Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان،  محمود پاکدل معاون تعاون و امور اجتماعی بنیاد شهید و امور ایثارگران با اشاره به بند الف. ماده ۸۷ قانون برنامه ششم توسعه گفت: مطابق این بند وضعیت جانبازی مشمولین ماده (۶۱) قانون الحاق برخی مواد به قانون تنظیم بخشی از مقررات مالی دولت باید تعیین تکلیف شود و با توجه به تبصره این بند بنیاد شهید و امور ایثارگران موظف است رزمندگان هشت سال دفاع مقدس که صورت‌سانحه بالینی همزمان مجروحیت را ندارند، اما مجروحیت آن‌ها توسط کمیسیون پزشکی نهاد اعزام‌کننده (نیرو‌های مسلح) احراز می‌گردد را به‌عنوان جانباز تلقی نماید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به جلسات و پیگیری‌های متعدد بنیاد و ستاد کل نیرو‌های مسلح گفت: به منظور تعیین تکلیف رزمندگانی که در دوران دفاع مقـدس دچار آسیب جسمی، روحی و روانی شده‌اند، ولی صورت سانحه و مدارک بالینی همزمان را ندارند دستورالعملی در تاریخ ۲۳/۱۲/۹۶ از سوی ستادکل نیرو‌های مسلح صادر شد تا افراد و رزمندگان واجد شرایط به یگان‌های مربوطه مراجعه و با طی فرایند تعریف شده به بنیاد معرفی شوند.

معاون تعاون و امور اجتماعی بنیاد شهید و امور ایثارگران ادامه داد: برای نخستین بار پرونده‌های تعدادی از رزمندگان فاقد مدارک بالینی که مجروحیت آن‌ها توسط کمیسیون پزشکی نهاد اعزام‌کننده (نیرو‌های مسلح) احراز و پرونده آن‌ها به بنیاد ارسال شده است به منظور تعیین درصد از اداره کل پذیرش و امور اداری بنیاد به کمیسیون پزشکی بنیاد ارجاع شده است.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: ایثارگران بیمه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۱۸۹۷۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تصاویر تکان دهنده از شهادت دو فلسطینی غیر مسلح بدست رژیم صهیونیستی

   به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری صدا و سیما؛ شبکه تلویزیونی پرس تی وی تصاویر جدید نشان می‌دهد اسرائیلی‌ها دو غیر نظامی فلسطینی را با شلیک مستقیم گلوله می‌کشند.

تصاویر جدید منتشر شده نشان دهنده یک اتفاق ناراحت کننده است که بر اساس آن، نیرو‌های اسرائیلی دو فلسطینی غیر مسلح را در شمال غزه می‌کشند. این ویدئو که توسط دوربینی از راه دور ضبط شده است نشان می‌دهد این دو مرد در حال راه رفتن در خیابان الرشید در نابلس در غرب غزه هستند. نیرو‌های اسرائیلی قبل از شلیک مرگبار به سوی این دو مرد، به آنها این احساس دروغین را القا کرده بودند که آنها در امان هستند. این تصویر همچنین نشان می‌دهد سربازان رژیم (اسرائیل) با استفاده از بولدوزر در تلاش برای دفن کردن آنها در شن هستند. جنبش مقاومت حماس به این حادثه واکنش نشان داد و اعلام کرد این شاهد دیگری دال بر فاشیسم و جنایت کار بودن رژیم صهیونیستی در نشل کشی هایش در غزه است. حماس از سازمان ملل و دادگاه‌های بین المللی خواست رژیم اسرائیل و سران تروریست و جنایتکارش را به دلیل جنایت علیه کودکان و غیر نظامیان در غزه پاسخگو بدانند.

 

دیگر خبرها

  • فراخوان جذب سرباز امریه‌ای در امور اراضی کشور
  • دیدار مهم اسماعیل هنیه با سرلشکر باقری +جزئیات
  • پزشکی قانونی: علت فوت پرستو بخشی در دست بررسی است
  • انصارالله: تا کنون به ۸۶ کشتی مرتبط با اسرائیل حمله کرده‌ایم
  • بررسی روند تعیین تکلیف مطالبات معوقه شهرک صنعتی میاندوآب
  • تصاویر تکان دهنده از شهادت دو فلسطینی غیر مسلح بدست رژیم صهیونیستی
  • صنعا: سلاح‌های سنگین علیه ما بی‌فایده است
  • مهلت بارگذاری مدارک مالی باشگاه‌ها برای اخذ مجوز حرفه‌ای
  • زائرسرای بنیاد شهید در مهران با ۴۰ درصد پیشرفت در حال اجرا است
  • ابابیل ۵، از آخرین دستاورد‌های قدرت پهپادی جهان