود.

پاک‌فطرت با بیان اینکه دولت باید روی یک سری نیاز‌های جامعه یارانه اختصاص دهد، عنوان کرد: امروز آموزش، درمان و مسکن حداقل 50 درصد زندگی را پوشش می‌دهد. وقتی دخل و خرج با هم همخوانی نداشته باشد بهره‌وری کاهش می‌یابد و رشد اقتصادی مدنظر حاصل نمی‌شود.

وی خاطرنشان کرد: از آنجا که امروز بخشی از مسائل جامعه، جامعه‌شناسی است، لذا باید اقتصاددانان بیایند و نظر بدهند.

انتهای پیام/424/

دیگر خبرها

  • بررسی مسائل و مشکلات کوی امام علی(ع) اراک
  • ابطال رأی‌های کمیسیون بند ۲۰ ماده ۵۵ قانونی نیست
  • تعیین مجازات برای خرید و فروش سلاح در فضای مجازی
  • انتقال مفهوم کرامت به مردم ضروری است
  • غیر قانونی بودن ابطال رأی‌های کمیسیون بند ۲۰ در رابطه با مشاغل محیط زیستی
  • نماینده مردم اصفهان: از نظرات نخبگان استفاده خواهیم کرد
  • باغ‌های قصردشت نیازمند بازنگری اقتصادی و زیست محیطی است
  • بررسی مشکلات و مسائل مردم دستجرد با حضور منتخبان مجلس
  • تغییرات دولت در بخش اول لایحه بودجه اصلاح شد/گزارش بخش دوم بودجه تا پایان هفته آینده به صحن مجلس ارائه می شود
  • گزارش بخش دوم بودجه تا پایان هفته آینده به صحن مجلس ارائه می‌شود