Web Analytics Made Easy - Statcounter

امارات برای محقق شدن رویای قهرمانی در جام ملت های آسیا هر هزینه ای را می پردازد.

طرفداری- هفدهمین دوره جام ملت های آسیا از ۱۵ دی ماه به میزبانی امارات برگزار می شود. کشور امارات باوجود اینکه عمر عبدالرحمان ستاره اصلی خود را به خاطر مصدومیت در اختیار ندارد، امیدوار است با استفاده از میزبانی این بازی ها و حمایت تماشاگرانش به عنوان قهرمانی این بازی ها برسد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اماراتی ها از مدت ها پیش برنامه آماده سازی خود را پیش بینی کرده و با «آلبرتو زاکرونی» سرمربی ایتالیایی کار را تا جام ملت ها جلو آورده‌اند.

نکته حائز اهمیت برای تیم امارات هزینه های هنگفتی است که این کشور انجام داده تا به هر طریق ممکن قهرمانی را از آن خود کند. اماراتی ها اردوهای داخلی و خارجی زیادی از جمله سفر به اتریش و اسپانیا را در برنامه داشتند و بازی های تدارکاتی زیادی را هم انجام دادند.

به گزارش مهر، روزنامه «الامارات الیوم» امارات امروز در گزارشی مدعی شد هزینه آماده سازی تیم ملی این کشور برای مشارکت در جام ملت های آسیا حدود ۴۰ میلیون درهم برآورد شده است.

با احتساب مبلغ درهم (هر درهم حدود ۲ هزار و ۹۰۰ تومان)، امارات در چند ماه اخیر ۱۱۶ میلیارد تومان برای حضور در جام ملت ها خرج کرده است؛ رقمی که حتی تصور آن برای بسیاری از کشورهای آسیایی از جمله ایران خارج از تصور است.

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۱۸۷۵۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تمرینات آماده سازی تایسون فیوری با پدرش پیش از جدال با اولکساندر اوسیک در عربستان / فیلم

تایسون فیوری به زودی با اولکساندر اوسیک در عربستان مبارزه خواهد کرد.

دانلود (4.1MB)

دیگر خبرها

  • هدایت الهی نیازمند آماده‌سازی نفس است
  • فوق ستاره پرسپولیسی به تیم ملی باز می‌گردد؟
  • تمرینات آماده سازی تایسون فیوری با پدرش پیش از جدال با اولکساندر اوسیک در عربستان / فیلم
  • صرفه‌جویی ۵۴ همتی در حوزه آرد و نان با هوشمندسازی / در مرحله مردمی‌سازی هستیم
  • صعود قطر و امارات قطعی شد/ پیروزی سوریه، اردن و بحرین مقابل حریفان
  • چهره درهم قلعه نویی در روز صعود ایران
  • آماده سازی افطار و گل آرایی استادیوم آزادی
  • عکس/ آماده سازی افطار و گل آرایی استادیوم آزادی
  • ادعای عجیب مادورو: ۲ مرد مسلح آماده بودند مرا بکشند
  • مبالغ پرداختی عجیب به سلبریتی‌ها برای حضور در صدا وسیما