Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی بیرجند با بیان اینکه رونق اقتصاد جوامع محلی از طریق جذب گردشگر محقق می‌شود گفت: همایش بین المللی بیابان لوت یازدهم و دوازدهم اردیبهشت ماه ۹۸ در بیرجند برگزار می‌شود. ۱۰ دی ۱۳۹۷ - ۱۳:۵۲ استانها خراسان جنوبی نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از بیرجند، محسن احتشام با اعلام این خبر در جمع خبرنگاران اظهار داست: بیابان لوت به صورت مشترک بین خراسان جنوبی، کرمان و سیستان و بلوچستان در 29 مرداد ماه 1393 در فهرست میراث طبیعی ملی قرار گرفته است و پرونده این اثر در سال 2016 در فهرست میراث جهانی ثبت شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی بیرجند بیان کرد: بعد از ثبت بیابان لوت به عنوان یک میراث جهانی اقدامات قابل توجهی در معرفی ظرفیت‌های بیابان لوت صورت نگرفته است.

استان مرکزی از نظر جلب و جذب گردشگر وضعیت مناسبی ندارداصفهان| گردشگری مذهبی- اسلامی ظرفیت مناسبی برای جذب گردشگران خارجیخراسان‌رضوی|زمینه توسعه و جذب گردشگر سلامت در گناباد فراهم شده است

وی ادامه داد: در این راستا اتاق بازرگانی بیرجند با همکاری برخی دیگری از نهادها و سازمان‌ها همایش بین‌المللی بیابان لوت را یازدهم و دوازدهم اردیبهشت ماه 98 برگزار می‌کند.

احتشام  با بیان اینکه رونق اقتصاد جوامع محلی از طریق جذب گردشگر محقق می‌شود افزود: گردشگری پایدار و توسعه اجتماعات محلی، شناسایی و ارتقاء زنجیره ارزش در بخش گردشگری، گردشگری و اقتصاد محلی، جاذبه‌های گردشگری بیابان لوت از جمله محورهای این همایش است.

انتهای پیام/ ت

R41348/P/S6,56/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۱۸۵۷۶۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ورود ۴ میلیون گردشگر نوروزی به استان بوشهر

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان بوشهر گفت: از آغاز سفر‌های نوروزی تاکنون بیش از ۴ میلیون و ۱۵۰ هزار مسافر و گردشگر در مناطق مختلف استان بوشهر اسکان یافته‌اند. - اخبار استانها -

اسماعیل سجادی‌منش در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در بوشهر از تکمیل مراکز اقامتی استان خبر داد و اظهار داشت: تخت‌های هتل‌ها، مسافرخانه‌ها، مهمانسراها، بوم‌گری‌ها و کلاس‌های مدارس از اقامت مسافران تکمیل شده است.

وی با بیان اینکه کمپ‌های مختلف توسط شهرداری‌های استان بوشهر برای اسکان مسافران ایجاد شده است گفت: از 24 اسفند تاکنون 4 میلیون و 150 هزار مسافر وارد استان بوشهر شده‌اند و اقامت کرده‌اند.

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان بوشهر از ارتقا جایگاه استان بوشهر در جذب گردشگر در ایام نوروز خبر داد و خاطرنشان کرد: طبق اعلام دبیر ستاد هماهنگی خدمات سفر کشور، استان بوشهر در زمینه جذب گردشگر و ورود مسافر در ایام نوروز با یک پله صعود در جایگاه سوم کشور قرار گرفت.

سجادی‌منش بیشترین ورود و اسکان گردشگران را به ترتیب در شهرستان‌های گناوه، بوشهر و دیلم دانست و بیان کرد: موج سوم ورود مسافران و گردشگران به استان بوشهر در روزهای انتهای ماه مبارک رمضان و ایام تعطیلات عید فطر پیش‌بینی شده است.

وی با اشاره به ایجاد زیرساخت‌های لازم برای آرامش و آسایش گردشگران در سفر به استان بوشهر گفت: با مشارکت دستگاه‌های مختلف خدمات‌رسانی مطلوب به مسافران ارائه می‌شود.

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان بوشهر با اشاره به جاذبه‌های گردشگری این استان خاطرنشان کرد: استان بوشهر علاوه بر سواحل 970 کیلومتری خلیج فارس، آثار تاریخی و موزه‌های مختلف پذیرای مسافران و گردشگران هستند و این درحالی است که مهمان‌نوازی مردم استان، بازار کالاهای ملوانی و ته لنجی، آب و هوای مطلوب زمینه ماندگاری و اقامت مسافران افزایش داده است.

انتهای پیام/190/.

دیگر خبرها

  • ورود ۴ میلیون گردشگر نوروزی به استان بوشهر
  • بیش از ۵۳۰ هزار گردشگر از جاذبه‌های گردشگری قزوین بازدید کردند
  • بازدید  بیش از ۲۷۰هزار مسافر و گردشگر نوروزی از کهگیلویه و بویراحمد
  • رونق اقتصاد با جذابیت‌های گردشگری دریایی
  • بازدید  بیش از ۲۲۶ هزار مسافر و گردشگر نوروزی از کهگیلویه و بویراحمد
  • تاکید استاندار مازندران به اقتصاد دریا با رونق صنعت گردشگری
  • تأثیر بازی‌های بومی محلی در جذب گردشگر
  • چند گردشگر خارجی به گیلان آمدند؟
  • بازدید  بیش از ۱۹۳ هزار مسافر و گردشگر نوروزی از کهگیلویه و بویراحمد
  • ورود بیش از ۲۱۳ هزار مسافر نوروزی به سیستان وبلوچستان