Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- اولین تیزر از فصل دوم فیلم مسابقه «رالی ایرانی» با طراحی و تهیه کنندگی سعید ابوطالب و کارگردانی آرش معیریان منتشر شد.

به گزارش گروه فرهنگی خبرگزاری میزان ، به نقل از روابط عمومی «رالی ایرانی» ، فصل دوم این فیلم مسابقه پس از توقف چند ساله با همان تیم و کارگردانی آرش معیریان ساخته می‌شود و هم اکنون بیش از ۲۴۰۰ ساعت راش‌های آن در مرحله تدوین قرار دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

چهره‌های شرکت کننده در «رالی ایرانی ۲» به ترتیب حروف الفبا سالی بسمه (بازیگر لبنانی)، ترلان پروانه، کامران تفتی، سمیرا حسینی، سیاوش خیرابی، کامبیز دیرباز، امیرحسین رستمی، متین ستوده، نیما شاهرخ شاهی، بهناز شفیعی، نیوشا ضیغمی، امیرعباس گلاب و فردین ناجی هستند.

این فیلم - مسابقه در لوکیشن‌های متنوعی به وسعت شمال تا جنوب کشور ضبط شده و تنوع بصری و هیجان‌ها و سوپرایز‌های متعدد و غیر قابل پیش بینی برای مخاطبان به همراه خواهد داشت.

«رالی ایرانی ۲» با اجرای فرزاد حسنی، کارگردانی آرش معیریان و تهیه کنندگی سعید ابوطالب از بهمن ماه در ۱۳ قسمت در شبکه نمایش خانگی عرضه خواهد شد.

 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: رالی ایرانی 2 امیرعباس گلاب نیوشا ضیغمی ارش معیریان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۱۸۵۳۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کامرانی‌فر، ناظر نیمه نهایی ای‌اف‌سی کاپ شد

به گزارش "ورزش سه"، روز پنجم اردیبهشت ماه، نیمه نهایی منطقه شرق ای‌اف‌سی کاپ میان دو تیم سنترال کواست مارینرز (استرالیا)  و آبدیش آتا (قرقیزستان) برگزار خواهد شد.

نکته قابل توجه برای ایرانی‌ها در این مسابقه، حضور حسن کامرانی‌فر به عنوان ناظر داوری این بازی است‌.

کامرانی‌فر داور بین المللی بازنشسته ایرانی و دبیر سابق فدراسیون فوتبال حالا به عنوان ناظر به مسابقات بین المللی بازگشته است‌.

کیم هیون از کره جنوبی و کمک داورانی از این کشور قضاوت این مسابقه را برعهده خواهند داشت‌.

دیگر خبرها

  • اولین کاپیتانی ترابی در پرسپولیس
  • مستند «ابوجهاد، پدر جهاد» منتشر شد+فیلم
  • اضافه شدن ۱۳ فیلم دیگر به بخش‌های مختلف جشنواره کن
  • روایت رشادت های شهیدچمران در مستند رادیویی قهرمان ایرانی
  • دشواری ساخت مستند‌های رادیویی | ضرورت آموزش و مهارت در تولید مستند‌های رادیویی
  • لحظات کتک زدن ورزشکار ایرانی توسط روس‌ها
  • پادشاه داستان‌های ترسناک چگونه اولین گام را برداشت؟
  • کامرانی‌فر، ناظر نیمه نهایی ای‌اف‌سی کاپ شد
  • فراخوان دهمین جشنواره ملی «بومتن» منتشر شد
  • «مرمت آثار باستانی» در سالن فردوس موزه سینما