Web Analytics Made Easy - Statcounter

تهران- ایرنا- رییس کمیته لایحه اصلاح و دائمی کردن قانون مدیریت خدمات کشوری مجلس شورای اسلامی از دستگاه های مختلف خواست تا با ارائه اطلاعات دقیق، با این کمیته همکاری کنند.

حسن لطفی روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار پارلمانی ایرنا، افزود: ارائه نکردن اطلاعات دقیق و شفاف آفت تصمیم گیری است و برای رسیدن به نتیجه مطلوب نیازمند همکاری بیشتر و سریعتر همه دستگاه ها هستیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


نماینده مردم شهرستان رزن در مجلس شورای اسلامی با اشاره به بررسی یک سوم از مواد لایحه قانون مدیریت خدمات کشوری بیان کرد: این لایحه با حضور 18 تن از نمایندگان مجلس شورای اسلامی؛ کارشناسانی از 2 قوه از ششم تا هشتم دی ماه در سه شیفت بررسی شد.
لطفی اظهار داشت: حذف بروکراسی و الکترونیکی شدن خدمات دولتی یکی از اهداف گنجانده شده در این لایحه است که باید زیر ساخت های آن همگام با بررسی قانون مدیریت خدمات کشوری ایجاد شود.
وی گفت: قوانین مربوط به استخدام و ورود به خدمت کارکنان دستگاه ها در این سه روز بررسی شد و در صدد هستیم با تشکیل جلسات فوق العاده کمیته، هرچه سریعتر بررسی این لایحه را به سرانجام برسانیم.
لطفی تاکید کرد: همکاری همه دستگاه ها در ارائه اطلاعات به تصویب لایحه در مدت زمان کمتر کمک شایانی خواهد کرد.
به گزارش ایرنا، لایحه قانون مدیریت خدمات کشوری 128 ماده دارد که با هدف کارآمدی دستگاه ها؛ ساماندهی استخدام کارکنان؛ یکسان سازی حقوق و مزایا و بازنشستگی از سوی دولت به مجلس تقدیم شده است.
سیام*9121*1535

منبع: ایرنا

کلیدواژه: سياسي لطفي مجلس خدمات كشوري

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۱۸۵۷۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ترک فعل احتمالی در مدیریت بحران پیگیری می‌شود

رضا یعقوبی گفت: علی رغم پیش بینی و اقدامات صورت گرفته شاهد ورود حجم بالای آب به شهر هستیم  که این موضوع بایستی در زمان مناسب بررسی شود، اما در حال حاضر بایستی تدابیر لازم برای رفع بحران آب گرفتگی معابر با اقدام جهادی کلیه دستگاه‌های خدمت رسان با همکاری شهروندان انجام شود.

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان زرند تاکید کرد: دستور بررسی چرایی به وجود آمدن وضعیت موجود نیز صادر شده و به طور قطع در صورت اثبات اهمال صورت گرفته، مسئولین مربوطه در مقابل به دستگاه قضایی پاسخگو خواهند بود.

باشگاه خبرنگاران جوان کرمان کرمان

دیگر خبرها

  • بررسی جداول لایحه بودجه ۱۴۰۳ در مجلس
  • مجلس هفته آینده جداول لایحه بودجه ۱۴۰۳ را بررسی می‌کند
  • لایحه ممنوعیت تیک‌تاک در مجلس سنا تصویب شد
  • سنای آمریکا لایحه ممنوعیت تیک‌تاک را تصویب کرد
  • ارائه لایحه اصلاح قانون کار به مجلس دوازدهم در اولین فرصت
  • محرومیت کارگران از تعطیلات آخر هفته!
  • ترک فعل احتمالی در مدیریت بحران پیگیری می‌شود
  • جامعه در انتظار تصویب قانون جامع حجاب
  • مبارزه تیک‌تاک با لایحه ممنوعیت در آمریکا
  • بررسی طرح کنترل اجاره بهای املاک مسکونی