Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری بُرنا در هرمزگان ؛ طی حکمی از سوی محمودرضا امیاری مدیرکل ورزش و جوانان هرمزگان، مجتبی عامری بعنوان معاون فرهنگی و امور جوانان این اداره کل معرفی و از زحمات علی خواجه فینی تقدیر شد. دراین حکم آمده:

برادر ارجمند جناب آقای عامری

نظربه سوابق تخصص،تعهد و تجربیات ارزشمند به موجب این ابلاغ به سمت سرپرست معاونت فرهنگی وامور جوانان این اداره کل منصوب میشوید امیداست بایاری خداوند متعال وهمکاری و هماهنگی با مسئولین و رعایت اعتدال گرایی با منشور اخلاقی دولت تدبیروامید در خدمت به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران دراستان موفق و موید باشید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: اداره کل ورزش اداره کل ورزش و جوانان معاون نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران هرمزگان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۱۸۰۱۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انتصاب رئیس کل دادگستری خراسان رضوی به معاون اولی قوه قضاییه

  به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز خراسان رضوی، حجت‌الاسلام والمسلمین محسنی اژه‌ای، رئیس قوه قضاییه، طی حکمی حجت‌الاسلام والمسلمین حمزه خلیلی را به سمت معاون اولی قوه قضاییه منصوب کرد.   حجت الاسلام والمسلمین خلیلی متولد سال ۱۳۴۲، دارای مدرک فوق لیسانس جزا و جرم شناسی از دانشگاه تهران است.   شروع به کار حجت الاسلام و المسلمین خلیلی در دستگاه قضایی از آذرماه ۱۳۷۴ به عنوان قاضی تحقیق در استان تهران بود و مسئولیت دادیار تهران، دادرس تهران و نیز ریاست دادگستری‌های استان‌های مختلف را برعهده داشته است.   حجت الاسلام والمسلمین خلیلی در زمان ریاست مرحوم آیت الله یزدی نیز در قوه قضاییه به مدت ۱۰ سال در دفتر نظارت و پیگیری قوه قضاییه فعالیت و عملکرد موثری را بر عهده داشت.   وی همچنین کتب مختلفی را تألیف کرده است.

دیگر خبرها

  • انتصاب معاون اول قوه قضاییه پس از استعفای مصدق
  • توضیحات رییس قوه قضاییه درباره انتصاب معاون اول دستگاه قضا
  • فیلم/ توضیحات رئیس قوه قضاییه درباره انتصاب معاون اول دستگاه قضا
  • انتصاب رئیس کل دادگستری خراسان رضوی به معاون اولی قوه قضاییه
  • انتخابات هیات بدنسازی و پرورش اندام آذربایجان شرقی تجدید می شود
  • انتصاب مدیرکل امور مشترک فدراسیون‌ها در وزارت ورزش
  • معارفه سرپرست جدید اداره ورزش و جوانان حوزه شمال غرب
  • انتصاب ۲ عضو جدید در هیات رییسه فدراسیون ورزش‌های همگانی
  • آغاز دوره اخلاق حرفه ای نخبگان تیم های ملی وملی پوشان رشته‌های مختلف در قشم
  • ۲ انتصاب در انجمن سینمای جوانان ایران