Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- اداره حمل و نقل هرات گفت: درآمد اداره راه هرات در سال گذشته 311 میلیون افغانی بود اما در سال جاری این ارقام با 100 میلیون افزایش به 411 میلیون افغانی رسیده است.

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری میزان، نجیب الله محمودی رئیس اداره حمل و نقل هرات اظهار داشت: اداره راه هرات از چند سال با معضل فساد درگیر بوده و این موضوع در کنار مشکلات دیگر باعث کاهش درآمد این اداره شده بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به افزایش میزان درآمد این اداره گفت: درآمد اداره حمل و نقل هرات هرات در سال گذشته 311 میلیون افغانی بود اما در سال جاری این ارقام با 100 میلیون افزایش به 411 میلیون افغانی رسیده است.

محمودی گفت: پس از بررسی و نظارت از بخش های مختلف این اداره و تنظیم مقررات برای ایجاد سهولت بهتر از گذشته و کارکرد بیشتر اکنون شاهد افزایش درآمد هستیم.

وی خاطرنشان کرد: در سال جاری از مجموع 13 گمرک و دیگر مراکز این اداره در مناطق مختلف هرات این میزان درآمد حاصل شده است.

رئیس اداره حمل و نقل هرات هرات تصریح کرد: مهمترین برنامه این اداره مبارزه با فساد ادرای بوده و این اداره توانسته با نظارت جدی از کارکرد کارمندان و روند کاری فساد اداری در این اداره را کاهش دهد.

از سوی دیگر «عبدالرحیم صالحی» عضو شورای ولایتی از عدم هزینه این میزان درآمد و واریز آن به خزانه دولت انتقاد کرده و گفت: اداره حمل و نقل با مشکلات بسیاری روبه رو بوده و این اداره نباید این میزان در آمد را به مرکز بفرستد و باید حل مشکلات این اداره در اولویت باشد.

همچنین «جیلانی فرهاد» سخنگوی والی هرات نیز در این رابطه تاکید کرد: حکومت مرکزی در بخش مصرف بودجه نقش تعیین کننده‌ای داشته و تخصیص بودجه از صلاحیت حکومت محلی خارج است.

وی به رایزنی با دولت مرکزی برای دادن صلاحیت تخصیص بودجه به اداره محلی اشاره کرد و گفت: تاکنون این صلاحیت به حکومت محلی داده نشده است.

سالانه میلیون‌ها افغانی درآمد از اداره گمرک، شهرداری، اداره راه و اداره راهنمایی و رانندگی هرات به خزانه حکومت واریز می شود و ولایت هرات یکی از ولایت های درآمدزا در افغانستان به حساب می‌آید.

/انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: گزارش گروه بین الملل خبرگزاری میزان سالانه میلیون ها افغانستانی تخصیص بودجه درآمدزا خزانه حکومت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۱۷۹۳۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فعالیت سامانه بارشی تا پیش از ظهر امروز در استان

میرحسینی کارشناس هواشناسی استان یزد گفت: میزان بارش‌ها در روزهای اخیر در استان بدین شرح بوده است: ابرکوه ۲۶/۲، فراغه ۲۱/۸، اردکان ۳/۳، چادرملو ۲۱/۴، بهاباد ۱۸، همیجان ۳۱/۶، آسفیج ۲۱/۵، بافق ۱۳/۶ ،تفت ۲۱/۱، اسلامیه ۳۲/۶، ده بالا ۴۴/۵، دره شیر سانیج ۳۴، طزرجان ۳۲، مهریز ۲۰/۸، منشاد ۶۲/۹، گل افشان ۴۲ ،بنادک سادات ۳۷/۶، زارچ ۷/۳ ،دربید ۲۷/۵، مروست ۲۱/۵، هرات ۱۲/۹، چاهک ۲۱/۵، میبد ۳/۶، اشکذر ۵/۳، هامانه ۳۲ ، فرودگاه یزد ۱۰/۱ و خویدک ۱۵ میلیمتر.   او افزود:  تا پیش از ظهر فردا، بارش ها کمتر و پراکنده می‌شود و بیشتر بارش ها در مناطق شرقی در  شهرستان های بافق و بهاباد و مناطق جنوبی استان در شهرستان های  هرات و مروست اتفاق خواهد افتاد.   میرحسینی اظهار داشت: از ظهر شنبه تا پیش از ظهر یکشنبه بازهم شاهد بارش‌های پراکنده  در استان خواهیم بود. باشگاه خبرنگاران جوان یزد یزد

دیگر خبرها

  • اگر فساد از بالا خشک نشود، جواب گرفتن سخت است
  • علم الهدی ریشه بالا رفتن سن ازدواج را پیدا کرد
  • علم الهدی: اینکه سن ازدواج بالا رفته، ریشه آن فرهنگی است
  • علم الهدی : اینکه سن ازدواج بالا رفته، ریشه آن فرهنگی است
  • کشف برنج و آرد خارج از شبکه در نهاوند
  • فعالیت سامانه بارشی تا پیش از ظهر امروز در استان
  • متعهد به از بین بردن فساد اداری هستیم
  • میزان بارندگی های ۲۴ ساعت گذشته کرمان اعلام شد
  • رهبر انقلاب با قدرت و حکمت امروز در حال اداره کشور است
  • گلایه متقاضیان از بالا بودن میزان اقساط وام مسکن ملی