Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-03-29@07:22:49 GMT

امیر توسلی برای «سال‌های دور از خانه» می‌نوازد

تاریخ انتشار: ۱۰ دی ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۱۸۴۹۲۵

امیر توسلی برای «سال‌های دور از خانه» می‌نوازد

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی مجموعه، با پایان فیلمبرداری و پیشرفت تدوین قسمت‌های نخست مجموعه کمدی «سال‌های دور از خانه»، امیر توسلی کار ساخت موسیقی را آغاز کرد.

اکنون فیلمبرداری سریال نمایش خانگی «سال‌های دور از خانه» در شمال تهران ادامه دارد و قرار است زمان توزیع آن در چند هفته آینده نهایی شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

«سال‌های دور از خانه» اسپین‌آف مجموعه پرمخاطب «شاهگوش» است که داستانی کمدی از دوران پس از سربازی «خنجری» و «زهره» را روایت می‌کند. محمدحسین قاسمی و مجید صالحی تهیه‌کننده و کارگردان این مجموعه هستند.  

احمد مهرانفر در نقش خنجری، هادی کاظمی در نقش زهره، آزیتا حاجیان، حدیث میرامینی، احسان کریمی، گیتی قاسمی، علیرضا استادی، میرطاهر مظلومی، مهرناز بیات، محمدرضا عقدایی، علی نظری، یداله شادمانی، خسرو احمدی، علی عامل هاشمی، بهنام شرفی، مهدی صباغی، سیاوش چراغی‌پور، علی اوجی و امیر نوری از بازیگران اصلی این سریال کمدی هستند.

کد خبر 4500403 محمد صابری

منبع: مهر

کلیدواژه: امیر توسلی شبکه نمایش خانگی مجید صالحی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۱۸۴۹۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سفر امیر عبداللهیان به عشق‌ آباد

وزیر امور خارجه گفت: در امتداد سیاست خارجی فعال و دیپلماسی پویا و به منظور توسعه و تحکیم مناسبات ایران و ترکمنستان، عازم عشق‌آباد هستم.   به گزارش ایسنا؛ حسین امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه امشب (چهارشنبه) هشتم فروردین در شبکه اجتماعی ایکس نوشت: در امتداد سیاست خارجی فعال و دیپلماسی پویا و به منظور توسعه و تحکیم مناسبات ایران و ترکمنستان، عازم عشق‌آباد هستم.   ‏وی افرود: روابط خارجی دولت سیزدهم با صلابت، حکمت و عقلانیت و با دستاورد‌های نتیجه بخش و امیدآفرین به پیش می‌رود.   ‏امیرعبداللهیان خاطرنشان کرد:بزودی دستاورد‌ها در عرصه سیاست خارجی را تبیین خواهم کرد.   این نخستین سفر امیرعبداللهیان به ترکمنستان پس از تصدی وزارت امور خارجه است.. کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • واکنش تامل‌برانگیز اولین شهردار تهران به زاکانی و ماجرای ساخت مسجد در پارک قیطریه
  • نگاهی دیگر به بدلکاری
  • عکس/ دیدار امیر عبداللهیان و وزیر امور خارجه ترکمنستان
  • عرصه امنیت زیرساخت رشد تولید در کشور است
  • مدیرکل بهزیستی به عید دیدنی بچه های ما رفت
  • سفر امیر عبداللهیان به عشق‌ آباد
  • بلقیس پربازدید‌ترین اثر تاریخی خراسان‌شمالی در ایام نوروز
  • قسمت دوم و سوم فیلم‌های کمدی چه سرانجامی داشته‌اند؟
  • چهره درهم قلعه نویی در روز صعود ایران
  • اجرای طرح نصب ۲۰ دستگاه دوربین ثابت در سطح راه‌های استان قم