Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس سازمان تعاون روستایی خراسان جنوبی گفت: از ابتدای فصل خرید تاکنون ۷۲۰ تن وش پنبه به صورت توافقی از بهره‌برداران استان خریداری شد. ۱۰ دی ۱۳۹۷ - ۱۵:۲۲ استانها خراسان جنوبی نظرات - اخبار استانها -

غلامرضا قربانی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در بیرجند، اظهار داشت: در راستای حمایت از تولیدکنندگان و کشاورزان سختکوش استان خراسان جنوبی خرید پنبه به صورت توافقی توسط شبکه تعاون روستایی در حال انجام است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه سرایان و بشرویه قطب تولید پنبه در خراسان جنوبی است افزود: از ابتدای فصل برداشت تاکنون720 تن وش پنبه از کشاورزان استان خریداری شده است.

175 تن پنبه به صورت توافقی از کشاورزان خراسان جنوبی خریداری شد20 هزار تن وش پنبه امسال در استان گلستان تولید می‌شود«پنبه حلاجی نشده و برنج نیمه‌سفید» در صدر کالاهای وارداتی خراسان‌رضوی

رئیس سازمان تعاون روستایی خراسان جنوبی گفت: پنبه در چهار مرکز که سه مرکز در بشرویه و یک مرکز در سرایان مستقر است خریداری می‌شود و با توجه به پیگیری‌های به عمل آمده خرید این محصول تا پایان فصل برداشت ادامه دارد.

قربانی افزود: قیمت پنبه توافقی است و هرچه که بین مرکز و کشاورز به تفاهم برسد نرخ گذاری و خریداری می‌شود و با توجه به شرایط خرید نسبت به مدت مشابه سال قبل امسال میزان کمتری خرید داشتیم که البته در تلاش و برنامه داریم تا پایان فصل خرید بیشتری صورت گیرد.

انتهای پیام/ ت

R41348/P/S6,56/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۱۸۷۴۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خرید دو دستگاه کامیون برای شهرداری شهرکرد

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز چهارمحال وبختیاری،  بابک احمدی گفت: دو دستگاه کامیون ۱۹۲۷ با تجهیزات با ۱۳ میلیارد تومان در سال گذشته خریداری و امسال به شهرداری تحویل شد.
وی افزود: این دو دستگاه در حوزه عمرانی به عنوان فلاسک آسفالت و تانکر آب به کارگیری خواهد شد.
مدیر واحد نقلیه و موتوری شهرداری شهرکرد با بیان اینکه در سال گذشته ۱۸ دستگاه ماشین آلات به مبلغ ۵۴ میلیارد تومان خریداری شد، بیان کرد: از مجموع ۱۸ دستگاه خریداری شده ۱۳ دستگاه در سال گذشته تحویل شد و ۵ دستگاه دیگر در سال جاری تحویل می‌شود.

دیگر خبرها

  • پیش بینی کشت ۲۰ هزار هکتار پنبه در گلستان
  • ‌مسیرهای خراسان جنوبی لغزنده است
  • بیش از ۳۷۰ هزار تن گندم در خوزستان خریداری شد
  • خرید دو دستگاه کامیون برای شهرداری شهرکرد
  • خرید بیش از ۳۷۰ هزار تن گندم در خوزستان
  • خرید تضمینی بیش از ۳۰۸ هزار تن گندم از کشاورزان خوزستانی
  • حمایت ۳ هزار میلیارد ریالی صندوق ملی مسکن از طرح‌های زیربنایی مسکن خراسان‌جنوبی
  • خرید بیش از ۳۰۸ هزار تن گندم در خوزستان
  • تجهیز، بازسازی و خرید ماشین آلات راهداری خراسان جنوبی با اعتبار ۱۳۲ میلیارد تومان
  • تجهیز ماشین آلات راهداری با اعتبار هزار و ۳۲۰ میلیارد ریال