Web Analytics Made Easy - Statcounter

رکنا: از ظاهرم رضایت نداشتم و به دنبال راهی می گشتم تا لاغر شوم. مدام در فضای مجازی و تلگرام به دنبال راهکاری ساده بودم تا این که ...

خانم 35 ساله با رنگی پریده و پریشان وارد اداره مشاوره و مددکاری شد. پس از دعوت به آرامش، وی مشکل خود را این گونه بیان کرد: سه سال پیش به علت اعتیاد همسرم از او جدا شدم و به همراه دو فرزند چهار و هفت ساله ام، سربار زندگی مادر و برادرم هستم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پس از جدایی از همسرم نسبت به وضعیت جسمانی خودم حساس شدم، از ظاهرم رضایت نداشتم و به دنبال راهی می گشتم تا لاغر شوم. مدام در فضای مجازی به دنبال راهکاری ساده بودم تا این که در یک گروه تلگرامی با فردی به عنوان مشاور تغذیه آشنا شدم. در ادامه با طرح مشکل خود، این مشاور تقاضای ارسال عکس عضوی از بدنم که قصد لاغری آن را داشتم کرد و من هم برایش فرستادم.به تدریج، مشاور از سادگی من سوء استفاده کرد و با درخواست های مکرر او، عکس اعضای بدنم را جداگانه و در نهایت تصویر کاملی از خودم برایش فرستادم تا بتواند نسخه دارویی مناسبی برایم تجویز کند. مدتی از این موضوع گذشت، یک روز در حال خواندن مطالب همین گروه مشاوره تغذیه بودم که متوجه درگیری یکی از اعضا با مشاور تغذیه شدم، بلافاصله با دیدن پیام های رد و بدل شده به صفحه شخصی (PV) فرد معترض رفتم و علت را پرسیدم، او گفت مشاور تغذیه ای که این گروه را تشکیل داده کلاهبردار است و از این طریق ضمن برقراری ارتباطات نامتعارف با اعضا، از آن ها عکس نگه داشته است و در نهایت اقدام به اخاذی می کند. تازه فهمیدم که چه بلایی به سرم آمده و وقتی مشاور تغذیه متوجه شد که موضوع را فهمیده ام تهدیدم کرد که در صورت نداشتن ارتباط با او اقدام به انتشار عکس های خصوصی ام خواهد کرد. بعد از این تقاضای بی شرمانه و تهدیدهایش به شدت دچار اضطراب و استرس شدم که مبادا عکس ها را برای شوهر سابقم یا برای برادر و مادرم بفرستد که عاقبتش خوب نخواهد بود. حالا که فریب رنگ و لعاب فضای مجازی را خورده ام تقاضای کمک دارم. بسیاری از دختران و زنان به دلیل وجود حساسیت های عاطفی و روحی در هر سن و سالی به راحتی توسط افراد سودجو مورد تعرض و کلاهبرداری Fraud قرار می گیرند. عواملی همچون نداشتن تحصیلات کافی، آگاهی نداشتن در استفاده صحیح و مناسب از فضای مجازی و تلگرام، نداشتن مهارت های ارتباطی، رعایت نکردن حدود ارتباط با افراد بیگانه، کمبود محبت و عاطفه، اعتماد نابه جا به افراد غریبه، ساده لوحی و زودباوری، کمبود اعتماد به نفس و عزت نفس، خودکم بینی، احساس حقارت و رضایت نداشتن از ظاهر خود، نداشتن احساس خوب نسبت به خود، نداشتن هدف مشخص در زندگی، مقایسه های نادرست، بزرگ دیدن عیب خود و اختلال بدشکلی بدن و ... مسبب چنین اتفاقاتی خواهد شد.اخبار 24 ساعت گذشته رکنا را از دست ندهید

 

حوادث اختصاصی رکنا را اینجا بخوانید:

این مرد تهرانی از چگونه بریدن سر عروس و پسرش جوانش گفت+ فیلم و عکس ربودن مرد داعشی توسط 3 پسر تهرانی / شکنجه های وحشتناک به خاطر زن صیغه ای پخش صحنه ارتباط شیطانی از شبکه کیش صدا و سیما / برکناری چند کارمند + عکس سرنوشت غم انگیز کامیاب، سامان و مهشید بعد از تصادف اتوبوس علوم تحقیقات+عکس اسیدپاشی در افسریه چهره زیبای این زن را وحشتناک کرد+ عکس پیرزن 63 ساله پسرش با خوشحالی تمام تکه تکه کرد+ عکس این زن شوهرش را به حراج گذاشت / نامه‌های زیادی برای او ارسال شد اعدام مرد همسایه برای قتل بی رحمانه مدیرعامل یک نشریه یک پزشک با کمک فیس بوک قتل همسرش را پنهان کرد+ عکس رئیس دانشگاه آزاد، دانشجویان را با ماشینش زیر گرفت/ دو دانشجو مصدوم شدند + فیلم تجاوز به یک زن کینه جو در فرودگاه! +عکس مهم ترین اخبار 24 ساعت گذشته رکنا تلخ ترین فیلم دیده نشده از حادثه اتوبوس علوم تحقیقات ! +صدای ناله های دانشجویان آخرین خبر از حادثه سرویس مدرسه ارومیه ای +عکس زمان حادثه

منبع: رکنا

کلیدواژه: فضای مجازی لاغری کلاهبرداری Fraud اخبار حوادث تغذیه فضای مجازی عکس رضایت برهنه عکس فیلم تهران خانواده تصادف اتوبوس دانشگاه آزاد دزدان شهرک غرب دنیا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۱۷۸۷۲۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تغذیه سالم یادگیری دانش‌آموزان را افزایش می‌دهد

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، مرکز اردبیل الله‌بخش نجفی اظهار کرد: تغذیه سالم در طول سال‌های تحصیلی از اهمیت زیادی برخوردار است که سلامت آنها را در بزرگسالی تضمین می‌کند، فلذا دانش‌آموزان باید سه وعده‌غذای اصلی و دو میان‌وعده در طول روز داشته باشند.
وی تصریح کرد: مواد غذایی سالم برای دانش‌آموزان شامل شیر و لبنیات، سبزی‌ها، گوشت، حبوبات، نان و غلات و میوه است که باید متعادل و دارای تنوع غذایی باشد؛ زیرا در سنین کودکی این مواد نقش مهمی در رشد و سلامت آنها دارد.
مدیر آموزش‌وپرورش شهرستان پارس‌آباد ادامه داد: صبحانه یکی از وعده‌های غذایی بسیار مهم دانش‌آموزان است که در سلامت جسمی و فکری آنها نقش مؤثر دارد و البته نخوردن صبحانه باعث می‌شود قند خون دانش‌آموزان پایین آمده و توانایی یادگیری در مطالب درسی را نداشته باشند.
وی تصریح کرد: از آنجایی که دانش‌آموزان درحال‌رشد هستند و یک‌سوم ساعات روز را در مدرسه سپری می‌کنند، وعده صبحانه از اهمیت زیادی برخوردار بوده و بهتر است همراه با نان و پنیر و گردو، تخم‌مرغ، شیر کم‌چرب و عسل باشد.
نجفی گفت: دانش‌آموزانی که چیپس و پفک در مدرسه می‌خورند، سیری کاذب در آنها ایجاد می‌شود و که این نوع سیری از خوردن غذایی که مواد مغذی و مقوی دارد و موجب رشد کودک می‌شود جلوگیری می‌کند، بنابراین بهتر است به‌جای این خوراکی‌ها از میوه‌های خشک مانند انجیر خشک، توت خشک، برگه زردآلو و هلو، انواع مغز‌ها از جمله بادام، پسته، گردو به‌عنوان میان‌وعده در مدرسه استفاده شود.
وی افزود: خوراکی‌های مجاز بوفه مدارس نیز باید شامل انواع کیک، کلوچه و بیسکویت‌های ساده و بدون کرم و ساندویچ‌های سالم مانند پنیر و نان باشد، همچنین نوشیدنی‌های شیرین مانند آبمیوه‌های مصنوعی برای دانش‌آموزان به‌عنوان میان‌وعده در ساعات حضور در مدرسه توصیه نمی‌شود.
مدیر آموزش‌وپرورش شهرستان پارس‌آباد بیان کرد: مصرف لبنیات به‌ویژه شیر کم‌چرب برای تأمین کلسیم موردنیاز بدن دانش‌آموزان ضروری است و خوردن تخم‌مرغ به دلیل وجود پروتئین و فسفر می‌تواند نقش اساسی در حفظ سلامت و درمان ضعف فکری داشته باشد.
وی اظهار کرد: مصرف سبزی‌ها، صیفی‌جات و میوه‌ها به‌عنوان میان‌وعده برای دانش‌آموزان بسیار توصیه می‌شود، زیرا می‌توانند به عملکرد فیزیکی و فیزیولوژیکی بدن کمک کند.
نجفی خاطرنشان کرد: همایش سلامت با شعار سلامت خانواده، مردمی‌سازی سلامت و با هدف تغذیه غذای سالم به مناسبت هفته سلامت از به‌صورت نمادین در مدرسه دخترانه شهید محمدزاده شهرستان پارس‌آباد برگزار شد.

دیگر خبرها

  • یک ادعای عجیب از سوءتغذیه نیمی از ایرانی ها
  • یک ادعای عجیب از سوءتغذیه نیمی از ایرانی‌ها
  • تغذیه بد خطر ابتلا به سرطان را افزایش می دهد
  • تداوم نظارت بر فعالیت مشاوران املاک در قزوین
  • ‌توزیع بیش از یک میلیون مکمل آهن در مدارس دخترانه فارس
  • لایروبی و مرمت بند‌های تغذیه مصنوعی استان برای مهار سیلاب
  • خود مراقبتی و تغذیه صحیح عاملی موثر در پیشگیری از بیماری‌های قلبی
  • ایمن سازی و تاب آوری خط تغذیه گاز ۱۱۰ میلیمتر پلی اتیلن در چگنی
  • تِراِشتگن: نداشتن فناوری خط دروازه شرم‌آور است
  • تغذیه سالم یادگیری دانش‌آموزان را افزایش می‌دهد