Web Analytics Made Easy - Statcounter

ناهید خداکرمی عضو شورای شهر تهران در گفتگو با خبرنگار حوزه شهری گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، با بیان اینکه در دوران پس از انقلاب رشد بسیار خوبی در حوزه تحصیلات زنان و مشارکت اجتماعی آن‌ها داشتیم، اظهار کرد: خانواده‌ها با مهارت‌هایی که پیدا کرده‌اند نسبت به تربیت دخترانشان حساس‌تر شده‌اند و زمینه تحصیل دختران خیلی بهتر از گذشته فراهم شده است و می‌توانند در همه رشته‌های تحصیلی فعالیت کنند و اکنون در آمار ورودی دانشگاه‌ها تعداد دختران بیشتر از پسران است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه زنان نشان دادند می‌توانند مشکلات بسیاری را در کشور حل کنند، افزود: اکنون امید به زندگی در کشور در میان زنان به 76 سال رسیده است، در حالی که پیش از انقلاب امید به زندگی 50 سال بود و این نشان دهنده آن است که امید به زندگی 20 سال افزایش پیدا کرده است.

بیشتر بخوانید: لاریجانی: کمتر روستایی هست که طی 40 سال گذشته امکانات به آنجا نرسیده باشد

خداکرمی تصریح کرد: بخشی از این افزایش امید به زندگی طبیعی و به خاطر پیشرفت علم بشری است، اما بخش دیگر به خاطر بالا بودن سرعت کشور ما در این عرصه است.

عضو شورای شهر تهران با تأکید بر اینکه سرعت ارتقای سلامت کیفی زنان و مردان در کشور غیرقابل مقایسه با قبل از انقلاب است، گفت: امروزه از نظر کاهش میزان مرگ‌ومیر مادران و نوزادان و هم از نظر امید به زندگی شرایط بسیار مناسبی پیدا کرده‌ایم.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: شورای شهر چهل سالگی انقلاب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۱۸۴۰۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افزایش ۲۱ درصدی دستگیری متهمان مواد مخدر در خراسان شمالی

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای خراسان شمالی؛ ابوالحسن نجفی دراولین جلسه شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان در سال جدید افزود: دستگیری متهمان ۲۱ درصد در مقایسه با سال ۱۴۰۱ افزایش داشته است.
وی گفت: ۲ هزار و ۳۶۳ معتاد متجاهر دستگیر و به مراکز ترک اعتیاد ماده ۱۶ و تبصره ۲ ماده ۱۵ سپرده شدند.
دبیر شورای مبارزه با مواد مخدر استان در ادامه گفت: همچنین پارسال هزار و ۱۵۵ کیلوگرم مواد مخدر در استان کشف شد که ۶ درصد در مقایسه با سال ۱۴۰۱ کاهش داشت.

دیگر خبرها

  • سپاه در میدان برای امید آفرینی و رفع مشکلات مردم
  • ارتقای کیفیت زندگی شهری به کمک رشد هوشمند
  • اُفت قابل ملاحظه صادرات پسته ایران در مقایسه با سنوات قبل
  • بازگشت نسخه کاغذی به پیشخوان داروخانه‌ها
  • مقایسه ارتش پهلوی با ارتش جمهوری اسلامی، هویت انقلاب ما است + فیلم
  • وزیر ارتباطات: سرعت اینترنت 50 درصد در سال جاری افزایش خواهد یافت
  • ماسیمو موراتی: لائوتارو مارتینز با دیگو میلیتو قابل مقایسه است
  • اجرای طرح استانداردسازی و ارتقای کمی و کیفی نان‌های مسطح در کشور
  • آمار جدید از ورود خودروهای وارداتی به کشور | وزیر صنعت: مردم برای خرید خودرو خارجی عجله نکنند؛ سرعت تحویل به زودی افزایش می‌یابد
  • افزایش ۲۱ درصدی دستگیری متهمان مواد مخدر در خراسان شمالی