Web Analytics Made Easy - Statcounter

سید مصطفی مرتضوی اعلام کرد: تصادف یک دستگاه تریلی با خودروی ال ۹۰ در اتوبان قم - کاشان ۵ کشته و یک مصدوم برجای گذاشت.

به گزارش گروه اجتماعی قدس آنلاین، سید مصطفی مرتضوی سخنگوی سازمان امدادونجات هلال‌احمر در ارتباط با تصادف یک دستگاه تریلی با خودروی ال ۹۰ در اتوبان قم - کاشان اظهارداشت:  این حادثه که ساعت ۲۲ شب گذشته به وقوع پیوست  و در اثر آن  ۵  مسافر جان خود را از دست دادند و یک نفر نیز مصدوم شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه پنج نفر از سرنشینان خودروی ال ۹۰  در این حادثه کشته شده‌اند، گفت: یک سرنشین دیگر خودرو با صدمات بسیار پس از اقدامات درمانی ابتدایی به بیمارستان شهید بهشتی کاشان  توسط اورژانس منتقل شد.

منبع: فارس

انتهای پیام/

منبع: قدس آنلاین

کلیدواژه: اتوبان قم تصادفات جاده ای يکدستگاه تريلي

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.qudsonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «قدس آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۱۷۹۷۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

یک کشته و ۶ مصدوم در تصادف رابر

سید محمد صابری گفت: بر اثر برخورد پراید و لیفان که ساعت ۱۳ و ۵۰ دقیقه امروز چهارشنبه ۸ فروردین ۱۴۰۳ در رابر نرسیده به گردنه اسکر رخ داد، ۶ نفر مصدوم شدند.

وی افزود: در این حادثه رانندگی، یک مرد ۶۱ ساله جان خود را از دست داد. 

رئیس اورژانس کرمان با اشاره به اعزام ۳ دستگاه آمبولانس به محل حادثه بیان داشت: مصدومان حادثه بعد از دریافت اقدامات درمانی به بیمارستان خاتم الانبیا بافت منتقل شدند.

او تصریح کرد: مصدومان این حادثه، شامل: ۳ مرد با رده سنی ۲۶ تا ۴۲ سال با حال عمومی مساعد و ۲ زن ۳۰ و ۵۴ ساله که حال خانم ۳۰ ساله وخیم گزارش شده است و یک کودک پسر ۱۱ ساله با حال عمومی مساعد می‌باشند.

باشگاه خبرنگاران جوان کرمان کرمان

دیگر خبرها

  • مرگ دلخراش ۹ نفر در تصادف خونین محور دامغان - جندق
  • واژگونی خودروی سواری در راور یک کشته و ۴ مصدوم برجای گذاشت
  • ۹ حادثه و ۲۲ مصدوم در روز پر حادثه گتوند/ آماده‌باش اورژانس خوزستان در گتوند
  • تصادف ۲ سواری در محور دامغان- جندق ۹ کشته داشت
  • یک کشته و ۷ مصدوم در جاده رابُر - بافت
  • یک کشته و ۶ مصدوم در تصادف رابر
  • تصادفات جاده ای در خراسان رضوی یک کشته و ۱۸ مصدوم برجا گذاشت
  • ۳ کشته و ۲ مصدوم در تصادف تریلی و پژو پارس
  • ۳ کشته و ۲ مصدوم در پی تصادف تریلی و پژو پارس
  • ۱۹ مصدوم در تصادفات رانندگی آزادراه قزوین-رشت