Web Analytics Made Easy - Statcounter

رکنا: داماد یک خانواده در شهرستان خوی مادر زن و برادر همسر ۱۳ ساله اش را با چوب به قتل رساند.

به گزارش رکنا، سرهنگ علی ابراهیمی جانشین فرماندهی انتظامی آذربایجان غربی افزود:روز گذشته درگیری فیزیکی منجر به قتل Murder و سرقت Stealing طلا به پلیس Police اعلام شد و موضوع در دستور کار پلیس آگاهی قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به اینکه قاتل The Murderer پس از وقوع جرم Crime متواری شده بود، اظهار داشت: ماموران آگاهی با بهره گیری از امکانات فنی و عملی، قاتل را در سریع‌ترین زمان ممکن و طی همان روز شناسایی و دستگیر کردند.

سرهنگ ابراهیمی اضافه کرد: قاتل در بازجویی به این قتل‌ها اعتراف و علت درگیری را اختلاف خانوادگی اعلام کرد.

وی ادامه داد: ماموران آگاهی طلا‌های سرقتی را هم کشف کردند و متهم پس از تشکیل پرونده مقدماتی جهت سیر مراحل قانونی به مراجع قضایی معرفی شد.اخبار 24 ساعت گذشته رکنا را از دست ندهید

حوادث اختصاصی رکنا را اینجا بخوانید:

فرهاد و دوستانش به زن جوان در مقابل شوهرش تجاوز کردند / رازی که بعد از ازدواج لو رفت تجاوز به دختر روستایی به خاطر چیدن میوه از درخت همسایه! مشاور تغذیه گفت اگر به خواسته اش تن ندهم عکس های برهنه ام را منتشر می کند این مرد تهرانی از چگونه بریدن سر عروس و پسر جوانش گفت+ فیلم و عکس فریدون ناپدری دخترم بود اما هنگامی که من خانه نبودم آن اتفاق شیطانی افتاد مهشید 15 ساعت بعد از حادثه اتوبوس مرگ دانشگاه آزاد زنده شد ! / پدرش جسد او را در پزشکی قانونی شناسایی کرده بود + عکس مهم ترین اخبار 24 ساعت گذشته رکنا قیمت پژو کارکرده در بازار +جدول پخش صحنه ارتباط شیطانی از شبکه کیش صدا و سیما / برکناری چند کارمند + عکس مدیرکل صدا و سیمای کیش برکنار شد + فیلم جکی جان دردسرساز شد + فیلم این پسر 14 ساله می خواهد هر طور که شده خواهرش زنده بماند+ عکس پسر نوجوان فرشته نجات مرد ماهیگیر شد+ عکس تلخ ترین فیلم دیده نشده از حادثه اتوبوس علوم تحقیقات ! +صدای ناله های دانشجویان قاتل هنگامی که پایش را در تهران گذاشت دستگیر شد پیرزن 63 ساله پسرش را با خوشحالی تمام تکه تکه کرد+ عکس

منبع: رکنا

کلیدواژه: قتل Murder سرقت Stealing پلیس Police قاتل The Murderer جرم Crime اخبار حوادث زن ارومیه کشت مادر زن برادر عکس فیلم تهران خانواده تصادف اتوبوس دانشگاه آزاد زن دزدان شهرک غرب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۱۸۲۸۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قتل ۲ برادر در قبرستان شرف آباد یاسوج

آفتاب‌‌نیوز :

ساعاتی پیش در هنگام برگزاری آیین تشییع و خاکسپاری در قبرستان شرف آباد یاسوج، فردی با هویت نامعلوم و با شلیک گلوله، اقدام به قتل ۲ برادر نموده و گفته می شود قاتل متواری است.

منابع رسمی و نیروی انتظامی استان کهگیلویه و بویراحمد در این ارتباط تاکنون هیچگونه اظهارنظری نکرده‌اند.

هم اکنون نیروی انتظامی در قبرستان شرف آباد یاسوج مُستقر و از ورود اهالی به قبرستان خودداری می شود.

 

منبع: خبرگزاری ایلنا

دیگر خبرها

  • قتل مادر ۸۳ ساله هرسینی به دست پسر ۳۵ ساله
  • جنایت زشت؛ قتل مادر به دست پسر ۳۵ ساله‌اش
  • قتل مادر ۸۳ ساله در هرسین به دست پسر ۳۵ ساله
  • قتل پیرزنی ۸۳ ساله در هرسین به دست پسر ۳۵ ساله‌اش
  • زن ۸۳ ساله به دست پسرش کشته شد
  • وقوع یک قتل خانوادگی در هرسین
  • قتل مادر ۸۳ ساله در هرسین به دست پسر ۳۵ ساله/ دستگیری قاتل در کمتر از ۲ ساعت
  • قتل ۲ برادر در قبرستان شرف آباد یاسوج
  • غرق‌شدگی خانم ۴۰ ساله در بویراحمد
  • مادربزرگ ۷۵ ساله اسکاتلندی روزانه ۶ ساعت فورتنایت بازی می‌کند