Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، مسابقات جام ملت‌های آسیا 2019 امارات در حالی از 15 دی با دیدار تیم‌های امارات و بحرین آغاز می‌شود که تیم ملی فوتبال ایران با هدایت کارلوس کی روش در گروه D این رقابت ها با یمن، ویتنام و عراق همگروه است و تلاش می‌ کند تا به عنوان قهرمانی برسد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

یورو نیوز که رسانه مطرحی در جهان محسوب می شود، 5 روز مانده به آغاز جام ملت ها گزارشی منتشر کرد و نوشت: هفدهمین دوره جام ملت های آسیا با حضور 24 تیم برگزار می شود و ایران، ژاپن و کره جنوبی شانس های اصلی قهرمانی هستند. البته استرالیا هم تیم خطرناکی است، زیرا چهارسال پیش در خانه موفق شد عنوان قهرمانی را بدست آورد و حالا کار سختی در رقابت های 2019 دارد. 

این رسانه ادامه داد: ایران در گروه D جام ملت های آسیا 2019 با عراق، یمن و ویتنام همگروه است و تلاش می کند تا طلسم 43 را بشکند.  شیرهای بین النهرین (لقب تیم ملی فوتبال عراق) در سال 2007 به مقام قهرمانی رسیدند و بازیکنان خوبی دارد. تیم ملی فوتبال ایران همیشه در آسیا نامطمئن بوده، اما همیشه تیمی قدرتمند محسوب می شود و در صدد است تا  تا طلسم شکنی کند.

یورو نیوز در پایان گزارش اشاره کرد که کارلوس کی روش در دوره پیش همراه با ایران مقابل عراق شکست خورد اما در امارات تلاش می کند تا به جمع 4 تیم نهایی برسد.

این رسانه به جز ایران، شانس های قهرمانی از جمله ژاپن، کره جنوبی، استرالیا، امارات، قطر و ... بررسی و درباره آنها مطالبی منتشر کرد.

گفتنی است، شاگردان کی روش در نخستین گام باید 17 دی به مصاف یمن برود.

بیشتر بخوانید:

دیدار تدارکاتی قطر - ایران/ خداحافظی شاگردان کی روش از دیدار‌های دوستانه در نبردی سخت با عنابی‌ها

کابوس بزرگ کارلوس کی روش برای جام ملت ها

یوز‌ها آماده شکستن طلسم ۴۳ ساله جام ملت‌های آسیا/ قلی‌زاده و عزت‌اللهی، بدشانس‌های بزرگ تیم کی روش

زمان آخرین تمرین تیم ملی فوتبال ایران پیش از بازی با قطر مشخص شد

انتهای پیام/

گزارش یورو نیوز درباره جام ملت های آسیا

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: اخبار ورزشی جام ملت های آسیا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۱۸۶۷۰۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تراکتور و سپهان قهرمان نمی شوند/ نکونام نباید دنبال حاشیه باشد

به گزارش خبرنگار مهر، تیم‌های فوتبال استقلال تهران و پرسپولیس روز گذشته جمعه ۲۴ فروردین موفق شدند با شکست آلومینیوم اراک و ملوان بندرانزلی فاصله خود را با سایر مدعیان قهرمانی افزایش دهند. استقلال با ۵۰ و پرسپولیس با ۴۹ امتیاز به ترتیب در جایگاه اول و دوم جدول رده بندی قرار دارند و با توجه به ۷ هفته تا پایان مسابقات، بازی‌های باقی مانده این دو تیم برای کسب عنوان قهرمانی بسیار مهم و حساس به شمار می‌رود.

ابراهیم قاسمپور کارشناس فوتبال در گفت‌وگو با خبرنگار مهر در خصوص دیدارهای باقی مانده تا پایان فصل بیست و سوم لیگ برتر اظهار داشت: من فکر می‌کنم دیگر مدعی قهرمانی نیستند و فاصله زیادی با استقلال و پرسپولیس گرفته‌اند. قهرمانی را باید از آن یکی از دو تیم پایتخت دانست و با توجه به حساسیت مسابقات نمی‌توان از الان تشخیص داد که چه تیمی می‌تواند عنوان قهرمانی را به دست آورد.

او ادامه داد: از دو تراکتور و سپاهان نباید انتظار قهرمانی داشت چون در دیدارهای اخیر خود نتایج خوبی را به دست نیاورده و باید برای کسب سهمیه آسیایی بجنگند. از این سو رقابت دو تیم استقلال و پرسپولیس برای قهرمانی خیلی مهم است و امیدوارم در ۷ بازی باقی مانده شاهد رقابت‌های خوبی از هر دو تیم باشیم و در پایان هر تیمی که شایسته کسب عنوان قهرمانی است بتواند به آن دست یابد.

قاسمپور در خصوص شرایط تیم‌های پایین جدولی که غالباً تیم‌های خوزستانی تشکیل می‌دهند، گفت: شرایط استقلال خوزستان در نیم فصل دوم بهتر شده و امیدواری برای بقا در لیگ برتر خیلی در این تیم دیده می‌شود، اما صنعت نفت اصلاً شرایط خوبی ندارد و شانس کمی برای حضور در فصل بیست و چهارم دارد. پس از اینکه نفت برابر سپاهان توانست بازی خود را با پیروزی پشت سر بگذارد خیلی برای این تیم امیدوارم شدم اما در بازی با استقلال خوزستان واقعاً شرایط به گونه‌ای پیش رفت که نمی‌توان از این تیم انتظار پیروزی دانست.

کارشناس فوتبال در رابطه با اعتراض تیم‌ها به داوری و همچنین بیانیه نویسی باشگاه‌ها بیان کرد: در لیگ امسال هم تیم‌های پایین جدولی و هم تیم‌های بالای جدولی به داوری معترض بودند و تا حدودی باید به اعضای تیم‌ها حق داد. واقعاً در برخی از بازی‌ها قضاوت‌های خوبی را از داوران شاهد نیستیم و برخی از آنها اشتباهات فاحش و غیرقابل جبرانی را مرتکب شدند. این موضوع می‌طلبد که اعضای فدراسیون فوتبال در چینش داوران برای بازی‌های لیگ برتر دقت بیشتری را به خرج دهند تا باعث کاهش اعتراضات تیم‌ها باشیم.

او در پایان تصریح کرد: بهتر است باشگاه‌ها در مقطع کنونی که بازی‌های بسیار مهمی را در پیش دارند برای جلوگیری از به وجود آمدن حاشیه در تیم‌های خود، بیشتر به مسائل فنی بپردازند تا اینکه وقت خود را برای نوشتن بیانیه بگذارند. استقلال در صدر جدول قرار دارد و مدعی اصلی قهرمانی به حساب می‌آید، جواد نکونام شاگرد من بوده است و به او توصیه می‌کنم که تمرکز خود را برای پیروزی در دیدارهای باقی مانده بگذارد و کاری به بیانیه‌ها نداشته باشد.

کد خبر 6076603

دیگر خبرها

  • کشتی فرنگی قهرمانی آسیا؛ سه طلا در انتظار شاگردان رنگرز
  • ازبکستان با سرمربی مشهور دنبال قهرمانی/ رویاپردازی ازبک‌ها در آسی
  • تراکتور و سپاهان قهرمان نمی شوند/ نکونام نباید دنبال حاشیه باشد
  • تراکتور و سپهان قهرمان نمی شوند/ نکونام نباید دنبال حاشیه باشد
  • روشن: استقلال ستاره ندارد ولی تیم واقعی است؛ کسی دنبال فوتبال زیبا نیست
  • طلسم‌شکنی بارسلونا: گل برگردان پس از ۵ سال! (عکس)
  • وحید شمسایی: به دنبال قهرمانی در آسیا هستیم؛ برای اعاده حیثیت به تایلند می‌رویم
  • شمسایی: دیگر مهم نیست چه کسانی هستند یا نیستند/ برای پس گرفتن قهرمانی به بانکوک می رویم
  • وحید شمسایی: شیرمردان ایرانی به دنبال قهرمانی در آسیا هستند
  • امروز تکلیف بهترین بازیکن آسیا مشخص می‌شود | من و بازیکنان ایران به دنبال قهرمان هستیم