Web Analytics Made Easy - Statcounter

محمد تقوی، سرمربی تیم فوتبال تراکتورسازی تبریز برای از سرگیری تمرینات این تیم روز پنجشنبه به تبریز بازخواهد گشت. ۱۰ دی ۱۳۹۷ - ۱۱:۱۷ ورزشی فوتبال ایران نظرات - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم ، تمرینات تیم فوتبال تراکتورسازی تبریز پس از تعطیلی چند روزه، از روز پنج‌شنبه هفته گذشته در غیاب محمد تقوی سرمربی و بازیکنان ملی‌پوش این تیم، زیر نظر کاظم محمودی و امیرحسین پیروانی آغاز شد و قرار بود محمد تقوی نیز پس از چند روز به تمرینات این تیم اضافه شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

از همین رو، محمد تقوی، سرمربی تراکتورسازان که برای تعطیلات نیم‌فصل در خارج از کشور به سر می‌برد،‌ قرار است روز پنجشنبه هفته جاری به همراه آنتونی استوکس مهاجم ایرلندی این تیم به تبریز بازگردد و در تمرینات شرکت کند.

استوکس که چند هفته‌ای به دلیل مشکلات خانوادگی در تمرینات تراکتورسازان غایب بود،‌ پس از جلسه با تقوی و برطرف شدن مشکلاتش، قرار است دوباره در تمرینات این تیم شرکت کند و در نیم‌فصل دوم هم در ترکیب سرخپوشان تبریزی حضور داشته باشد.

استارت تراکتورسازی برای نیم فصل دوم لیگ برتر

 

خبر دیگر از باشگاه تراکتورسازی این است که در روزهای گذشته شایعات زیادی پیرامون مذاکره محمدرضا زنوزی مالک این باشگاه با سید حسین حسینی دروازه‌بان تیم استقلال مطرح شده بود که مسئولان تیم تراکتورسازی با رد این شایعه اعلام کردند هیچ‌گونه مذاکره‌ای بین مالک این باشگاه و سیدحسین حسینی صورت نگرفته است.

انتهای پیام/

R1414/P/S3,27/CT1 واژه های کاربردی مرتبط استقلال تهران محمد تقوی تراکتورسازی تبریز سید حسین حسینی

منبع: تسنیم

کلیدواژه: استقلال تهران محمد تقوی تراکتورسازی تبریز سید حسین حسینی استقلال تهران محمد تقوی تراکتورسازی تبریز سید حسین حسینی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۱۸۲۸۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

زمان بازگشت ملی پوشان استقلال به تمرینات مشخص شد

از جمع چهار ملی پوش استقلال، این بار کاپیتان سیدحسین حسینی درون دروازه تیم ملی ایران ایستاد و در شب پیروزی تیم ملی کلین شیت کرد.

 جلال الدین ماشاریپوف نیز با بازوبند کاپیتانی ازبکستان در شب پیروزی تیم ملی کشورش مقابل هنگ کنگ، باز هم یک گل ساخت.

باشگاه خبرنگاران جوان ورزشی فوتبال و فوتسال

دیگر خبرها

  • شماره یک تیم ملی حق حسینی است | ۳ امتیاز بازی با ترکمنستان را مدیون دروازه بان استقلال هستیم
  • پایان قرارداد ۲۴بازیکن استقلال و پرسپولیس در پایان فصل؛ زمین سوخته مدیران دولتی درانتظار خریداران سرخابی!
  • معمای حضور ناگهانی حسینی به جای بیرانوند
  • سوز زمستانی در لباس یک تراکتوری
  • نکونام و استقلالی‌ها در انتظار بازگشت 4 ستاره
  • حسینی: قهرمانی آسیا حق ایران بود
  • زمان بازگشت ملی پوشان استقلال به تمرینات مشخص شد
  • سیدحسین حسینی و ثبت ششمین کلین شیت در تیم ملی ایران
  • سیدحسین، سرزن‌ترین بازیکن تیم ملی!
  • ترکمنستان ۰ - ۱ ایران