Web Analytics Made Easy - Statcounter

سخنگوی سازمان امدادونجات هلال‌احمر اعلام کرد: تصادف یک دستگاه تریلی با خودروی ال 90 در اتوبان قم - کاشان ۵ کشته و یک مصدوم برجای گذاشت.

به گزارش فارس، سید مصطفی مرتضوی در ارتباط با تصادف یک دستگاه تریلی با خودروی ال 90 در اتوبان قم - کاشان اظهارداشت: این حادثه که ساعت ۲۲ شب گذشته به وقوع پیوست و در اثر آن ۵ مسافر جان خود را از دست دادند و یک نفر نیز مصدوم شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه پنج نفر از سرنشینان خودروی ال 90 در این حادثه کشته شده‌اند، گفت: یک سرنشین دیگر خودرو با صدمات بسیار پس از اقدامات درمانی ابتدایی به بیمارستان شهید بهشتی کاشان توسط اورژانس منتقل شد.

منبع: تابناک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۱۸۰۸۳۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تصادف خودروی شوتی در محور سربیشه - بیرجند با ۶ مصدوم

رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان سربیشه از تصادف خودروی شوتی با تیگو در جاده سربیشه - بیرجند با ۶ مصدوم خبر داد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از بیرجند، غلامرضا ثانی، اظهار داشت: بنابر اعلام مرکز کنترل و هماهنگی عملیات هلال احمر خراسان جنوبی یک خودروی پژو 405 شوتی در کیلومتر 7 جاده سربیشه - بیرجند خلاف جهت با یک خودروی سواری تیگو رخ به رخ شدند و خودروی شوتی دچار حریق شد. 

وی گفت: بلافاصله دو تیم عملیات و یک تیم پشتیبان از سربیشه به محل حادثه اعزام شدند.

رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان سربیشه، افزود: این حادثه شش مصدوم داشت که امدادگران هلال‌احمر پس از ایمنی صحنه و رهاسازی، یک مصدوم را به مراکز درمانی منتقل کردند. 

ثانی تصریح کرد: خوشبختانه در این حادثه رانندگی فوتی نداشتیم.

انتهای پیام/ 252/

دیگر خبرها

  • مرگ دلخراش ۹ نفر در تصادف خونین محور دامغان - جندق
  • واژگونی خودروی سواری در راور یک کشته و ۴ مصدوم برجای گذاشت
  • تصادف خودروی شوتی در محور سربیشه - بیرجند با ۶ مصدوم
  • ۹ حادثه و ۲۲ مصدوم در روز پر حادثه گتوند/ آماده‌باش اورژانس خوزستان در گتوند
  • تصادف ۲ سواری در محور دامغان- جندق ۹ کشته داشت
  • یک کشته و ۶ مصدوم در تصادف رابر
  • تصادفات جاده ای در خراسان رضوی یک کشته و ۱۸ مصدوم برجا گذاشت
  • ۳ کشته و ۲ مصدوم در تصادف تریلی و پژو پارس
  • ۳ کشته و ۲ مصدوم در پی تصادف تریلی و پژو پارس
  • ۲ کشته و ۴ مصدوم در برخورد تریلی و پژو در محور قوچان به درگز