Web Analytics Made Easy - Statcounter

نصرالله عبداللهی و مجید حلوایی، دو پیشکسوت و ملی‌پوش پیشین فوتبال ایران مورد تجلیل قرار گرفتند. ۱۰ دی ۱۳۹۷ - ۱۵:۲۷ ورزشی فوتبال ایران نظرات - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم , نصرالله عبداللهی و مجید حلوایی امروز (دوشنبه) در جریان دیدار تیم‌های رده سنی بالای 65 سال در چارچوب رقابت‌های فوتبال پیشکسوتان جام زنده یاد یونس شکوری مورد تقدیر قرار گرفتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

عبداللهی در جام جهانی 1978 آرژانتین عضو ثابت تیم ملی فوتبال کشورمان بود و مجید حلوایی در بازی‌های المپیک 1972 مونیخ زننده تنها گل ماندگار ایران مقابل برزیل. نادر لطیفی و غلامحسین نوریان از اعضای کمیته برگزاری جام شکوری و عضو ثابت تیم ملی فوتبال کشورمان در بازی‌های المپیک 1964 توکیو جوایز این دو موسپید نام آشنا را اهدا کردند.

شایان ذکر است مرحله حذفی این مسابقات هم‌اکنون در مجموعه ورزشی شهید شیرودی تهران در جریان است.

فوتبال پیشکسوتان جام شکوری به مرحله حذفی رسید

 

انتهای پیام/

R7878/P/S3,27/CT12 واژه های کاربردی مرتبط پیشکسوتان فوتبال ایران

منبع: تسنیم

کلیدواژه: پیشکسوتان فوتبال ایران پیشکسوتان فوتبال ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۱۸۷۵۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

محرومیت فوری سرمربی نام آشنا!

به گزارش "ورزش سه"، در جریان بازی سایپا و خیبر خرم‌آباد که روز دوشنبه برگزار شد، مجتبی سرآسیایی سرمربی سایپا با ماموران یگان ویژه درگیری فیزیکی پیدا کرد و این مساله بازتاب گسترده‌ای در فضای فوتبال داشت.

حالا فدراسیون فوتبال به صورت شبانه حکم فوری در این خصوص صادر کرده است.

در حکم کمیته انضباطی آمده است: «براساس آرای صادره کمیته انضباطی فدراسیون، مجتبی سرآسیایی سرمربی و مجید قشقایی بازیکن تیم سایپا و جهانگیر عسگری مربی تیم خیبرخرم‌آباد، به دلیل رفتار غیرورزشی و بدرفتاری نسبت به یکدیگر و همچنین مقامات رسمی مسابقه در جریان بازی روز دوشنبه دو تیم، از همراهی تیم‌های خود تا اطلاع ثانوی محروم شدند.»

گفتنی است؛ سایپا در هفته بیست‌وهفتم لیگ یک با نتیجه یک بر صفر از سد خیبر خرم‌آباد گذشت.

دیگر خبرها

  • محرومیت فوری سرمربی نام آشنا!
  • سردار آزمون از فردا در تمرینات رم شرکت می‌کند
  • تمجید پیشکسوت استقلال از عملکرد پرسپولیس / فریبا: شانس قهرمانی استقلال بیشتر است
  • آزمون از فردا در تمرینات رم
  • تمجید پیشکسوت استقلال از عملکرد پرسپولیس
  • تمجید پیشکسوت استقلال از عملکرد پرسپولیس/ فریبا: تنها ضعف ما، اختلاف نکونام و خطیر است
  • استوری تند و تیز پیشکسوت استقلال؛ اینا نمیخوان ما قهرمان شیم، قابل توجه تیم سوگلی + عکس
  • روشن: استقلال ستاره ندارد ولی تیم واقعی است؛ کسی دنبال فوتبال زیبا نیست
  • برگزاری نخستین کرسی تلاوت مسجد کرامت مشهد در سال ۱۴۰۳
  • ابقای رییس هیات فوتبال گیلان برای چهارمین دوره متوالی