Web Analytics Made Easy - Statcounter

اومتیتی نمی‌خواهد همه آن روزهای کابوس‌واری که 8 سال پیش تجربه کرد را دوباره به چشم ببیند. اگرچه واقعیت شاید راه دیگری جلوی پای او نگذارد.

طرفداری - ساموئل اومتیتی، مدافع فرانسوی بارسلونا به دلیل خاطره بدی که از جراحی زانوی پایش دارد، در مقابل ایده زیر تیغ جراحان رفتن، مقاومت می‌کند.

به گزارش AS، تمرینات بارسلونا پس از پشت سر گذاشتن تعطیلات زمستانی، از دیروز شروع شد و اومتیتی به گفته باشگاه، روند ریکاوری‌اش را در کمپ تمرینی بارسا ادامه می‌دهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اومتیتی هنوز در بهترین حالت باید چند هفته تمرین کند تا چراغ سبز پزشکان را به دست بیاورد و بتواند این بار بدون مشکل به میادین برگردد. هدف او رسیدن به بازی مقابل لیون در مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا است که باید دید به این هدف می‌رسد یا خیر.

در اخبار گفته شد که اومتیتی شخصا دو بار پیشنهاد پزشکان بارسلونا مبنی بر لزوم انجام عمل جراحی را رد کرده است. اومتیتی حاضر است چندین هفته ریکاوری طاقت فرسا و فرسایشی داشته باشد اما تا جایی که ممکن است، زانویش را به تیغ جراحان نسپارد. دلیل این مقاومت سرسختانه ساموئل را باید در گذشته او پیدا کرد. زمانی که او 17 ساله بود و در تیم‌های پایه المپیک لیون بازی می‌کرد. اومتیتی در آن مقطع هم از ناحیه زانوی پای چپ به شدت مصدوم شد و ناچارا به زیر تیغ جراحان رفت و جالب است بدانید مجبور شد به کلی مینیسک زانویش را بردارد! 

اومتیتی در 5 ماه دوران نقاهت پس از جراحی‌اش، آنقدر شرایط سخت و دردآوری را تجربه کرد که حالا حاضر نیست دوباره آن روزها را تجربه کند. از همین رو حاضر شد چندین هفته راهی قطر شود تا ریکاوری کند اما جراحی نکند. واقعیت اما کاملا شفاف است. در بارسا این باور وجود دارد که اومتیتی اگرچه اکنون هیچ دردی حس نمی‌کند اما این به این معنا نیست که اگر فشار تمرینات و بازی‌ها بیشتر شود دوباره درد به سراغ اومتیتی نیاید. درست مثل اتفاقی که پس از بازی با اتلتیکو مادرید رخ داد. به خصوص که زانوی اومتیتی مینیسک ندارد و نمی‌توان از درد نداشتن فعلی او نتیجه خاصی گرفت. به همین خاطر باشگاه همچنان اعتقاد دارد اومتیتی بالاخره باید تن به جراحی بدهد تا این مشکل یک بار برای همیشه حل شود حتی اگر این بازیکن تا چند ماه درد بکشد.

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۱۸۷۷۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مقاومت سنگربان بولونیا مقابل سردار آزمون شکست

  به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما، به نقل از quotidiano؛  دروازه بان بولونیا در بازی مقابل ااس رم عملکرد قابل قبولی داشت و در مقابل حملات تیم رم بازی قابل قبولی ارائه کرد، او در مقابل ضربه سردار آزمون دوبار ایستادگی کرد، اما مهاجم ایرانی بالاخره مقاومت او را شکست.   تیم رم با گل سردار آزمون اختلاف را کم کرد، اما گل سوم بولونیا کار رم را تمام کرد. سردار آزمون در بازی مقابل بولونیا در دقیقه ۵۲ وارد زمین شد و در دقیقه ۵۶ گل رم را وارد دروازه تیم بولونیا کرد.   این بازی در نهایت ۳ بر ۱ به سود تیم فوتبال بولونیا به پایان رسید و تیم رم با ۵۵ امتیاز در ره پنجم قرار دارد.   کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • ترکیب قرقیزها مقابل ایران مشخص شد
  • پایان فصل برای مهدی‌پور؛ هافبک استقلال زیر تیغ جراحان رفت
  • مهدی مهدی‌پور زیر تیغ جراحان رفت
  • مقاومت سنگربان بولونیا مقابل سردار آزمون شکست
  • تکلیف جانشین مدافع محروم پرسپولیس مشخص شد
  • ایرج فاضل، رئیس جامعه جراحان ایران: گرایش به پزشکی در حال رنگ باختن است/ باید نگران آینده پزشکی باشیم
  • انجام موفقیت جراحی باز در بیمارستان اردکان
  • گرایش به پزشکی در حال رنگ باختن است
  • گرایش به پزشکی در حال رنگ باختن است/ باید نگران آینده پزشکی باشیم
  • وضعیت رامین رضاییان برای بازی مقابل پرسپولیس مشخص شد