Web Analytics Made Easy - Statcounter

دبیرکل کمیته ملی المپیک گفت: اگر برنامه‌ها اجرا و حمایت شود کاراته در اولین حضورش برای ایران مدال آور خواهد بود. ۱۰ دی ۱۳۹۷ - ۱۳:۰۰ ورزشی رشته های ورزشی نظرات - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم ، شاهرخ شهنازی، دبیرکل کمیته ملی المپیک در حاشیه نشست ستاد عالی‌ بازی‌های المپیک و پارالمپیک گفت: امروز جلسه ستاد عالی بازی‌های 2020 و ساحلی آمریکا بود .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در مورد توکیو رشته‌هایی که مدال‌آور هستند دعوت شدند و امروز نوبت کاراته بود.سرپرست، همراه مربی و کادر فنی آمد و در خصوص شانس‌های کسب سهمیه صحبت کرد. اعضای ستاد سوالات فنی پرسیدند و پاسخ داده شد.

وی افزود: در بخش مردان شانس زیادی برای مدال داریم و در بخش خانم‌ها گوشه چشمی داریم. فدراسیون معتقد بود تعداد بیشتری ورزشکار اعزام شوند و قول‌های خوبی دادند. رئیس کمیته و وزیر قول دادند با رعایت صرفه جویی‌ها بیشترین حمایت را داشته باشند. اگر این برنامه اجرا و حمایت شود کاراته در اولین حضورش برای ایران مدال آور خواهد بود.

شهنازی گفت:در مورد مسابقات ساحلی منتظر کسب سهمیه هستیم. این اولین دوره مسابقات است و هنوز نظم زیادی ندارد. قبلا عنوان شده بود کشتی فقط یک مرحله کسب سهمیه دارد ولی الان اطلاع دادند که یک مرحله شانس دیگر وجود دارد. ما مرحله اول را از دست دادیم. فوتبال، بسکتبال، والیبال و کشتی و کاراته اکر کسب سهمیه کنند به آمریکا اعزام می‌شوند. بسکتبال، والیبال و کاراته هم در بخش زنان شرکت می‌کنند. منتظریم که شرایط کسب سهمیه اعلام شود.

ادامه دارد...

R7890/P/S3,33/CT11 واژه های کاربردی مرتبط شاهرخ شهنازی

منبع: تسنیم

کلیدواژه: شاهرخ شهنازی شاهرخ شهنازی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۱۸۴۷۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دیدار سرپرست فدراسیون دوومیدانی با ورزشکاران شانس کسب سهمیه المپیک

در  ایجاد مطلوب ترین شرایط به منظور کسب سهمیه المپیک پاریس تعدادی از ملی پوشان دو و میدانی که شانس کسب این سهمیه را دارند طی روزهای مختلف با حسین مطیعی سرپرست فدراسیون دیدار و برنامه‌های خود را به وی ارائه کردند. 

در همین راستا ،فرزانه فصیحی،مهدی صابری،حسن تفتیان و مهدی پیرجهان از جمله قهرمانانی  هستند که هر کدام به صورت جداگانه با حسین مطیعی دیدار و پیرامون ایجاد بهترین شرایط ممکن به منظور تسهیل در راه کسب سهمیه المپیک و پس از آن حضوری مقتدرانه در این بازی‌ها  بحث و تبادل نظر نمودند و نیازهای خود را برای رسیدن به این مهم بیان کردند.

سرپرست فدراسیون دو و میدانی نیز،ضمن آرزوی موفقیت برای تمامی ملی پوشان کشورمان در راه کسب سهمیه المپیک خطاب به آنان اظهار داشت:من تمام  ظرفیت و پتانسیل فدراسیون دو و میدانی را  در جهت کمک به شما عزیزان به کار خواهم گرفت و در این راه از هیچ گونه کمک و حمایتی دریغ نخواهم کرد،تا به این واسطه بتوانید در بهترین شرایط ممکن با حضور در اردوها و مسابقات بین المللی آتی خود را برای کسب این سهمیه آماده کنید و یقین دارم با توجه به توانمندی  و عملکرد خوب شما می‌توانید نتایج قابل توجهی را کسب کنند. 

مطیعی در پایان تاکید کرد، از همکاران فدراسیونی خواسته ام به هیچ وجه در مسائل مربوط به اتنخابات ورود نکنند به ملی پوشان عزیز هم توصیه دارم از حاشیه انتخابات دور بمانند و تمرکز خود را کاملا بر روی انجام تمرینات و کسب بهترین نتایج معطوف کنند.

باشگاه خبرنگاران جوان ورزشی پایه و آبی

دیگر خبرها

  • حذف کامران قاسم‌پور از المپیک/ کسب ۲سهمیه کشتی آزاد در انتخابی قاره‌ای / استانبول آخرین شانس ۵۷کیلو با سرلک
  • کسب ۲سهمیه المپیکی کشتی آزاد ایران در آخرین انتخابی قاره‌ای / استانبول آخرین شانس ۵۷کیلو با سرلک
  • ۲ سهمیه المپیکی کشتی آزاد ایران در آخرین انتخابی قاره‌ای؛ استانبول آخرین شانس بازمانده آخر!
  • دیدار سرپرست فدراسیون دوومیدانی با ورزشکاران شانس کسب سهمیه المپیک
  • کاهش شانس ژیمناست تاریخ‌ساز ایران برای کسب سهمیه المپیک
  • صعود دو قایق ایران به فینال مسابقات/امیدواری برای کسب اولین سهمیه
  • شانس مخفی طلای ایران در المپیک
  • علی داوودی: اگر یک درصد هم فکر کنم شانس مدال ندارم، المپیک رفتنم جالب نیست
  • تبریک کمیته ملی المپیک و وزیر ورزش به فرنگی‌کاران
  • انتقاد اولین مدال‌آور ایران از بی‌توجهی به دوومیدانی بانوان