Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «رکنا»
2024-04-25@15:21:16 GMT

خرید 60 پیتزا برای بی خانمان ها + فیلم

تاریخ انتشار: ۱۰ دی ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۱۸۴۶۸۴

‍‍‍‍‍‍

رکنا:اقدام فداکارانه کارمندان پیتزا فروشی برای افراد بی خانمان سوژه فضاعای مجازی شد.

حجم ویدیو: 8.77M | مدت زمان ویدیو: 00:01:29

به گزارش گروه ترجمه رکنا، در این ویدیو چندین کارمند یک رستوران با پخت 60 پیتزا برای افراد بی خانمان جان چند افراد گرسنه را نجات دادند.اخبار 24 ساعت گذشته رکنا را از دست ندهید

 

حوادث اختصاصی رکنا را اینجا بخوانید:

وقتی رفتم اتاق شوهرم صحنه وحشتناکی دیدم / این زن و دختر تهرانی دروغ می گفتند! +عکس فیلم درگیری ناموسی نماینده مجلس با مامورپلیس در فرودگاه مهرآباد ! + جزییات فرهاد و دوستانش به زن جوان در مقابل شوهرش تجاوز کردند / رازی که بعد از ازدواج لو رفت تجاوز به دختر روستایی به خاطر چیدن میوه از درخت همسایه! مشاور تغذیه گفت اگر به خواسته اش تن ندهم عکس های برهنه ام را منتشر می کند تجاوز پدر به دختر 13 ساله اش در انباری! این مرد تهرانی از چگونه بریدن سر عروس و پسر جوانش گفت+ فیلم و عکس فریدون ناپدری دخترم بود اما هنگامی که من خانه نبودم آن اتفاق شیطانی افتاد مهشید 15 ساعت بعد از حادثه اتوبوس مرگ دانشگاه آزاد زنده شد ! / پدرش جسد او را در پزشکی قانونی شناسایی کرده بود + عکس مهم ترین اخبار 24 ساعت گذشته رکنا سردار سلیمانی به رشیدپور: تعارفات را بس نکنید تلفن را قطع می کنم+فیلم یک پزشک با کمک فیس بوک قتل همسرش را پنهان کرد+ عکس خرید خدمت سربازی از لایحه بودجه سال ۹۸ حذف شد قیمت پژو کارکرده در بازار +جدول نخواستم عروس اُمل باشم اما گرفتار فریبکاری مادر شوهرم شدم !.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: رکنا

کلیدواژه: اخبار حوادث فیلم سوژه بی خانمان ها پیتزا بی خانمان عکس فیلم تهران خانواده تصادف اتوبوس دانشگاه آزاد تصادف اتوبوس دانشجویان زن زندگی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۱۸۴۶۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کلاهبرداری ۱۹۰ میلیارد تومانی با وعده خرید خودرو


به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مرکز فارس، فرمانده انتظامی فارس گفت: در پی مراجعه تعدادی از شهروندان به پلیس آگاهی و اعلام اینکه چند نفر با راه‌اندازی شرکت خودرو غدیر اسپادانا و مشارکت در فعالیت‌های اقتصادی و خرید و فروش خودرو، مبلغ ۱۹۰ میلیارد تومان را از آنان کلاهبرداری کرده‌اند که بررسی موضوع به صورت ویژه در دستور کار پلیس قرار گرفت.
سردار رهام‌بخش حبیبی افزود: ماموران انتظامی در بررسی‌های اولیه مطلع شدند که مدیران شرکت مذکور با توجه به تبلیغات گسترده در شبکه‌های مجازی، افراد زیادی را اغفال و اقدام به ثبت نام خودرو و اخذ وجه نقد کرده اند و پس از مدتی به علت عدم توان در عمل به تعهدات، متواری شده اند.
فرمانده انتظامی استان ادامه داد: ماموران پلیس امنیت اقتصادی استان تحقیقات خود را آغاز کردند و مطلع شدند که ۳ نفر از متهمان به شهرستان کاشان متواری شده‌اند و ۳ نفر از آنان نیز در شیراز  هستند.
سردار حبیبی تصریح کرد: ماموران پلیس پس از اخذ نیابت قضایی به کاشان اعزام شدند و طی دو عملیات،  هر ۶ نفر متهم را (در کاشان و شیراز) دستگیر کردند.
این مقام انتظامی با اشاره به اینکه متهمان تاکنون  یک بیلیون و ۹۰۰ میلیارد ریال کلاهبرداری کرده‌اند، اعلام کرد : کلاهبردارن پس از سیر مراحل قانونی روانه زندان شدند.
وی خاطر نشان کرد: اعتماد نا به جای شهروندان به این افراد، آن هم با  وعده‌های فریبنده موضوعی است که باید به دقت مورد توجه همگان قرار گیرد تا در پی کسب منفعت زودهنگام و غیراصولی، سرمایه یک عمر تلاش و زندگی خود را از دست ندهند.

دیگر خبرها

  • علت قطع درختان منطقه ۷ تهران توسط مأموران شهرداری چیست؟ + ویدئو
  • کشف جسد دختر ۱۷ ساله در رودخانه بشار + جزییات ماجرا
  • فیلیپین نخستین حریف نوجوانان دختر ایران/ تلاش ۱۳ تیم برای جام
  • کلاهبرداری ۱۹۰ میلیارد تومانی با وعده خرید خودرو
  • حکم اعدام برای ۳ پسر به اتهام تجاوز به ۲ دختر نوجوان در بیابان‌های ورامین!
  • دو برادر متجاوز به اعدام محکوم شدند | اثبات جرم در دادگاه با نمایش یک فیلم
  • حکم اعدام برای ۳ پسر به اتهام تجاوز به ۲ دختر نوجوان
  • حکم اعدام برای دو برادر و پسرعمویشان به اتهام تجاوز به ۲ دختر نوجوان
  • تجمع مقابل دیوان عالی آمریکا در حمایت از افراد بی خانمان
  • ماجرای خودروی شراکتی دکتر معتمدی و دکتر مرندی و خرید بلیت قسطی هواپیما