Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا، آخرین رنکینگ تیم‌های ملی فوتبال ساحلی جهان در سال ۲۰۱۸ درحالی از سوی سازمان جهانی فوتبال ساحلی اعلام شد که ساحلی بازان کشورمان در رده اول آسیا و دوم جهان باقی ماندند.

تیم ساحلی برزیل با ۳۸۰۰ امتیاز، ایران با ۲۵۶۸ امتیاز، پرتغال با ۲۴۵۰ امتیاز، روسیه با ۲۰۱۷ امتیاز و ایتالیا با ۱۹۷۸ امتیازدر رده‌های اول تا پنجم رده بندی جهانی ایستادند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تیم‌های تاهیتی، پاراگوئه، سوییس، اسپانیا و سنگال در رده‌های پنجم تا دهم هستند.
ساحلی بازان کشورمان در قاره آسیا نیز با ۲۵۶۸ امتیاز در رده نخست قرار دارند و تیم‌های ژاپن با ۱۰۸۳ امتیاز و امارات با ۹۶۹ امتیاز در رده‌های دوم و سوم قرار دارند.
تیم ملی فوتبال ساحلی کشورمان در سال ۲۰۱۹ میلادی در مسابقات قهرمانی آسیا (انتخابی جام جهانی)، انتخابی المپیک ساحلی جهان، المپیک ساحلی جهانی، جام بین قاره‌ای و درنهایت جام جهانی فوتبال ساحلی به رقابت می‌پردازد.       

منبع: اکوفارس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ecofars.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اکوفارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۱۸۶۸۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قضاوت دو داور ژیمناستیک ایران در جام جهانی قطر

به گزارش خبرگزاری مهر و به نقل از روابط عمومی فدراسیون ژیمناستیک، جام جهانی ژیمناستیک هنری از فردا در قطر آغاز خواهد شد. این رقابت‌ها به جهت اینکه یکی از مراحل کسب سهمیه المپیک محسوب می‌شود از حساسیت و سطح فنی بسیار بالایی برخوردار است.

امید شیخ احمدی و حمیدرضا هاشمی دو داور بین‌المللی کشورمان که پیش از این در جام‌های جهانی آلمان و مصر حضور داشتند در جام جهانی قطر هم قضاوت خواهند کرد.

داوری ژیمناستیک کشورمان در شرایطی در رویدادهای معتبر جهانی دارای نماینده است که برای اولین بار در ادوار المپیک، یک داور از ژیمناستیک ایران در المپیک پاریس حضور خواهد داشت. چندی پیش حمیدرضا هاشمی از سوی فدراسیون جهانی ژیمناستیک برای قضاوت در این رویداد معتبر انتخاب شد.

کد خبر 6080290

دیگر خبرها

  • کسب رتبه چهارم ایران در تولید علم طب سنتی در جهان
  • ذوب‌آهن، عامل سقوط تراکتور به رتبه چهارم!
  • بازی‌های باقی‌مانده پرسپولیس/ سرخ‌ها دور رفت از این ۷ بازی یک امتیاز کمتر از استقلال گرفتند!
  • بازی‌های باقی‌مانده استقلال ترسناک است/ ۴ پیچ خطرناک که دور رفت نکونام امتیاز داد
  • قضاوت دو داور ژیمناستیک ایران در جام جهانی قطر
  • پیشرفتِ فوتبالی حلقه‌ای گم‌شده در نصف‌جهان
  • چرخش سازمان لیگ به سمت پرسپولیس؟
  • رتبه تورمی ایران در جهان مشخص شد
  • گزارش جدید اسپیدتست/ وضعیت سرعت اینترنت ایران در جهان
  • اعلام زمان قرعه کشی لیگ برتر فوتبال ساحلی ایران