Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فردا»
2024-04-25@16:49:21 GMT

سلمان خان و شاهرخ خان همبازی می‌شوند

تاریخ انتشار: ۱۰ دی ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۱۷۸۵۹۱

سلمان خان و شاهرخ خان همبازی می‌شوند

خبرگزاری فارس: به نقل از تایمز آو ایندیا، «پادماواتی» آخرین کار «بانسالی» کارگردان مطرح بالیوود است که با موفقیت چشمگیری همراه بود و حالا به دنبال پروژه‌ای بزرگ با بازی دو هنرپیشه مطرح سینمای بالیوود «شاهرخ‌خان» و «سلمان‌خان» است.

آخرین همکاری سلمان‌خان و شاهرخ خان به سال ۲۰۰۲ بازمی‌گردد. حالا «سانجای لیلا بانسالی» کارگردان معروف بالیوود قصد دارد این دو خان بالیوود را در درامی از دوستی و خیانت کنار هم بنشاند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

داستان این فیلم که هنوز عنوان آن مشخص و اعلام نشده در مورد دو دوست صمیمی است که با هم به یک سفر می‌روند و صمیمیت‌شان طی رویداد‌هایی که در فیلم می‌گذرد به دشمنی می‌گراید و بعد باز به هم می‌پیوندند و با هم به جنگ دشمنی مشترک می‌روند که از این حیث شبیه فیلم «سوداگر» است.

هرچند شایعه‌هایی مبنی بر الهام‌گیری و نیز شباهت این پروژه جدید بانسالی با فیلم «سوداگر» به کارگردانی «سوبهاش گای» با بازی «دیلیپ کومار» و «راج کومار» است، اما کارگردان اطمینان داده که کوچک‌ترین شباهتی با هیچ فیلمی نخواهد داشت.

چنانچه خلق این فیلم به ثمر برسد این دو هنرپیشه سوپراستار بالیوود همکاری مجدد خود را پس از فیلم «ما به شما تعلق داریم» که در سال ۲۰۰۲ ساخته شد، تجربه خواهند کرد.

منبع: فردا

کلیدواژه: سلمان خان شاهرخ خان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.fardanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فردا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۱۷۸۵۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ملک سلمان، پادشاه عربستان بستری شد

آفتاب‌‌نیوز :

دیوان پادشاهی عربستان اعلام کرد که دلیل بستری ملک سلمان در بیمارستان، انجام معاینات دوره‌ای به مدت چند ساعت بوده است.

به گزارش «عربی ۲۱»، ملک سلمان بن عبدالعزیز در سال ۲۰۱۵ و پس از آنکه به مدت ۲ سال و نیم ولیعهد عربستان بود، به پادشاهی این کشور رسید.

ملک سلمان ۸۸ ساله، در ماه ژوئیه ۲۰۲۲ نیز برای انجام معاینات پزشکی در بیمارستان بستری شد و در سال ۲۰۲۰ نیز تحت عمل جراحی برداشتن طحال قرار گرفت.

منبع: خبرگزاری ایرنا

دیگر خبرها

  • جمع‌آوری و دستگیری ۵۲۸ معتاد و سوداگر مرگ طی ۲ روز در گیلان
  • عکس| تصویر حسن شکوهی، بازیگر قدیمی، روی تخت بیمارستان/تغییر چهره عجیب همبازی مهران مدیری
  • رئیسی: همکاری‌های دوجانبه، منطقه ای و بین المللی ایران و سریلانکا برای بی اثر کردن دشمنی ها باید تقویت شود
  • رئیسی: همکاری‌ها برای بی‌اثر کردن دشمنی‌ها علیه دو ملت ایران و سریلانکا باید تقویت شود
  • ملک سلمان، پادشاه عربستان بستری شد
  • پایان کار سوداگر مرگ در باقرشهر
  • همبازی شدن آل پاچینو و دن استیونز در یک فیلم ترسناک
  • نشست تحلیل ریشه های دشمنی امویان با حضرت حمزه(س) برگزار می شود
  • برادر رائفی‌پور در افغانستان و یمن کیسه های آرد و برنج و خرما خیرات می کند /افشای هویت شرکای رائفی‌پور /پرچمدار دشمنی با قالیباف چه کاره است؟
  • پشت صحنه خواستگاری سلمان در نون خ ۵ (فیلم)