Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-25@22:36:58 GMT

دستبند نه پل پوگبا برای حمایت از کولیبالی

تاریخ انتشار: ۱۰ دی ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۱۸۱۶۸۰

دستبند نه پل پوگبا برای حمایت از کولیبالی

پل پوگبا فاش کرد که دستبندی که در دیدار دیروز یونایتد مقابل بورنموث به بازو بسته برای حمایت از کالیدو کولبیالی بازیکن ناپولی بوده که هدف توهین‌های نژادپرستانه قرار گرفته بود.

به گزارش "ورزش سه"، پل پوگبا ستاره فرانسوی منچستریونایتد فاش کرد که دستبندی که دیروز در جریان پیروزی 4-1 یونایتد مقابل بورنموث به بازو بسته بود و روی آن کلمه NO نقش بسته بود برای حمایت از کالیدو کولیبالی بازیکن ناپولی بوده که روز چهارشنبه هفته گذشته در جریان بازی ناپولی و اینتر مورد توهین‌های نژادپرستانه قرار گرفته بود و هواداران اینتر او را با تقلید صدای میمون مورد توهین قرار داده بودند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

 

پوگبا در اینستاگرام خود ضمن اشاره به اینکه دستبند منقش به " نه " را برای حمایت از کولیبالی در مقابل توهین‌های زشت نژادپرستی به بازو بسته بوده نوشت:" آفرین به همه بچه‌های یونایتد برای پایان زیبایی که برای سال 2018 ساختید. همینطور افتخار می‌کنم به دستبندم برای کولیبالی. سال 2019، سال نه گفتن به نژادپرستی".

 

 

توهین‌های نژادپرستانه به کولیبالی در بازی مقابل اینتر در ایتالیا و سایر نقاط دنیا جنجال‌های زیادی به پا کرده است. در ایتالیا کارلو آنچلوتی سرمربی ناپولی بعد از بازی تیمش مقابل اینتر اعلام کرد که اگر از این به بعد بازیکنانش هدف توهین‌های نژادپرستانه قرار بگیرند، تیم خود را از زمین بیرون خواهد کشید و تیمش دیگر در چنین شرایطی بازی نخواهد کرد.

 

منچستر یونایتد پل پوگبا

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: منچستر یونایتد پل پوگبا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۱۸۱۶۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

«کونته» گزینه ناپولی نیست/ «ایتالیانو» در یک قدمی «پارتنوپی»

به گزارش خبرنگار مهر، تیم فوتبال ناپولی پس از آن که در فصل گذشته توانست قهرمانی سری آ را کسب کند در این فصل نتوانست موفقیت فصل پیش را تکرار کند.

این تیم در آخرین دیدار خود در سری آ با نتیجه یک بر صفر از امپولی شکست خورد و اکنون مدیران باشگاه قصد دارند با جذب یک سرمربی جدید به جای «فرانچسکو کالزونا» روحی تازه در تیم بدمند.

دی لورنتیس، مالک باشگاه ناپولی با گزینه‌های مختلفی برای هدایت ناپولی در فصل آینده مذاکره کرده است. «رودی گالتی» خبرنگار مطرح ایتالیایی با انتشار توییتی در صفحه شخصی خود در شبکه اجتماعی توئیتر اعلام کرده است که «وینچنزو ایتالیانو» جدی ترین گزینه هدایت ناپولی در فصل آینده است و تفاهم با او پیشرفت‌های قابل ملاحظه‌ای داشته است. «ایتالیانو» در حال حاضر هدایت فیورنتینا را بر عهده دارد.

این خبرنگار ایتالیایی اعلام کرده است که «استفانو پیولی» هم یکی دیگر از گزینه‌های مد نظر ناپولی است اما تا این لحظه پیشرفت خاصی در مذاکره با او صورت نگرفته است.

رودی گالتی به احتمال پیوستن «آنتونیو کونته» به ناپولی هم اشاره کرد اما او را یک گزینه محتمل برای هدایت این تیم ایتالیایی در نظر نگرفت.

کد خبر 6087382

دیگر خبرها

  • ناپولی جانشین اوسیمن را انتحاب کرد: ستاره لالیگا
  • آخرین فرصت رستگاری | جدایی شیرین یا تلخ؟
  • برتری اینتر مقابل میلان و کسب ستاره دوم در سری آ به روایت انیمیشن عمر مومنی / فیلم
  • «کونته» گزینه ناپولی نیست/ «ایتالیانو» در یک قدمی «پارتنوپی»
  • دستبند پلیس بر دستان باند سارقان و مالخران اماکن خصوصی در اهواز
  • جشن شبانه بازیکنان اینتر پس از پیروزی مقابل میلان و مسجل شدن بیستمین قهرمانی در سری آ / فیلم
  • قهرمانی در جام جهانی ستاره جنجالی را نابود کرد
  • اینزاگی پس از قهرمانی اینتر؛ این داستان قهرمانان زیادی داشت
  • قهرمانی اینتر جلو چشم هواداران میلان
  • رسوایی در برزیل: روی تیته آب دهان انداختند!